25 Reacties
4 dagen geleden
Reactie op Nicole234
Hier gaat ik t met kerst maar vertellen. En bij m'n ouders ben ik weekend e ...
Haha de feestdagen zijn een super leuk moment om het te vertellen maar ze komen eigenlijk net te vroeg hè ☺️ Wel een leuke verrassing dat er volgend jaar kerst een kleintje bij is in de familie!
4 dagen geleden
Wij hebben besloten het nu al aan directe familie en beste vrienden te vertellen, omdat we het niet voor ons konden houden haha, maar ook omdat steun uit intieme cirkel heel fijn is als het toch fout gaat 🥰
3 dagen geleden
Reactie op Nicole234
Ja vond ik ook. Heb bij Shein van die kerstballen besteld waarop babyvoedse ...
Dat is een leuke manier!! Super origineel.
Ik ga het mijn ouders denk ik gewoon vertellen met kerst, ik denk iets van wat ik net zei, dat er volgend jaar een extra familielid is met kerst. Mijn zusje al wat eerder omdat zij het anders gaat vragen en ik ook niet wil liegen. Bij haar wil ik het vertellen met een cadeautje bijv een klein tuinbroekje omdat zij veel in de tuin werkt enzo en het kleintje dan kan helpen ofzo. Ik denk morgen al met Sinterklaas (4+3)
Ik laat m’n man bedenken hoe hij het ‘t leukst vindt voor zijn familie!
En met vrienden denk ik dat we een verhaaltje gaan vertellen dat de verbouwing zo goed gaat en dan zeggen dat mijn man muurtjes heeft gebouwd en elektra aan het leggen is etc en dat ik bezig ben met een mensje bouwen.
De echte close ones wil ik het voor het nieuwe jaar vertellen en de rest ga ik denk ik mee wachten tot 12 weken. Al voelt dat nog wel heel lang, ik wil het ‘t liefst van de daken schreeuwen!
Vooral m’n collega’s vind ik lastig. Ik ben ook bang dat een aantal van hen het heel direct gaan vragen en ik dan niet kan liegen. En er is een bevriend koppel die zelf al lang een grote kinderwens hebben. Dus daar moet ik nog even over nadenken hoe het voor hun fijn is om te vertellen.
Haha lang verhaal geworden🙈
3 dagen geleden
vind het eingelijk wel leuk om met kerst te vertellen. heb wat leuke dingetjes gezien op temu zoals bv een hanger met tekst en een babyschoentje voor in de kerstboom. zet ik de beide jongens ervoor en houden ze samen een romper vast waarop staat little suprise. zoiets denk ik...
3 dagen geleden
Hoe verrassend, maar tijdens Kerst. We zijn dan bijna 8 weken in verwachting. 🤗
3 dagen geleden
Reactie op FantasierijkeLelie712750
Hoe verrassend, maar tijdens Kerst. We zijn dan bijna 8 weken in verwachtin ...
Wij hetzelfde!🥰
3 dagen geleden
Denk dat ik maar een fles wijn meeneem voor bij het kerst dinner met een leuk etiketje voor bij mijn schoonouders. En voor mijn ouders een kerst bal. Aangezien hun heleboel vol hangt met gekke ornamenten.🥰
3 dagen geleden
We vertellen het met kerst aan onze families. Ik heb bij “ideefabriek” kaarten besteld. De ene soort is een “kraskaart” waar dan uiteindelijk komt te staan: ho ho ho ik ben preggo. Ik wil sowieso mijn familie persoonlijk bedanken tijdens kerst, wegens het verlies van mijn schoonvader in juli. Leek mij een mooi moment om het af te sluiten met mooi nieuws. Voor mijn schoonmoeder heb ik een andere kaart. Waar een glazen flesje bij zit, daar doe ik een briefje in met de boodschap erop. We nemen haar mee uit eten en willen het dan vertellen.
3 dagen geleden
Reactie op OnbevreesdeWolk070645
Wij hebben besloten het nu al aan directe familie en beste vrienden te vert ...
Leuk!
Wij gaan het a.s. zondag tegen mijn familie (ouders/broer) vertellen met Sinterklaas, omdat ik het écht niet meer voor me kan en wil houden. Ik ben echt de dagen aan het aftellen.
We hebben een rebus voor tussen de pakjes met onze verloving en we maken tussendoor foto’s met de polaroid camera. Na een aantal foto’s wil ik er dan eentje snel verruilen voor een foto van mijn ‘buik’ met ‘augustus ‘26?’ erop :) ben heel benieuwd hoe ze reageren
Mijn schoonouders vertellen we het met kerst als het hele gezin bij elkaar is. Een goede vriendin net na kerst/oud en nieuw. Overige familie /vrienden moeten we nog over nadenken. Aan de ene kant lastig om met kerst niks te zeggen en aan de andere kant misschien wat vroeg
3 dagen geleden
Bij mijn eerste zwangerschap heb ik gelijk mijn zus, mijn schoonzussen en mijn ouders gebeld toen ik de positieve test had😅
Nu weet alleen mijn zusje het en het broertje van mijn man. De eerste echo staat pas op 30 december gepland dus ben ook nog aan het nadenken wat ik ermee wil doen. De hond van mijn ouders zal me waarschijnlijk morgen al gaan verraden… die wist het de vorige keer al een week eerder dan wij😅
3 dagen geleden
Mijn ouders heb ik het echt meteen verteld, ik zie mijn moeder zo vaak, die had het anders zo door gehad. Mijn schoonouders vertellen we het met kerst (dan ben ik 9 weken), nog even een leuk passend kadootje bedenken! De hele familie van mijn vriend is erbij dus best spannend☺️
En ik vertel het ook met kerst aan mijn zoontje die een 'ik word grote broer' shirt krijgt van ons. Ik ben nog het meest benieuwd naar zijn reactie.
3 dagen geleden
Reactie op Applehead
Dit bericht is verwijderd
Wat een enorm leuk en origineel idee zeg!!! Alvast veel plezier gewenst!!
3 dagen geleden
Ik ga deze aan mijn ouders geven, die hebben een kerstboom vol met dit soort “ballen” https://yupindeboom.nl/products/zwangerschapstest
En voor ons zelf koop ik er ook een als herinnering🥰