13 Reacties
vorige week
Aah jakkes! Helemaal van de leg dus. Hoeveel weken ben je nu zwanger?
Beterschap!
6 dagen geleden
Reactie op FantasierijkeLelie712750
Aah jakkes! Helemaal van de leg dus. Hoeveel weken ben je nu zwanger?
Bete ...
4+3! En een baby van 9 maanden die ziek is erbij 馃檲馃檲 dan hebben we het allemaal maar gehad straks denk ik maar zo 馃槀
6 dagen geleden
Reactie op LindaElMa
Aan het bijkomen van de griep met een baby van 11 maand met de griep en doo ...
Jeetje zitten we in hetzelfde schuitje zo鈥檔 beetje !! Onze dochter van 9 maanden is ook ziek, ik ziek, en zwanger馃檲馃檲馃檲
maar gefeliciteerd zeg!! Dan was de vermoeidheid inderdaad niet alleen van de griep 馃グ
6 dagen geleden
Hier ook... vanaf zondag ziek (denk buikgriep) koorts etc. Vorige week zoontje van 8 maanden ziek, nu mijn man ook.
Gisteren positieve test in handen! Nu 4 weken en 6 dagen volgens de app.
6 dagen geleden
En niet te vergeten, mijn vriend was ziek wat natuurlijk het allerergste is h猫 !! De mannengriep is natuurlijk mega heftig kan geen zwangerschap tegen op 馃槀馃槀馃槀馃槀
6 dagen geleden
Jaa ik ben al sinds vrijdag ziek (COVID/griep). Echt vervelend want daardoor slaap ik nog slechter en dat helpt niet bij het piekeren 鈥榮 nachts 馃ゲ merk vooral dat ik het lang vind duren, normaal neem ik altijd paracetamol 茅n ibuprofen maar nu alleen paracetamol dus de dagen zijn wat zwaarder.
6 dagen geleden
Ugh hier ook. Sinds vrijdag ziekjes en slecht slapen. Nog wek gaan werken, savonds bleek ik koorts te hebben. Snachts kwam dochtertje van bijna 4 tussenin, uurtje later spuugt ze ons bed onder. Alles moeten verschonen terwijl je zelf beroerd voel 馃槶. Van t weekend echt goed ziek geworden, dochtertje van 1 ook niet fit en van zondag op maandag man hele nacht aan het spugen geweest. Ik had neer laat van verkoudheid/koorts en geen buikgriep. Gisteren wel hele dag beetje misselijk en weinig eetlust. Maar weet ff niet meer wat nou van ziek zijn/slecht slapen komt en wat van de zwangerschap 馃檲
14 uur geleden
Ik ben ook ziek en nu 5 weken zwanger. Vooral bij mn longen heel benauwd en ook flinke verhoging en heel veel spierpijn. Ik maak me heel veel zorgen of dat dit ook een teken is dat het niet goed is. Hoe doen jullie dit ?馃檲 Of hoef ik me hierover geen zorgen te maken ?
12 uur geleden
5+5, geen opmerkelijke klachten. Ik hield vocht vast in mijn benen, maar lijkt nu al minder te zijn. Wel wat lichte krampen in/rondom de baarmoeder.