10 Reacties

2 jaar geleden

Hier wordt ze niet s nachts wakker, maar inslapen is een drama omdat ze elke keer haar bed uit komt :(

2 jaar geleden

Om hier meer over te kunnen zeggen door anderen moet ook bekend zijn of er nog geslapen word overdag, zo ja, hoe lang en hoe laat je peuter naar bed gaat en smorgens wakker wordt/uit bed gehaald word. Instagramaccount Slaaptipsvoorbabys heeft hele fijne tips/voorbeelden van routines van kinderen van 0 tot 4 jaar waar ik veel aan heb gehad! Onze dochter van net 2 slaapt nog overdag van 13 tot 14.30 en gaat om 19.30/19.45 weer naar bed. Ze is meestal op vrije dagen tussen 08.30 en 09.30 uur wakker. Ik ga proberen het middagdutje er zo lang mogelijk in te houden, misschien wel wat inkorten als ik merk dat de nachten onrustiger worden.

2 jaar geleden

Hier sinds haar 2e verjaardag ook wat meer onrust, vooral veel kletsen savonds en ook snachts. Ik denk dat het daar mee te maken heeft, weer zo'n ontwikkelings sprong zeg maar.

2 jaar geleden

Wij hebben precies hetzelfde probleem. Ik had nooit zo een probleem gehad. Hij sliep va zijn tweede maand door. In eens sinds hij 2 is word hij 's nachts wakker en slaap hij paar uurtje niet.

2 jaar geleden

Ik denk trouwens dat het een slaapregressie ie, bij eerdere regressies ging het ook zo hier.

2 jaar geleden

Hier ook een tijdje geweest. Als hij niet wilde slapen en huilde had hij vaak honger. Maar is ook eventjes ziek geweest en had toen overdag minder gegeten. De momenten dat het niet aan de honger lag hebben we hem 1 x in bed laten slapen, 1 x had hij een flesje melk gedronken (was de allereerste keer met wakker worden) en 1 x hebben we savonds op de bank gezeten met hem. Misschien ook door de ontwikkeling onrustiger geslapen dachten wij, hij begon ineens veel te praten namelijk. Dromen zou natuurlijk ook kunnen.

2 jaar geleden

Het is inmiddels goed gekomen gelukkig ! Het zullen wel fases zijn waar we allemaal doorheen moeten

2 jaar geleden

Heel herkenbaar! Wij gebruiken pure etherische oliën in huis en heb ook echt even haar recept wat moeten aanpassen naar een diepere slaap en dat gaat nu weer goed. Wat een zoektocht dan weer naar wat er dan weer op doet

2 jaar geleden

Reactie op mamavanFemm

Heel herkenbaar! Wij gebruiken pure etherische oliën in huis en heb ook ech ...
Welke oliën gebruik je?!

2 jaar geleden

Reactie op Wendy1979

Welke oliën gebruik je?!
Ik gebruik oliën van Young living, oa gentle baby, seedlings calm, white angelica & dreamease verschillend aan wat haar behoefte is zegmaar.