20 Reacties

3 jaar geleden

Dat is leuk mijn zoontje wordt 27 december ook 1. Wij zitten er ook heel erg mee hoe we het gaan doen. Denk dat we eerst opa en oma laten komen en de ooms en tantes verspreid over de week

3 jaar geleden

Hoi Genesis wordt bij ons aanstaande vrijdag 1 jaar.. ik heb haar verjaardag verdeeld over 3 dagen. Vrijdag een groepje, zaterdag en zondag een groepje. ♥️

3 jaar geleden

Wij hebben de verjaardag van Arman verdeeld over 7 dagen.. Het is even pittig, maar zo hebben we wel zijn eerste verjaardag kunnen vieren!

3 jaar geleden

Mijn dochter wordt 29 december 1 jaar en wij doen 'raambezoek'. De familie komt in kleine groepjes aan de raam kijken naar de jarige 🎉 ze krijgen dan een feest goodie bag mee

3 jaar geleden

Gefeliciteerd alvast! De 27e wordt onze Job ook 1 jaar, hihi! Wij draaien het even om dit jaar; wij gaan met een hele stapel cupcakes langs familieleden, even als vanouds door de ramen zwaaien. Bij ons is het wel zo dat de meeste familie in dezelfde stad woont. Thuis wordt gewoon versierd en gevierd met het gezin. Ik maak denk ik een kort compilatie filmpje van cakesmash / cadeaus uitpakken, om de dag daarna naar iedereen te sturen, zodat mensen er toch een beetje bij zijn geweest.

3 jaar geleden

Onze dochter wordt 18 december 1 jaar. Alleen opa's en oma's uitgenodigd en ooms en tantes (broers/zussen) en ook over 2 dagen verdeeld. Want foto's waar ze alleen een taartje eet is wel erg saai... 😉

3 jaar geleden

Hier ook een jarige 28 december! Wij verspreiden het ook over verschillende dagen. Het is misschien even pittig maar ook wel weer fijn. Nu heb ik tenminste ook even tijd voor de visite en is mijn zoon niet helemaal overprikkeld!

3 jaar geleden

Hier woensdag 9 december wordt ze 1. Wij gaan met de opas en omas naar de dierentuin. En wat vrienden in de avond gevraagd.

3 jaar geleden

Wat een bummer om zo de eerstr verjaardag te vieren. Vooral voor onszelf want ze merkt er zelf zo weinig van. Maar toch! Wij laten de 18e opa's en oma's komen met de lunch. Dan eventueel de avond nog ruimte voor anderen (is niet de bedoeling i know). En dan zaterdag en zondag ook paar mensen verdeeld.

3 jaar geleden

Wij hebben alleen de opa’s en oma’s en oom en tantes verspreid over 3 dagen (huishoudens bij elkaar). Lekker gezellig in kleine groepjes kunnen vieren met taart en leuke cadeaus. Hierdoor had je ook echt de aandacht aan de uitgenodigde mensen en het was een stuk relaxter/rustiger.

3 jaar geleden

Reactie op Judith89h

Wat een bummer om zo de eerstr verjaardag te vieren. Vooral voor onszelf wa ...
Zo hadden wij het ook gedaan! Ze was dit weekend jarig, evengoed druk gehad maar ze vond het heel erg leuk!

3 jaar geleden

Wij hebben het voorbije weekend gevierd. De oma's en opa's kwamen langs voor de lunch. Aan de mensen die we er anders bij hadden gehad, hebben we een foodbox geleverd samen met wat feest artikelen. We hebben met iedereen een Whatsapp groepje gemaakt en gevraagd of ze tijdens het verorberen van de foodbox foto's wouden delen. En wij deelden foto's van het feestvarken!

3 jaar geleden

Onze dochter wordt 28 december 1 jaar 🥳 Een mijlpaal en wat vliegt de tijd! Wij hebben een “drive in” georganiseerd. De uitgenodigden (en dat zijn er best wat 😅) komen langs ons huis rijden. Auto versierd met slingers, ballonnen, leuk muziekje. Komen een cadeau afgeven voor onze dochter en van ons krijgen zij een leuke goodiebag mee met uiteraard een stukje taart, cupcake en nog wat leuks!

3 jaar geleden

Wat een leuke ideeën allemaal! Wij gaan het nu ook over een paar dagen verspreiden🤗. Misschien wel leuker en intiemer dan een groot feest. Het huis heb ik al 2 weken eerder versierd. Staat zo gezellig🥳

3 jaar geleden

Reactie op Caitlin-26

Gefeliciteerd alvast! De 27e wordt onze Job ook 1 jaar, hihi! Wij draaien ...
Wat leuk!! Alvast gefeliciteerd en geniet van de eerste verjaardag🥳

3 jaar geleden

Reactie op Thvinken

Dat is leuk mijn zoontje wordt 27 december ook 1. Wij zitten er ook heel er ...
Alvast gefeliciteerd met je zoontje🥳! Het is ook lastig vooral nu met de lockdown mag maar 2 mensen op bezoek. En wil ik wel meerdere mensen zien, we zitten niet voor niks in een lockdown 🤦‍♀️

3 jaar geleden

Wij gaan zelf bij onze familie langs. We versieren onze auto van binnen en buiten, feestmuziekje erbij (als het lukt... Haha) en doen dan opritbezoekjes bij alle familie leden, nemen versnaperingen mee! Het scheelt dat bijna iedereen in de buurt woont en dit dus ook kan. Zo maken we er maar iets leuks/bijzonders van...

3 jaar geleden

Hier de 29e mij dochter 1 jaar. Wat leuk allemaal zo rond of dezelfde datum, en dan ook nog dezelfde leeftijd. Wij hebben heel veel dagen bezoekjes gepland van 2 man. Ik zie het als iets leuks. Heel de maand december feest voor mijn kleine meid! 🥰 zelfs januari ook nog een beetje

3 jaar geleden

Onze dochter wordt de 28e 1 jaar! Wij smeren het uit over een aantal dagen om ons zo aan de maatregelen te houden. Ja, leuk is anders. Maar dat is natuurlijk meer voor ons dan voor haar 😇

3 jaar geleden

Iris kwam 20 december 1 jaar. Ik had het huis versierd, waarvan ze heel erg onder de indruk was. De vlagjes en ballonnen. En cadeautjes. We hebben ontbijt besteld voor de oma en ons. Iris at een beetje mee. Dan haar middagdut. En na haar middagdut, andere oma en opa laten komen voor de bestelde taart. I.p.v iedereen samen in miniem publiek en opgesplitst en toch heel fijn.