19 Reacties

4 jaar geleden

Hoi Ik ben lisette 31 jaar oud Heb een zoontje van 20 maanden. Wordt 28 Dec 2 jaar. Wij komen uit purmerend wonen samen met me vriend en zoontje en hond.

4 jaar geleden

Reactie op Liset87

Hoi Ik ben lisette 31 jaar oud Heb een zoontje van 20 maanden. Wordt 28 Dec ...
Heey Lisette Wat leuk ook ik woon in purmerend en heb een dochter van 20 maanden. Wordt 16 december 2. Misschien leuk om eens wat af te spreken. Wie weet vinden ze het wel erg leuk samen zo klein leeftijdsverschil 😊 Waar woon je in purmerend. Ik woon in noord

4 jaar geleden

Reactie op sonnetje8

Heey Lisette Wat leuk ook ik woon in purmerend en heb een dochter van 20 ...
Hoi Ohh wat grappig. Oh dat scheelt niet veel qua datum. Ik woon in de gors.

4 jaar geleden

Hoi, ik ben Anne-Marie, heb een dochtertje van bijna 2 (22dec) en een zoontje van 3 maanden. Woon in Tholen.

4 jaar geleden

Hoi, Ik ben Sonja (35) en woon samen met mijn echtgenoot en dochter van 20 maanden (16 dec) in purmerend. Verder hebben wij geen huisdieren.

4 jaar geleden

Reactie op sonnetje8

Hoi, Ik ben Sonja (35) en woon samen met mijn echtgenoot en dochter van 20 ...
Weet niet hoe het werkt maar anders kan je me eventueel opzoeken op fb lisette van herpen. En me dan pb sturen. (foto van mezelf van de zijkant met roze shirt) lijkt me leuk x met de kindjes af te spreken misschien

4 jaar geleden

Hi, ik ben Annelies en heb een dochtertje die 22 december ook 2 jaar wordt en ben over 3 weken uitgerekend van nr 2. Een jongen dit keer. We wonen in de Beemster

4 jaar geleden

Reactie op Annelies300

Hi, ik ben Annelies en heb een dochtertje die 22 december ook 2 jaar wordt ...
Wat grappig..is ook niet ver uit de buurt!

4 jaar geleden

Nee allemaal omgeving Purmerend grappig

4 jaar geleden

Ik ben Nicolien en woon in IJmuiden:) Ons dochtertje heet Emylee en wordt 13 december 2 jaar oud.

4 jaar geleden

Reactie op Annelies300

Hi, ik ben Annelies en heb een dochtertje die 22 december ook 2 jaar wordt ...
Gefeliciteerd als eerste. Wat leuk allemaal zo dicht op elkaar en dan ook niet zo heel ver uit de buurt van elkaar.

4 jaar geleden

Hoi allemaal, wij hebben 3 kids, waarvan Yoa (meisje) 27 december 2 jaar wordt.. We wonen in Breda..

4 jaar geleden

Reactie op Nico_lientje

Ik ben Nicolien en woon in IJmuiden:) Ons dochtertje heet Emylee en wordt 1 ...
Wat leuk, wij woonden tot vorig jaar in IJmuiden. We wonen nu in Drenthe! Ons zoontje wordt in december 2 jaar oud.

4 jaar geleden

Reactie op Nikita

Wat leuk, wij woonden tot vorig jaar in IJmuiden. We wonen nu in Drenthe! O ...
Oh en ik zie nu dat we beiden 5 weken zwanger zijn😅

4 jaar geleden

Reactie op Nikita

Oh en ik zie nu dat we beiden 5 weken zwanger zijn😅
Gefeliciteerd!! Ik heb aanstaande donderdag een echo, hoop zo op een kloppend hartje🤞🏻hiervoor twee miskramen gehad❤️ Ik ben vooral moe moe en moe haha en hoe voel jij je?:)

4 jaar geleden

Reactie op Nico_lientje

Gefeliciteerd!! Ik heb aanstaande donderdag een echo, hoop zo op een kloppe ...
Oh! Spannend.. Hopelijk ziet alles er prachtig uit! 🤞 Ik ben tot nu toe (ik verwacht verandering...) niet zo heel moe en ook niet zo misselijk, wat ik de vorige keer beiden héél erg was.. 🙄 Bij welke praktijk zit je, als ik vragen mag? 🙈

4 jaar geleden

Reactie op Nikita

Oh! Spannend.. Hopelijk ziet alles er prachtig uit! 🤞 Ik ben tot nu toe (i ...
Ik zit bij verloskundige praktijk IJmuiden en echo bureau babywatch allebei op plein45:) Fijn!! Zwangerschappen kunnen zo verschillen 🙈

4 jaar geleden

Reactie op Nico_lientje

Ik zit bij verloskundige praktijk IJmuiden en echo bureau babywatch allebei ...
Oh wat leuk, daar was ik de vorige keer ook. Die mevrouw van dat echobureau is echt een gouden wijf! 😅 Ik heb over 2 weken pas de eerste afspraak en echo, dus ik weet nog niet wat ik deze keer kan verwachten.. Ik hoop dat dit ook een fijne ervaring wordt!

4 jaar geleden

Reactie op Nikita

Oh wat leuk, daar was ik de vorige keer ook. Die mevrouw van dat echobureau ...
Ja echt wel!! Ze heeft ons na de twee miskramen zo lief geholpen, hartverwarmend ❤️ ik ga duimen voor je!! Ik mag ook wat eerder voor een echo door de situatie;)