38 Reacties
5 dagen geleden
Reactie op TSMB
2 augustus uitgerekend, en zondag de eerste echo dan ben ik precies 6 weken ...
Zo leuk ik ook! Ik heb woensdag de 10e m'n eerste
5 dagen geleden
Gefeliciteerd! Ik ben nu 4/5 week ook rond 8 augustus uitgerekend, ik kan pas 6 jan terecht wachten duurt zo lang….
5 dagen geleden
Gefeliciteerd allemaal 🥰 ik ben zelf op 14 augustus uitgerekend en heb op 30 december de eerste echo. Dat worden 4 lange weken!
5 dagen geleden
Ik heb ook mijn eerste echo op 17 dec. Super spannend. Is mijn 1e zwangerschap
4 dagen geleden
Reactie op OprechteMelodie315359
Gefeliciteerd! Ik ben nu 4/5 week ook rond 8 augustus uitgerekend, ik kan p ...
Gefeliciteerd! Hier precies hetzelfde. 5 januari de eerste echo. Wachten duurt dan echt lang. Wij willen ook zo graag weten of alles klopt voor we de familie inlichten. Hebben jullie dat ook ?
4 dagen geleden
Reactie op GrappigeFluistering071694
Gefeliciteerd! Hier precies hetzelfde. 5 januari de eerste echo. Wachten du ...
Ahhh gefeliciteerd 🫶🏽 ja wij hebben het alleen aan onze ouders verteld omdat we beiden een hele goede band hebben met onze ouders, en mijn moeder zag gelijk al dat er iets anders met mij aan de hand was🫣
4 dagen geleden
Reactie op BehulpzameDauw267275
Zo leuk ik ook! Ik heb woensdag de 10e m'n eerste
Ik ook de 10e maar weet niet zeker hoeveel weken ik dan ben.
4 dagen geleden
4 augustus uitgerekend. Nog drie weken en dan de eerste echo (22 december). Ik heb weinig symptomen. Nu wel een opgeblazen gevoel. Ik maak me daar geen zorgen over. Ik heb een sterk lijf en goeie genen, dus daar gooi ik het op 😉
4 dagen geleden
Vandaag een positieve test in handen. Volgens de app ben ik 11 augustus uitgerekend. Ik heb 22 dec mijn eerste echo. Heel spannend. Ik ben bewust alleenstaande moeder en zwanger door middel van iui
4 dagen geleden
Reactie op Hancer 💫
Ik ben 5 augustus volgens de app. En mijn eerste echo is 22 december😭 vind ...
Hier ook de 22e eerste (vroege) echo en de 6e uitgerekend. Baal wel dat het zo lang duurt. Bij mijn vk krijg je normaal pas bij 10 weken een eerste echo maar nu eerder vanwege miskraam. Komende weken zullen nog wel even extra spannend zijn
3 dagen geleden
Ik ben nu 6 weken en 1 dag volgens de app. Eerste echo stond eerst op 22 december, maar is naar voren gehaald vanwege beige afscheiding. Staat nu op 12 december, dus nog 1 week wachten! Hopelijk horen/zien we volgende week een kloppend hartje.
Met kerst vertellen we het onze ouders en broers en zussen.
3 dagen geleden
Pff sinds 2 uurtjes helder rood bloedverlies. Hoop zo dat het niks ergs is.
3 dagen geleden
Reactie op Bam naar een mini me
Vandaag een positieve test in handen. Volgens de app ben ik 11 augustus uit ...
Ik had vandaag ook de positieve test en uitgerekend voor 11 aug!!
Pas 30 december een echo... omg voor die tijd geloof ik niet 100% dat ik zwanger ben. Ben al bijna 37 dus redelijk grote kans op een miskraam....
3 dagen geleden
Reactie op Bam naar een mini me
Pff sinds 2 uurtjes helder rood bloedverlies. Hoop zo dat het niks ergs is. ...
Dat klinkt niet goed.... wat naar.... die stress alleen al......