167 Reacties

2 weken geleden

Ik lees zoveel verschillende dingen! De een heeft alle symptomen en de ander helemaal niks! Ik persoonlijk ben rond de 5 weken, ben misselijk maar niet overgeven, hele gevoelige tepels en ook last van de menstruatie krampen. Niet te druk maken! Iedere zwangerschap is anders

2 weken geleden

Ik ben nu ruim 4 weken zwanger (17 dpo). Ik ervaarde in eerste instantie, en nu nog, menstruatiekrampen, ook zijn mijn borsten gevoeliger nu en heb ik midden rugpijn.

2 weken geleden

4+3 nu Heb onder rug pijn, menstruatie krampen en zere borsten

2 weken geleden

Om heel eerlijk te zijn dacht ik voor de test van alles te voelen en nam dat richting de test af en kreeg ik menstruatie achtige krampen. Dacht echt ongesteld te worden. Testte met 4+1 ongeveer positief en eigenlijk die hele week niet echt klachten behalve hier en daar lichte krampjes. Merk vanaf 5 weken nu dat m’n borsten wel écht gevoelig zijn en dat was t wel 😅. Ook dat gaat af en aan trouwens! Moet zeggen dat ik bij m’n vorige zwangerschap ook echt weinig kwaaltjes had hoor. Nooit echt heel misselijk geworden alleen heel af en toe en dan was dat weg zodra ik wat eten nam.

2 weken geleden

Lage ruppijn icm krampjes. Vermoeidheid begint ook te komen, sneller buiten adem

2 weken geleden

Ik heb pijnlijke borsten, echt flinke rugpijn, erg moe (en snel), cravings, wat getrekt in mn buik en vroeger wakker. Vandaag ben ik 4+3.

2 weken geleden

Reactie op Bambi26

Ik heb pijnlijke borsten, echt flinke rugpijn, erg moe (en snel), cravings, ...
Is vroeger wakker ook een symptoom ja? Dat heb ik wel, een uur voor m’n wekker lig ik al wakker. Voor de rest merk ik nog niet zo veel… beetje winderig wel🙈

2 weken geleden

Reactie op Myrthe9526

Is vroeger wakker ook een symptoom ja? Dat heb ik wel, een uur voor m’n wek ...
Komt door progesteron heb ik begrepen. Hoort er zeker bij. 🥰

2 weken geleden

Ik ben veel misselijk maar hoef niet over te geven. Als ik in bed lig hoor ik sinds drie dagen een 1 en dezelfde toon, ben sneller moe en sneller buiten adem. Voelde toenstraks ook een soort verandering in mijn hartritme althans dat denk ik dan. En zag van de week even sterretjes toen ik in het licht keek en heb aan 1 kan nek/hoofdpijn

2 weken geleden

Reactie op Bambi26

Ik heb pijnlijke borsten, echt flinke rugpijn, erg moe (en snel), cravings, ...
Zojuist halsoverkop naar de winkel gereden. Ik moest en zou bloedworst met ketchup. Twee dingen die ik NOOIT eet. Ik zag het op tv voorbij komen bij een English Breakfast Challange. Hormonen doen gekke dingen. Waarschijnlijk lach ik hier over 9 maanden heel hard om (en walg ik zelfs weer van bloedworst).
Ik merk echt niks behalve dat mn borsten wat groter zijn/gespannen staan… Ben nu 17dpo (waarschijnlijk)

2 weken geleden

Goed topic dit! Die symptomen maken je zo onzeker, of bij mij vooral de afwezigheid ervan. Hier gevoelige borsten, krampjes in m’n buik, snachts wakker liggen, sneller buiten adem en een weeïg gevoel ‘s ochtends.

2 weken geleden

Ik ben rond de 4/5 weken zwanger. Ik ben vooral heel erg moe, mijn borsten voelen al groter en zijn wat gevoeliger en ik heb soms in de avond wat lichte misselijkheid. Bij mijn eerste zwangerschap had ik echt direct hele pijnlijke tepels en was ik heeeel snel heel misselijk. Dus ben heel erg benieuwd dit keer!

2 weken geleden

Ik ben al moe in de middag en sneller buiten adem. Heb rond maaltijden heel erg honger van tevoren. Verder nog niet zoveel. Af en toe licht in m’n hoofd. Nu 4wk! Vorige keer wel best misselijk maar nooit over hoeven geven.

2 weken geleden

Hier vandaag 4 weken zwanger! Weet het al sinds 3+2! Ik ben erg moe (maar ‘s avonds geen oog dicht kunnen doen), paar dagen misselijk geweest, veel dorst/honger, vaak moeten plassen. Borsten zijn groter, dit keer niet gevoelig. En mijn buik is flink opgezet.. 🤰

2 weken geleden

Extreem wakker liggen in de nacht echt heel vervelend! Vermoeid en inderdaad de menstruatie krampjes, dat ik soms gewoon twijfelde of ik ongesteld zou worden haha. Gevoelige borsten twee dagen gehad en nu twee dagen al last van me onderrug. Merk ook wel dat ik sneller buiten adem ben. En dan denk ik waarom heb ik dat nu al. Ben pas 4 weken😂
Extreem wakker liggen in de nacht echt heel vervelend! Vermoeid en inderdaa ...
Ik herken mezelf hier helemaal in ook ruim 4 weken 😜😂

2 weken geleden

Reactie op FantasierijkeMaan177543

Ik herken mezelf hier helemaal in ook ruim 4 weken 😜😂
Haha gelukkig ben ik niet alleen😂 Dacht al bijna dat ik overdreef haha.

2 weken geleden

Ik hoor heel veel hetzelfde waarin ik me ook goed herken (18dpo) Valt me mee dat de meeste ook nog niet echt last hebben van misselijkheid. Ben heel benieuwd of dat nog ineens gaat komen. En die menstruatie achtige krampen vindt ik ook zo spannend telkens maar toch hoor ik het vaak terug komen en het bewijst het maar weer in deze topic.

2 weken geleden

Als t goed is 4+6 maar echt nergens echt “last” van… vraag me soms nog steeds af wanneer ik ongesteld moet worden ookal heb ik 3 positieve testen en ben ik echt zwanger, merk er niks van🥹🙈