16 Reacties

3 jaar geleden

Wij gaan morgen een cakesmash doen en laten gewoon wat familie visite komen om het te vieren, maar wel gespreid. Het voelt indd vreemd om er helemaal niks aan te doen.

3 jaar geleden

Ik lees mee!

3 jaar geleden

Wij hebben een kerstkindje (eerlijk gezegd super trots op🤣) ik maak zelf een cijfer taart heb een super lief jurkje voor d'r gescoord en het wordt vooral haar dag en waarschijnlijk gewoon met z'n drieën omdat het al zo speciaal is. Maar dat is meer omdat wij 1 geen grote familie hebben en 2 dit graag intiem met ons gezinnetje willen vieren daarnaast zal het haar echt een worst wezen denk ik 🤣 misschien kort nog wat raam bezoek. Maar dat zien we dan wel.

3 jaar geleden

Wij hebben een weekendje center parcs geboekt. We gaan er maar iets leuks van maken met zn 4tjes. Opa's en oma's komen maar een andere x.

3 jaar geleden

Ik lees ook mee! Wij gaan sowieso een cakesmash doen...28 november word de kleine man 1 jaar. Vind het ook zo lastig om wat te bedenken hoe je het nu het beste kunt vieren. Helemaal niks doen wil ik niet. Het is toch een hele mijlpaal!

3 jaar geleden

Ik zit er over te piekeren alleenstaand geennpapa ik beeld en opa en oma 73 en 80 ...tante nicht met gezin vriendinnen zo moejlijk dit die komen 2.5uur rijden

3 jaar geleden

Wij hadden een cake smash vandaag! Onze dochter wordt 4 december 1 en we vieren het dat weekend, we laten dan wat familie/vrienden om de beurt komen 😊 Ik ben zelf in januari jarig dus hopelijk kunnen we het dan wat uitgebreider vieren tegelijk met mijn verjaardag

3 jaar geleden

Lees ook graag mee. Ben nog aan het denken hoe het te vieren. Wil het niet zo voorbij laten gaan, het is zijn 1ste verjaardag. Ben alleen nog aan het bedenken hoe we het gaan vieren. Dus lees even mee voor tips en ideeën 😊

3 jaar geleden

Wij hopen dat er 6 personen tegelijk mogen komen en anders doen we het in 2 dagen. Mijn ouders en broertje en mn mans moeder, broer en schoonzusje. De andere familie en vrienden gaat m helaas niet worden :( :( :(

3 jaar geleden

Tegen de tijd dat onze kleine man 1 wordt hoop ik toch dat je weer 4 mensen tegelijk mag ontvangen. Wij gaan het sowieso gespreid vieren (schoonouders en zwager met schoonzusje en mijn ouders, broertje en schoonzusje). Misschien dat we op een andere dag dan nog gespreid een paar vrienden laten komen, maar het gaat geen uitgebreide verjaardag worden. Het weekend voor zijn verjaardag gaan we denk ik al de cake smash in alle rust doen.

3 jaar geleden

Bedankt voor jullie reacties en tips 🥰 Ik had nooit zo'n wens om een cakesmash te doen maar nu lijkt het me toch wel leuk! Vooral voor mijn zoontje, echt zijn feestje en dan krijgt hij lekker veel aandacht 😂👍 mijn zoontje is 22 december jarig en dat ligt zo dicht op kerst dat ik niet denk dat ik gespreid bezoek wil gaan ontvangen. Met kerst zien de opa's en oma's hem sowieso... op de dag zelf denk ik dat wij naast een cakesmash gewoon met zijn 3en thuis blijven. Cadeau geven en lekker spelen... 🥰

3 jaar geleden

Reactie op Molly

Bedankt voor jullie reacties en tips 🥰 Ik had nooit zo'n wens om een cakes ...
Ik had ervoor gekozen de cake smash eerder te doen zodat ik de foto’s heb op haar verjaardag , foto’s bewerken etc duurt ongeveer 2 weken

3 jaar geleden

Reactie op lisaswuste

Ik had ervoor gekozen de cake smash eerder te doen zodat ik de foto’s heb o ...
Jaaa ik zag het, duurt een week hier voordat je de foto's hebt. maar vind het juist leuk als hij op zijn verjaardag die taart mag slopen haha 😀 foto's komen later wel☺

3 jaar geleden

Reactie op Molly

Jaaa ik zag het, duurt een week hier voordat je de foto's hebt. maar vind h ...
Dat is ook weer zo! Wij gaan de foto’s gebruiken voor de uitnodigingen

3 jaar geleden

Wij gaan ook een cakesmash doen eind november 😊. En ik zou het wel heel leuk vinden dat iig de opa’s en oma’s langskomen voor zijn verjaardag dus hopelijk mag er in december wat meer