27 Reacties

5 jaar geleden

Reactie op Maudvp

Ah wat leuk! Ik voel helaas nog niks. Mijm placenta is voorliggend en erg d ...
Toevallig Maud ik ben ook op 6 dec. uitgerekend

5 jaar geleden

Reactie op M77Bilbao

Annika, hoe gek is dat? Ik ga ook de 20 wkn echo doen maar daarna zeker ook ...
Exact gaan wij ook doen met de oma鈥檚. Zo rond 25 weken omdat we nu na de 20 weken geen echo鈥檚 meer hebben. Ze begrijpen er niets van dat het kan en vinden het het einde

5 jaar geleden

Reactie op Maudvp

Ah wat leuk! Ik voel helaas nog niks. Mijm placenta is voorliggend en erg d ...
Hier hetzelfde maud! Ook uitgerekend op 6 dec en ook placenta voorliggend dus nog niets te voelen. Wij krijgen een jongen

5 jaar geleden

Reactie op char

Hier hetzelfde maud! Ook uitgerekend op 6 dec en ook placenta voorliggend d ...
Wat leuk, op dezelfde dag! Wij hebben net lekker heel de prenatal leeg gekocht. Heerlijk zeg!!! Ondanks ik het nog niet zo voel toch al optimaal aan het genieten! Ben benieuwd naar de 3d echo!

4 jaar geleden

Wij hebben afgelopen weekend onze 3D gehad. Heel ERG bijzonder om nu al zien hoe hij er ongeveer uit gaat zien 馃挋 Nu nog een kwestie van groeien en dikker worden.

4 jaar geleden

Wij hebben het bij 29 weken gedaan. Heel bijzonder om het profiel van je kindje te zien. Ik had al heel sterk een 'he je lijkt op mij' en 'dit klopt, dit ben jij' gevoel.

4 jaar geleden

Hier al 2x een 3D en 4d echo laten maken. Gewoon omdat ik het heel leuk vind. Dit was op 28weken. En nu a.s. donderdag heb ik nog een 3d afspraak voor de opleiding pretecho. Dan ben ik 32 weken