4 Reacties

4 jaar geleden

Mijn dochter heeft er ook veel last van gehad. Ik heb paracetamol gegen en veel geknuffeld. Na 2-3 dagen ging het beter. Succes!

4 jaar geleden

Hier heeft ze er ook last van maar gelukkig meer overdag en met eten dan snachts. Hier is t TLC (tender love care) en maar even gemakkelijk met eten. Ik doe er nu niet zo moeilijk over omdat het kauwen gewoon pijn kan doen. Dus ze krijgt lekker 4x op een dag slurp fruit en crackers en laatst lekker hutspot gemaakt want dan hoeft ze ook niet zo te kauwen 馃ぃ En ja mocht ze er snachts ook last van hebben ga ik dr ook zeker pcml geven!

4 jaar geleden

Bedankt voor het meedenken! Inmiddels zijn we een aantal dagen verder en elke avond een paracetamol helpt wel. Overdag heeft hij vaak zomaar ineens een flink rode wang. Ook komt hij regelmatig aangerend dat hij zeer in z'n wang heeft (zegt hij zelf). Hopelijk gaat het gauw over 馃

4 jaar geleden

Hier altijd erg ziek van doorkomende tanden en kiezen. Wij geven altijd dentinox en als het echt nodig is een zetpilletje. Eergister vroeg ze zelf voor het eerst om dentinox, die laatste kiezen plagen haar bij vlagen ook flink. Wel fijn dat het inmiddels iets beter gaat.