7 Reacties

2 jaar geleden

Sterkte! Niet echt tips, maar mijn dochter is ook echt grenzen aan het uitproberen. Ik ben van mening dat ze moeten leren qat de consequenties zijn. Dus dat zou je kunnen uitleggen. Misschien moet ze een keer ondervinden dat ze hierdoor in haar bed plast en doet ze het daarna pas niet meer?

2 jaar geleden

Reactie op Simoneflikflak

Sterkte! Niet echt tips, maar mijn dochter is ook echt grenzen aan het uitp ...
Nou onze dochter is heel eigenwijs en een echte boef.. dat werkt niet denk ik. Had haar voor dr middagslaapje in bed gelegd, was aangezet en kwam terug en ze stond alweer in dr blote kont 🤦‍♀️🤦‍♀️. Heb ductape aan de voorkant geplakt dat ze niet bij die lipjes van dr luier kan. Alles is nu uit op dr luier na en ze ligt te huilen 😅. Hopelijk werkt het en is het niet lang nodig. Geen zin om elke dag te moeten gaan wassen..

2 jaar geleden

Hier hetzelfde met onze zoon en dan ook bij de poepluiers! Die wilt hij juist het liefst zo snel mogelijk uit hebben omdat het hem zeer doet (heel vaak open billen) Bij ons werkt een romper tot nu toe nog, aangezien hij de knoopjes niet open krijgt (voor hoelang dat nog duurt tenminste) Hij draagt overdag dan wel een onderbroek maar als hij gaat slapen een romper. Niet dat het heel veel helpt, aangezien hij met een poepluier de luier alsnog naar beneden trekt met als gevolg dat de romper vies is, maar liever dat als mn muren🙈🙈

2 jaar geleden

Enige tip die ik heb, Maatje groter s nachts aan doen dat helpt meestal tegen doorlekken.

2 jaar geleden

Reactie op Wendy1979

Enige tip die ik heb, Maatje groter s nachts aan doen dat helpt meestal teg ...
Dit topic gaat over uitkleden, niet doorlekken 😉

2 jaar geleden

We plakken voort een stukje ductape aan de voorkant als ze naar bed moet 🤣. Alleen over de sluiting van dr luier, dus dat ze de lipjes niet los kan trekken. Tot nu toe werkt t super😁

2 jaar geleden

Mijn dochter kleed zich ook graag uit of weigerde pyjama aan etc. Ik hou niet van het beperken zoals slaapzakken omdraaien of ductape. Dat leid alleen tot frustratie als ze het uit willen. Wij laten haar het gewoon doen en zijn begonnen met potje te introduceren en snachts laad ik haar maar slapen in wat ze kiest, ze roept vanzelf om kleren als ze het koud heeft