Hoi, wij hebben al 3 kids en ik wil wel graag dat zij een vakantie gevoel hebben. Vorig jaar al niet op vakantie geweest door omstandigheden. Nu twijfel ik over het boeken ivm de uitgerekende datum.
Ik wacht sowieso mijn termijnecho af, zodat ik wat zekerder weer welke datum ik ben uitgerekend.
Maar ivm hele grote babys in het verleden is er grote kans dat ik eerder ingeleid wordt. Dat zou nu betekenen dat ik 25 juli ingeleid zal worden. En we zouden de 20e op vakantie gaan... Ik ben dan 38 weken dus hetoet kunnen
Maar toch haha
Ik twijfel of we gewoon een lang weekend zullen doen, met goede bedden, in Nederland voor de zekerheid.
Wat zijn jullie plannen met vakantie?
Geen idee nog, maar misschien kun je in de meivakantie op vakantie gaan ipv ...
Ik zou dat ook doen als ik jouw was, wij zijn vorige zomer ook niet weggeweest ivm geboorte van de nu nog jongste en nu weer een zomer baby.. maar goed ik had het er vanmiddag over met partner dat wij in de voorjaarsvakantie even op vakantie gaan met de kinderen
Wij gaan waarschijnlijk met de auto richting Itali毛. De kinderen hebben vanaf 4 juli vakantie dus gaan dan meteen weg.
Is de meivakantie voor jullie misschien een optie?
Ik ben bij mijn tweede kind spontaan bevallen met 38+2! Dus ik durf niet meer na 37 week op vakantie. Wij pakken daarom de eerste week van de zomervakantie nog wel een midweekje of lang weekend weg, maar een echte vakantie doen we dit jaar in de meivakantie!
Wij zouden in juni met de auto naar Nederland op vakantie gaan (wonen in Turkije). Maar ik heb dat met mijn goede vriend chatgpt besproken馃お en die zei dat dat echt funest kan zijn voor je rug en bekken om dan nog zo lang in de auto te zitten. En dat we dan beter in mei kunnen gaan. Of met het vliegtuig (met formulier van de arts). Ik zou inderdaad of in mei gaan, of in juli in Nederland, niet te ver van huis.
Wij willen kijken of we een weekje kunnen boeken in de 2de week zomervakantie meestal gasn wij 2 weken kamperen. Wij wachten ook even met boeken ivm de uitgerekende datum. Wij hebben al4 kindjes wil hun wel vakantie geven
Wij plannen deze zomer voor de zekerheid geen vakantie... onze dochter is 4 weken te vroeg geboren dus volgens de verloskundige een iets wat verhoogde kans op weer een vroeggeboorte 馃槄馃槄
Zie je het trouwens zitten om hoogzwanger te kamperen? Ik twijfel vooral ov ...
Wij gaan dit jaar voor een hoog luchtbed. Zodat ik niet op de grond lig. Ik heb wel eerder zwanger gekampeerd maar niet hoogzwanger. Was toen halverwege. 馃槈