27 Reacties

5 jaar geleden

Bij mij konden ze het niet zien met 17 weken nu heb ik het geluk dat ik elke 4 weken een echo krijg, dus een pretecho is niet nodig nu hopen dat bij 21 weken die kleine niet zo eigenwijs is 馃槀

5 jaar geleden

Wij hadden afgelopen woensdag ook de 3d gepland, met 17,4 weken. Maar oh zo eigenwijs die kleine! Knie en been in het gezicht en 2 paar handen dus niks kunnen zien helaas, we gaan een andere keer opnieuw. We hebben wel de geslachtsbepaling kunnen doen dus morgen bij de genderreveal hoeven we er niks anders van te maken maar horen we gewoon of we een jongen of meisje krijgen. Jeeeeej!!!! 馃グ馃グ馃グ

5 jaar geleden

Oh lijkt me heerlijk, ben vandaag precies 20 weken en wij hebben er een gepland staan met de 27.. nog even wachten dus. Kan niet wachten onze kleine meid weer te zien馃槏

5 jaar geleden

Super leuk! Wij houden het een verrassing tot het geboren wordt. En daarom ook besloten geen 3D echo te doen. Vandaag 20 wk + 4. Volgende week donderdag het hartje luisteren en dan met 28 weken hebben we weer een echo gepland staan. 馃槉. Het gaat nu allemaal weg erg snel..

5 jaar geleden

31 juli hebben wij de 20 weken echo, daarna heb je in principe geen echo鈥檚 meer. Wij willen met ongeveer 25 of 30 weken een 3D/4D echo laten doen. Ik ben zo benieuwd naar zijn knappe koppie! 馃挋

5 jaar geleden

Reactie op Annika

31 juli hebben wij de 20 weken echo, daarna heb je in principe geen echo鈥檚 ...
Annika, hoe gek is dat? Ik ga ook de 20 wkn echo doen maar daarna zeker ook een paar pretecho鈥檚 met de oma鈥檚. Voor hen is zo leuk! Er waren geen echo鈥檚 op hun tijd dus dit is echt een wonder!

5 jaar geleden

Super leuk! Wij houden het een verrassing tot het geboren wordt. En daarom ...
Diianee, dus jullie houdem het spannend tot het eind馃we zijn te nieuwsgierig馃槀

5 jaar geleden

Reactie op M77Bilbao

Diianee, dus jullie houdem het spannend tot het eind馃we zijn te nieuwsgier ...
Jaaaa! Tot nu toe lukt gaat het nog steeds. Ben natuurlijk wel nieuwsgierig, maar de vind de verrassing straks nog steeds heel leuk. Heeel leuk dat jullie een jongetje krijgen? Al een naam in gedachten?

5 jaar geleden

Reactie op Naomi1993

Wij hadden afgelopen woensdag ook de 3d gepland, met 17,4 weken. Maar oh zo ...
Naomi, neeee hahaaa 3 wkn geleden bij de echo mijn baby lag op zijn buik en hij wilde niet bewegen. We konden niet zien of een boy of girl was. Spannend! We horen het!!

5 jaar geleden

Reactie op XMiniMeX

Bij mij konden ze het niet zien met 17 weken nu heb ik het geluk dat ik elk ...
Xminimex, succes en we horen het鉂わ笍

5 jaar geleden

Reactie op M77Bilbao

Naomi, neeee hahaaa 3 wkn geleden bij de echo mijn baby lag op zijn buik en ...
Ja hier dus ook, ik kon doen wat ik wilde, alles wat normaal werkte om te bewegen, t hielp niks hahahaha 馃檲馃檲 ben ook benieuwd naar jullie kleine wondertje!! Ik laat het weten morgen/zondag!!

5 jaar geleden

Reactie op Maudvp

Oh lijkt me heerlijk, ben vandaag precies 20 weken en wij hebben er een gep ...
Leuk een meid!! We schelen maar paar daagjes. Ben nu ook 20 weken+ 4 dagen. 2 december uitgerekend! Voel je het al bewegen en schoppen?

5 jaar geleden

Leuk een meid!! We schelen maar paar daagjes. Ben nu ook 20 weken+ 4 dagen. ...
Ah wat leuk! Ik voel helaas nog niks. Mijm placenta is voorliggend en erg dik, dus het kan lang duren voordat ik iets ga voelen helaas. Wij zijn 6 december uitgerekend. Kan niet wachten!

5 jaar geleden

Reactie op Maudvp

Ah wat leuk! Ik voel helaas nog niks. Mijm placenta is voorliggend en erg d ...
Ah jammer, voor je het weet ga je het opeens voelen. Ik voel het voornamelijk s鈥檃vonds als ik plat lig en ontspannen ben. Overdag af en toe wat schopjes. Nee, ik ook niet! Voor je het weer is het zover. Eindelijk knuffelen!

5 jaar geleden

Jaaaa! Tot nu toe lukt gaat het nog steeds. Ben natuurlijk wel nieuwsgierig ...
Ja, ik kom uit Spanje, uit Baskenland, we hebben een andere taal daar, ik ben op zoek naar een baskische naam. Maar, moeilijk, zo veel opties馃槶

5 jaar geleden

Reactie op M77Bilbao

Naomi, neeee hahaaa 3 wkn geleden bij de echo mijn baby lag op zijn buik en ...
Jeeeeeej het wordt een meisje!!!

5 jaar geleden

Reactie op Naomi1993

Jeeeeeej het wordt een meisje!!!
Zo leuk!! Gefeliciteeerd! Dat word shoppen Haha

5 jaar geleden

Reactie op M77Bilbao

Ja, ik kom uit Spanje, uit Baskenland, we hebben een andere taal daar, ik b ...
Leuk, bijzonder en heel speciaal! Gelukkig heb je nog eventjes de tijd.馃槉

5 jaar geleden

Reactie op Naomi1993

Jeeeeeej het wordt een meisje!!!
Blij voor je馃コ

5 jaar geleden

Zo leuk!! Gefeliciteeerd! Dat word shoppen Haha
Ja echt wel!! 馃槏馃槏