13 Reacties

4 dagen geleden

Ja hier ook sinds vrijdag ziek en strontverkouden 😭 en ook al best wel zwangerschapsmisselijkheid erbij terwijl ik nog maar net iets van 5 weken zwanger ben..pfff ellende

4 dagen geleden

Hier ook sins gisteren verkoude en misselijk en moe .dit is mijn eerste zwangerschap

3 dagen geleden

Reactie op Staphannia

Hier ook sins gisteren verkoude en misselijk en moe .dit is mijn eerste zw ...
Echt gek he , wat zo een klein mensje al kan.. Ik word er gek van 😔

3 dagen geleden

Reactie op Nicole234

Ja hier ook sinds vrijdag ziek en strontverkouden 😭 en ook al best wel zwa ...
Is echt gek he 😔 Hier nog maar 4weken en 2dagen.. had dit nog nooit gehad tijdens mijn vorige zwangerschappen.. Ik word er gek van 😔

3 dagen geleden

Reactie op Safiia

Is echt gek he 😔 Hier nog maar 4weken en 2dagen.. had dit nog nooit gehad ...
Jaa ik dus bij eerste 2 ook amper 😥

gisteren

Ik ben ook verkouden sinds gister wat een ellende!! Ik heb sowieso altijd zo’n hekel aan verkouden zijn, maar heb ook het gevoel dat het nu extra erg is!!! Sterkte allemaal ❤️

gisteren

Ja ik was afgelopen week ziek en heel erg verkouden. Nu gelukkig weer wat beter. Weet niet wat zwangerschap doet me je weerstand

gisteren

Ik heb ook bij deze maar ook de vorige zwangerschap verkoudheid als klacht gehad een 3 maand lang. Ik gebruik nu calendula zoutoplossing en dat us wel echt fijn

15 uur geleden

Ik ben ook nog steeds verkouden. Sinds 2 weken.. net zolang ik erachter ben dat ik zwanger ben... ik heb meestal een uitstekende weerstand.. behalve nu

15 uur geleden

Ik ook. Het vervelende is alleen soms dat ik denk voel ik me nu zo door zwangerschap of verkoudheid herkenbaar?

14 uur geleden

Reactie op Helowtjess

Ik ben ook nog steeds verkouden. Sinds 2 weken.. net zolang ik erachter ben ...
Ik heb normaal ook een heel goede weerstand! Zo gek hoe dat werkt..

14 uur geleden

Reactie op Mirjam3456

Ik ook. Het vervelende is alleen soms dat ik denk voel ik me nu zo door zwa ...
Jaa dat heb ik ook de hele tijd! Is het ook jou eerste zwangerschap?

14 uur geleden

Reactie op D.CV

Jaa dat heb ik ook de hele tijd! Is het ook jou eerste zwangerschap?
Ja!! En ik voel me echt al 4 dagen ellendig echt hoofdpijn en naar gevoel + op bed liggen en niet kunnen plaatsen of het me verkoudheid echt is of zwangerschap