42 Reacties

2 weken geleden

Gefeliciteerd! Ik ben ook zwanger na mijn 2de isci poging op 17 november. Ben 2x bloed gaan prikken en mijn hcg was gestegen! Het blijft zo spannend. Ben de eerste echo op 15 december

2 weken geleden

Reactie op kyach123

Gefeliciteerd! Ik ben ook zwanger na mijn 2de isci poging op 17 november. ...
Oh wauw gefeliciteerd!😘 Heb jij ook vroeg getest? Ik heb meteen spijt dat ik het heb gedaan , ook weer niet want heb nog nooit een positieve test gehad. Maar tot aan die test datum wordt het pittig denk ik

2 weken geleden

Hier zwanger na mijn 1e cryo terugplaatsing, 2x zwanger via icsi. Dochter was de 1e verse terugplaatsing uit dezelfde icsi behandeling.

2 weken geleden

Hier zwangerschap van een 3 daagse embryo die teruggeplaatst is op 17 nov. Hopelijk blijft het goed gaan zwanger van ons 2e kindje🩵🩷

2 weken geleden

Reactie op Humbly89

Hier zwanger na mijn 1e cryo terugplaatsing, 2x zwanger via icsi. Dochter w ...
Wat super zeg gefeliciteerd! Jij ook vroeg getest?

2 weken geleden

Ik heb op 4 november een cryo terugplaatsing gehad. In juni had ik een verse terugplaatsing gekregen maar dat is een miskraam geworden met 7 weken. A.s. vrijdag ben ik als het goed is weer 7 weken en ook gelijk mijn echo en ik vind het dood eng.

2 weken geleden

Reactie op kinderwens26

Wat super zeg gefeliciteerd! Jij ook vroeg getest?
Yes bij beide 6 dagen na de terugplaatsing positief

2 weken geleden

Reactie op Ciska29

Hier zwangerschap van een 3 daagse embryo die teruggeplaatst is op 17 nov. ...
Gefeliciteerd! Zo spannend, ik duim voor je ❤️

2 weken geleden

Reactie op Humbly89

Yes bij beide 6 dagen na de terugplaatsing positief
Aah wat super! Ik hier ook vandaag na 6 dagen. Had jij ook gonasi of ovitrelle ofzo?

2 weken geleden

Reactie op kinderwens26

Oh wauw gefeliciteerd!😘 Heb jij ook vroeg getest? Ik heb meteen spijt dat ...
Ik mocht woensdag bloedprikken maar had dinsdag toch stiekem getest!

2 weken geleden

Hier vandaag positief getest na 1e cryo terugplaatsing na icsi behandeling. Zo gek om na jaren proberen en traject nu ineens zwanger te zijn! Heb 22 december 1e echo. Spannend allemaal!

2 weken geleden

Reactie op kyach123

Ik mocht woensdag bloedprikken maar had dinsdag toch stiekem getest!
Lastig hè om te wachten haha! Ik merk dus dat ik zo bang ben dat het te vroeg is. Na 4,5 jaar negatieve testen is dit de eerste

2 weken geleden

Reactie op kinderwens26

Lastig hè om te wachten haha! Ik merk dus dat ik zo bang ben dat het te vr ...
Ja ik vind het ook heel eng. Heb 1.5 jaar geleden een miskraam gehad en nu eindelijk een positieve test. Heb nul klachten dus denk constant dat het mis is

2 weken geleden

Reactie op kinderwens26

Aah wat super! Ik hier ook vandaag na 6 dagen. Had jij ook gonasi of ovitre ...
Ja ik had ovitrille maar deze had ik er helemaal uitgetest zodat ik zeker wist dag de hcg van een nieuwe zwangerschap zou zijn😁

2 weken geleden

Gefeliciteerd met je zwangerschap! Ik weet sinds zaterdag ook dat ik zwanger ben van een 5 daagse, van terugplaatsing nummer 8 2e ronde ICSI. 1 keer een biochemisch zwangerschap gehad dus vind het heel spannend🤞

2 weken geleden

Gefeliciteerd iedereen! Ik ben ook zwanger van mijn 2de terugplaatsing ivf. Eerste was ik ook zwanger maar helaas een missed abortion. Begin van het jaar ook een missed abortion gehad dus extra spannend nu!

2 weken geleden

Misschien een gekke vraag 🙈 maar hebben jullie last van andere kleur afscheiding? 🙈 ik heb het niet de hele dag vooral einde van de dag althans de laatste 3 dagen, en vanmorgen na het lopen na mijn werk. Het maakt me best onzeker 🙈

2 weken geleden

Reactie op x94-

Misschien een gekke vraag 🙈 maar hebben jullie last van andere kleur afsch ...
Ik heb nog niks gemerkt maar wel af en toe wat dikker van ik denk de duphaston

2 weken geleden

Ik denk dat het wel goed zit

2 weken geleden

Reactie op kinderwens26

Ik heb nog niks gemerkt maar wel af en toe wat dikker van ik denk de duphas ...
Dankje voor je reactie! Ja ik gebruik verder niks maar ik las dat dat volgens mij wel een bijwerking was.