15 Reacties
13 uur geleden
Wat spannend he! Dit is mijn 10e zwangerschap. Ik heb 2 kinderen (levend) 2 EUG's en 1 afgebroken zwangerschap. Ik vind het nu ook weer 1 grote mindf*ck. Maar ik probeer het toch maar te nemen als het gaat. Controle heb je toch niet. Begrijpelijk dat je jezelf wil beschermen. Het verdriet wordt ook niet minder als je het niet omarmt. Dan maar proberen van moment naar moment te leven. Misschien vaker een echo in het begin? Zet hem op
12 uur geleden
Wat naar voor je ✨ Hopelijk gaat nu alles goed!
Ik heb sinds ik in juli 2024 compleet onverwacht zwanger bleek (ik dacht dat ik niet meer vruchtbaar was vanwege endometriose) 3 vroege miskramen gehad. Na de eerste keer was ik zo verdrietig dat ik besefte dat ik toch nog wel een kleintje wilde. De laatste miskraam was afgelopen augustus met ongeveer 7 weken zwangerschap.
Ik ben 37 en heb al een dochter van 18 en een zoon van 13. Idioot genoeg bleek mijn dochter ondanks haar spiraaltje zwanger in september. Om de chaos compleet te maken ben ik nu ook weer zwanger en waarschijnlijk rond 1 augustus uitgerekend terwijl ik net een punt achter mn relatie heb gezet. Een soap is er niets bij 😅
Ik heb komende maandag de eerste echo.
12 uur geleden
Reactie op Deirdre Moema
Wat naar voor je ✨ Hopelijk gaat nu alles goed!
Ik heb sinds ik in juli 20 ...
Aghh rollercoaster🙏♥️
Ontzettend moeilijk eh.. laten we elkaar steunen. Vind het zo fijn dit forum
12 uur geleden
Reactie op Jenny217
Heyy zit in precies het zelfde schuitje, ook begin oktober een miskraam geh ...
Hou mij op de hoogte. Ga duimen voor je! 🙏 hoe zit het met jou gedachten?
12 uur geleden
Reactie op Wendy Van Renswoude
Aghh rollercoaster🙏♥️
Ontzettend moeilijk eh.. laten we elkaar steunen. V ...
Ja, lees veel hier ook hier nu! Fijn 💜
12 uur geleden
Reactie op NT1986
Wat spannend he! Dit is mijn 10e zwangerschap. Ik heb 2 kinderen (levend) 2 ...
Lief en wellicht is dat een goede. Ik merk dat ik toch kies voor wachten zodat er zeker wat te zien is.. de vorige keer met de echo was dit niet, moesten we terug komen maar gingen we op vakantie en daar kwam de miskraam.
Zou jij kiezen voor eerdere echo?
12 uur geleden
Ik snap je helemaal. Heel spannend, zelf begin dit jaar een miskraam gehad nu weer zwanger ongeveer 5+5. En ook pas 2 januari de echo duurt nog 3 weken.
11 uur geleden
Reactie op Wendy Van Renswoude
Hou mij op de hoogte. Ga duimen voor je! 🙏 hoe zit het met jou gedachten?
Lief, ik ook voor jou! Ik ben 19 augustus uitgerekend, dus ben vandaag 4+3. Ik ben er dit keer heel vroeg achter gekomen en dat maakt het misschien ook net wat anders. Ik probeer mijn gedachte zo min mogelijk de verkeerde kant op te gaan. Maar dat lukt zeker niet altijd... ik had voor m'n miskraam vrijwel geen kwaaltjes alleen licht pijnlijke borstel. Mijn borsten doen op dit een stuk meer pijn en ik heb de hele week heel slecht geslapen. Echt uren lang wakker gelegen en kon niet in slaap vallen en veel energie hebben terwijl ik normaal luier ben. Gister was ik voor het eerst goed moe na het eten, en ben eigenlijk vrijwel meteen na het eten naar bed gegaan. Ik heb eindelijk een hele nacht geslapen.
11 uur geleden
Reactie op LittleWonder07
Dit bericht is verwijderd
Ja dat zeg ik ook steeds. Als alles goed gaat dan...
1 uur geleden
Super lief van al jullie berichtjes! Het is inderdaad beter je gedachten niet de overhand te laten nemen en het op je af te laten komen maar dit is zo moeilijk..
Afwachten meer kan ik nu niet doen. 8 januari 🙏♥️