18 Reacties

Hoihoi Is helemaal niet vreemd! Het is nog vrij prik en niet iedereen heeft gelukkig de welgemeende bekende zwangerschapskwaaltjes.. ik zou mij niet ongerust maken ☺️

vorige maand

Volg
Ik heb ook letterlijk nergens last van, dat stresst mij ook

vorige maand

Is heel normaal! Eerste zwangerschap begon het bij mij rond 8 weken, 1x overgegeven in de hele zwangerschap, met 11 weken was alles over qua dat. Had alleen mega bekkenklachten. Dus geniet lekker en relaxxx

vorige maand

Ik heb precies hetzelfde! Gelukkig zijn we niet de enige. Ik probeer maar een beetje dankbaar te zijn dat ik niet misselijk ben nu

vorige maand

Reactie op Vlinderstrikje

Ik heb precies hetzelfde! Gelukkig zijn we niet de enige. Ik probeer maar e ...
Ja precies dat probeer ik ook tegen mezelf te zeggen ☺️

vorige maand

Reactie op Manuelle24

Is heel normaal! Eerste zwangerschap begon het bij mij rond 8 weken, 1x ove ...
Bedankt voor je reactie, fijn om te lezen. Hopelijk blijft het natuurlijk zo rustig ☺️

vorige maand

Reactie op KnussePioenroos385344

Hoihoi Is helemaal niet vreemd! Het is nog vrij prik en niet iedereen heef ...
Lief. Bedankt voor je reactie, ik probeer te denken dat ik mazzel heb dat ik nu nog nergens last van heb ☺️
Vandaag hoofdpijn en lichtelijk krampen. Maar niet anders dan de afgelopen weken. Dit is mijn eerste zwangerschap, ik ben 37 jaar (oud lel 😂) en ervaar nu geen stress/zorgen hierover. Heb ook een opgeblazen gevoel en houd vocht vast in de benen. Oh, en mijn stemming gaat op en neer 😂! En vandaag was ik onwijs chaotisch en wazig (zwangerschapsdementie 😜).

Reactie op Lisa-Nick

Lief. Bedankt voor je reactie, ik probeer te denken dat ik mazzel heb dat i ...
Geen dank hoor! Ik snap je volledig! Aan de ene kant wil je toch een soort van iets merken/voelen wat bevestigd dat je zwanger bent wat als "normaal" voelt. Maar ieder zwangerschap is anders en verloopt anders. Ik ben nu zwanger van mijn 5e en kan je vertellen geen van allen waren hetzelfde. En ben nu 4 weken zwanger en merk ook nog totaal niks. Geniet ervan! Komt vast goed!☺️

vorige maand

Hier zwanger van de 2e! De eerste zwangerschap; op gevoelige borsten en weinig eetlust na, geen last van gehad. Nu de 2e zwangerschap lijkt het weer hetzelfde. Afkloppen 🫣

vorige maand

Reactie op KnussePioenroos385344

Geen dank hoor! Ik snap je volledig! Aan de ene kant wil je toch een soort ...
Dat ook zeker waar, ik hoor en lees van sommige dat ze al misselijk zijn bij 4 weken dus mag al van geluk spreken natuurlijk.
Hoihoi... ik ben vandaag 5 weken 2 dagen, en had gisteren en dagen daarvoor nog lichte kramp en einde dag geen last meer van en nu ook niet...is dat ook normaal,zijn er meer.meiden die dat hebben.??? Geen bloedverlies....maar vind het allemaal wel.spannend en eng😅

vorige maand

Ik heb ook helemaal nergens last van. Soms lijken m’n borsten wat gevoeliger maar na een uur lijkt dit ook weer niet zo te zijn. Soms een heel licht krampje maar maak me helemaal zorgen of niet normaal is. Verder voel ik ook niks…… Hopelijk betekent het niets slechts🍀🍀

2 weken geleden

Mijn gynaecoloog zei gister; klachten zeggen helemaal niks. Niet over of het goed gaat en ook niet over of het slecht gaat. Hopelijk heeft dat jullie ook wat houvast! 🩷
Ik had toen ook amper symptomen! Nog steeds, eigenlijk. Met vlagen wat. Maar geen misselijkheidsklachten o.i.d. Maak je alsjeblieft geen zorgen! Nergens voor nodig. Wij hebben maandag onze eerste echo gehad en het zag er goed uit. En ik maakte me alvorens de echo ook al geen zorgen. No stress! 😘🙏

2 dagen geleden

Ik was ook erg onzeker, omdat ik weinig symptomen heb, maar ik heb vandaag een mooie eerste echo met knipperend hartje gehad! 🥰

2 dagen geleden

Ik merk dat er veel soortgelijke topics zijn, maar dames het zegt helemaal niets over de “kwaliteit” van de zwangerschap. Ik zie het juist als geluk dat je geen last hebt van kwalen. Mijn eerste twee had ik echt nergens last van en hele goede zorgeloze en gezonde zwangerschappen gehad!