419 Reacties

3 weken geleden

Gevonden! Heel fijn om elkaar hier verder te kunnen spreken en hopelijk enkel mooie berichten met elkaar te kunnen delen. ♥️

3 weken geleden

✅️

3 weken geleden

Hopelijk kunnen we de gene met negatieve testen later nog hier verwelkomen. 💜

3 weken geleden

Hoe voelt iedereen zich ? ❤️ En gebruiken jullie ook utro?

3 weken geleden

Reactie op Dani33

Ik voel me prima eigenlijk. Ik gebruik Cyclogest. Daarnaast krijg ik om de week een omegaven infuus ivm verhoogde NK cellen in mijn baarmoeder.

3 weken geleden

Reactie op Dani33

Ik voel me goed. Halverwege de dag wat misselijk. Amper zin in eten. Voel wel energie. Moeheid is wat gezakt. Maar het is hier vrij paradoxaal. Schoonmoeder is terminaal en we wachten op de uitslag van de laatste scan. Mijn man en ik hebben wel online haar uitslag gezien en het is echt echt niet goed. Nieuwe uitzaaiingen etc. Daarom hebben we vanmorgen het al verteld aan m’n schoonouders. Ze was zo blij en overstuur. We hebben met z’n 5e in de keuken staan huilen. (m’n dochter van elf, m’n man en schoonouders.) Ik hoop zo dat ze de baby nog kan zien. Deze zwangerschap MOET gewoon goed gaan, al is het maar voor haar. En anders hoop ik dat ze eens mee kan naar een echo. Ze heeft direct al geld overgemaakt voor de baby. Heel lief hoor. Maar niet nodig. Maar heb er dit keer niks van gezegd.

3 weken geleden

Utro ook hier. En dat spul maakt me gek. Denk steeds dat ik iets voel lopen. (Bloed) maar dan is het die zooi.

3 weken geleden

Gefeliciteerd ook zwanger door icsi. 1e terugplaatsing. Heb mooie oplopende testen hcg bloed ook. Maar heb wel licht roze bloed verlies al een week zo der pijn. Maakt mij wel onzeker

3 weken geleden

Reactie op Karsoubou

Gefeliciteerd ook zwanger door icsi. 1e terugplaatsing. Heb mooie oplopende ...
Oh ja snap ik… heb je gebeld voor info?

3 weken geleden

Ik ben middels de eerste iui met gonalf en utrogestand zwanger geworden. Zelf een laag progesteron, dus de utro moet ik blijven nemen tot ongeveer 12/13 weken..

3 weken geleden

Gefeliciteerd! Wat een leuk topic. Ik ben middels ivf zwanger van mijn tweede terugplaatsing in een kunstmatige cyclus. Eerste terugplaatsing juli is een missed abortion geworden met 8 weken. En begin dit jaar natuurlijk zwanger maar ook een missed abortion met 10 weken. Ik heb al 2 dochters van bijna 11 uit mijn eerdere fertiliteitstraject!

3 weken geleden

Reactie op dagmar026

Gefeliciteerd! Wat een leuk topic. Ik ben middels ivf zwanger van mijn twee ...
Oh wat leuk ik heb ook een dochter van 11 😍 Klinkt ook als een hele lange weg. Ook gefeliciteerd!

3 weken geleden

Wat fijn dat er een positieve test is. Ik ben nu voor de tweede keer zwanger dmv IUI. Eerste keer in augustus dit jaar. Helaas met 9 weken een miskraam. Dus nu hopen!

3 weken geleden

Fijn om eindelijk bij zo’n clubje te kunnen aansluiten en verder te kletsen met dames die in hetzelfde schuitje hebben gezeten! Super dat er zo veel positief getest hebben ❤️❤️❤️

3 weken geleden

Reactie op Espen_

Oh wat leuk ik heb ook een dochter van 11 😍 Klinkt ook als een hele lang ...
Ja wat toevallig! Ben ook wel benieuwd hoe het is met het leeftijdsverschil
Ik hoop me hier volgende week ook bij aan te kunnen sluiten 🙈. En dat het dan ook wat langer goed blijft gaan dit keer.

3 weken geleden

Reactie op Espen_

Ik voel me goed. Halverwege de dag wat misselijk. Amper zin in eten. Voel w ...
Jeetje wat gaan jullie door een enorm pittige tijd heen. Ik kan me zo goed voorstellen dat je haar zoveel mogelijk wil laten meemaken. Zo’n enorm dubbele gevoelens moeten jullie hebben.

3 weken geleden

Mijn test was vandaag op de testdag, 11 dagen na 5 daagse embryo terugplaatsing, behoorlijk lichter dan eerdere positieve testen (die helaas fout liepen) die ik eerder gehad heb. Ik merk dat dat me echt onzeker maakt. Ik test morgen of maandag nog een keer en hoop dan wel echt een duidelijk verschil te zien. Zien jullie verschil? Bovenste is vanmorgen om 7:30 en onderste 17:30. Op het blote oog en foto op m’n telefoon is wel een verschil te zien, maar lastig door de slechte kwaliteit op het forum vrees ik.

3 weken geleden

Hallo Wij zijn nu ook zwanger geworden via icsi We zouden eerst ivf doen na 2 pogingen iui maar helaas had hij niet genoeg ingeleverd en moesten we over op icsi Gelukkig konden ze zeer snel schakelen in het ziekenhuis zodat de kans niet verloren gaat 1ste terugplaatsing van 2 eicellen en na 9 dagen na de terugplaatsing al een positieve test terwijl je eigelijk pas na 12 mag testen Ook die test was helemaal positieve 2 dagen na de terugplaatsing wist ik al dat het gelukt was Dit is een sterk kind of kindjes en die gaan er helemaal komen Ondanks dat het nog veel te vroeg is om er zeker van te zijn maar hoop doet leven Ik ben ook erg benieuwd hoe ons lieve vriendje van 3 tegen de tijd dat het komt 4 is hoe hij gaat reageren Hij is uit iui geboren
Voor het eerst zwanger! Eerst 1x ivf in kunstmatige cyclus zonder resultaat en nu door icsi in kunstmatige cyclus zwanger! Voelt zo onwerkelijk, zo'n positieve test in je handen.