12 Reacties
9 uur geleden
Ik snap je gevoel denk ik wel ja.. ik ontweek het eerst ook om die topics te openen.. maaaaar natuurlijk zijn alle mensen geboren vanuit gezonde zwangerschappen 馃槣 Dus het gaat heel veel vaker w茅l goed! 馃挏
Ik heb al een prachtige heel grote dochter (18) die inmiddels zelf ook zwanger is 茅n een grote zoon (13). Ik kan me bijna niet eens meer voorstellen dat ze zulke mini-mensjes zijn geweest als de kruimel die nu in mn buik zit 馃槄
9 uur geleden
Ik zat echt net te denken dat ik nu wel wat positieve verhalen kan gebruiken! Hier 5 weken en het voelt echt als 'goed', maar na 4,5 jaar proberen is de onzekerheid soms lastig te negeren.
9 uur geleden
Reactie op BeminnelijkeBeuk742729
Ik zat echt net te denken dat ik nu wel wat positieve verhalen kan gebruike ...
Jeetje wat heb je een lange weg gehad, gefeliciteerd dat het eindelijk gelukt is na al die jaren
9 uur geleden
Reactie op Deirdre Moema
Ik snap je gevoel denk ik wel ja.. ik ontweek het eerst ook om die topics t ...
Precies die gedachte helpt mij ook enorm!
Na een miskraam hebben we het geluk gehad toen meteen weer zwanger te worden en die zwangerschap ging heel goed en ons zoontje is inmiddels bijna 2,5 鈾ワ笍
8 uur geleden
Bij mijn zoontje is alles goed gegaan. Wordt in maart 3. Nu 6+6 voor broertje of zusje. Tussendoor 1x een miskraam gehad waardoor het nu iets spannender is maar nu zo'n rust erover wat ik de vorige keer niet had en het gevoel dat het nu wel goed zit.
Mijd het onderwerp miskraam voor jezelf om rust te geven. De eerste keer komt zoveel op je af.. stapje voor stapje. Helaas gebeurd het maar het gaat ook heel vaak wel goed
5 uur geleden
Even een positief verhaal! Ik ben momenteel 33 jaar. In juni 2024 besloten om voor kinderen te gaan, in september zwanger en juni 2025 bevallen van een gezonde zoon! Nu alweer 6 weken zwanger (4 maanden na bevalling). Laat je niet gek maken, er is een grotere kans dat gewoon alles goed gaat!
1 uur geleden
Uiteraard! Ik heb een gezond jongetje van 1.5 jaar en nu 6 weken zwanger en nog nooit ssn miskraam meegemaakt gelukkig. Snap je angst goed want het forum gaat over zeer veel miskramen. Maar het gaat vaker goed dan fout hoor!
1 uur geleden
Hier voor 3e keer zwanger. Nu weten we natuurlijk nog niet of deze zwangerschap goed gaat. Maar andere 2 kindjes zijn allebei goed gegaan.
Bij mijn schoon familie(is grote familie) zijn 23 kleinkinderen van 7 kinderen. En niemand heeft een miskraam gehad!
1 uur geleden
Ah ik snap je hoor.. ik moet zeggen dat ik dit met mijn vorige zwangerschap niet meegemaakt heb dat er zoveel slechte berichten op het forum waren.. Echt naar om te lezen al die verhalen he, zo sneu! Ik probeer die topics nu ook een beetje te vermijden, om mijn eigen rust te bewaren! Maar hier ook nog nooit een miskraam meegemaakt, en succesvolle eerste zwangerschap van een dochtertje die nu 9 maanden is 馃グ
36 minuten geleden
Ik heb ook nog geen miskramen gehad. Bij mijn eerste keer zwanger een prachtige gezonde dochter. Ze wordt in maart 3. Nu bijna 7 weken zwanger van onze tweede 鉂わ笍.
Ik vind het ook nog spannend, maar kijk vooral uit naar de eerste echo om de kleine te zien bewegen.
Bij mijn eerste was dat magische. Zo'n klein boontje met mini armen en benen, en toch bewegen 馃グ馃グ馃グ. Toen werd het ook echt voor de papa.
23 minuten geleden
Ik ben voor de tweede keer zwanger, en heb een zoontje van 1.5 jaar. Nooit een miskraam gehad. Eerste zwangerschap was een droom: binnen 2 maanden zwanger (na 20 jaar pil), weinig fysieke klachten, de hele periode actief bezig geweest (inclusief hiken in Vietnam bij 5 maanden en in Ierland bij 7 maanden). Alleen de bevalling was zwaar met 30 uur wee毛n gevolgd door keizersnede. 馃槄 Ik was destijds 38 dus ook erg bezorgd dat er iets mis zou gaan, maar niet gebeurd. Na de 20 weken echo viel er een last van mn schouders. Nu nog 2 jaar ouder dus opnieuw wel zorgen, maar ook wel iets meer vertrouwen omdat mijn lichaam het kennelijk wel kan.