31 Reacties

4 dagen geleden

Koffie met cafeïne 😂

4 dagen geleden

Reactie op Feliciadeleeuwvdwerf

Koffie met cafeïne 😂
Mag toch wel? 😅 alleen niet meer dan 2 kopjes per dag dacht ik?

4 dagen geleden

Reactie op LuchtigeHemel489991

Mag toch wel? 😅 alleen niet meer dan 2 kopjes per dag dacht ik?
Klopt, maar ik dronk er drie (soms 4) en daarnaast ook 2 glazen pepsi Max. Denk dat dat een beetje te veel cafeïne is 😅

4 dagen geleden

Klopt, maar ik dronk er drie (soms 4) en daarnaast ook 2 glazen pepsi Max. ...
Oh ja, dat is idd te veel volgens de richtlijnen! Zonder caffeine vind ik hem ook toch net anders smaken haha
Wijn en sigaretten. Erg hè? 🤭😂

4 dagen geleden

Koffie met cafeïne 😂
Zo herkenbaar. Was mijn momentje en nu smaakt het niet meer lekker :(

4 dagen geleden

Reactie op LootjeJapie

Zo herkenbaar. Was mijn momentje en nu smaakt het niet meer lekker :(
Ik vind opeens alles minder lekker en heb enorm last van misselijkheid 😔. Vandaag ging een collega naast me zitten met een kaascroissantje en saucijzenbroodje. Ik dacht dat ik over mijn nek ging 😂

4 dagen geleden

Rode wijn in een warm bad ❤️

4 dagen geleden

Sauna, massage (mag binnenkort natuurlijk weer) En sushi ! Ga dat deze keer weer op mijn kraambed eten 🤣

4 dagen geleden

Ik vind opeens alles minder lekker en heb enorm last van misselijkheid 😔. ...
Zoo jaa herkenbaar. Een collega met een salami broodje kwam naast me zitten. Super gezellig maar die geur🙈

4 dagen geleden

Ik trok een doos frikandellen open vanavond 🥴

4 dagen geleden

Dat ik mn mond kon houden... Dat stemmetje wat op de achtergrond zat, zit nu opeens op de voorgrond en ze is heel direct 😅

4 dagen geleden

Rauwe tauge, rauwe ham, harde worst, wijntje

4 dagen geleden

Droge worst, gerookte zalm, Ik had ook een guilty pleasure met rosbief en truffelmayo op brood, zo lekker! En zoveel vlees eet ik normaal niet, liefst vega maar dit at ik nog wel af en toe… Sushi! Al pak ik dan nu maar een variant met kip..🤭 Alcohol dronk ik sowieso al niet veel maar toch merk je dat het dan nu echt niet kan en dat je er dan opeens wel meer zin in heb hahah

2 dagen geleden

Ik mis het eten nog niet eens zo zeer! Maar waar ik nu heeeeel erg tegenaanloop is dat ik een ongelofelijke flapuit ben en ik nu bij alles eerst 3 keer moet nadenken of mensen niet tussen de zinnen door horen dat ik zwanger ben! CHA-OS 😵‍💫😵‍💫😵‍💫

2 dagen geleden

Wij hadden een tijd geleden kaartjes voor een attractiepark gekocht ….. maar dat wordt nu dus ook een beetje een saai bezoek 😅

2 dagen geleden

Tonijn, sushi, rosbief🤤🥲

2 dagen geleden

Reactie op Myrthe9526

Tonijn, sushi, rosbief🤤🥲
Gepocheerd eitje🥹

2 dagen geleden

Sushi en broodjes zalm!!

2 dagen geleden

Glas wijn...zo vaak dronk ik niet maar ik ga het wel weer missen 😝