97 Reacties

4 jaar geleden

Buikje groeit zeer snel nu 30 weken en geraak nergens meer in 馃槄馃挋

4 jaar geleden

Hier 29 weken en 11 kilo aangekomen. Mijn buik, maar ook benen en billen zijn echt wel dikker. Vorige zwangerschap 16 kilo aangekomen en 20 eraf zonder al teveel moeite dus ik maak me niet druk!

4 jaar geleden

Ach, meerekkende kleding aandoen, dan heb je nergens last van, haha:-) als je straks verlof hebt gaat het pas 茅cht hard is mijn ervaring :-) alles voor het goede doel!!!

4 jaar geleden

Ik ben nu ook 28+5 en ik merk ook dat mijn buik ineens mega gegroeid is. De komende weken gaat dat vast meer worden 馃檲

4 jaar geleden

Ohja 3e zwangerschap, nu 30wkn+3 dgn. Eerste zwangerschap 33 kilo erbij, ook weer afgevallen. Tweede zwangerschap 25 kilo erbij,x27 afgevallen. Nu de derde zwangerschap 9 kilo aangekomen....dus komt wel goed. Ik ga de 20+kilo niet aantikken deze keer.....

4 jaar geleden

Die buik is hier ook ineens een groeispurt aan het nemen 馃槄 Ben 30 weken en bijna 7kg zwaarder. Enkel aan men buik (& borsten 馃槀). Als je achter me staat zou je niet denken dat ik zwanger ben.

4 jaar geleden

Ik had heb het ook. Maar mijn heupen zijn vooral ineens breder geworden 馃馃馃槼馃槼 dus moest nieuwe broeken halen馃槃馃槃

4 jaar geleden

Vandaag 29 weken, in verwachting van een tweeling. Ongeveer 16 kilo aangekomen, mijn buik is mega. Ben blij met de aangekomen kilo's, zal die buffer straks hard nodig hebben als ze er zijn 馃槉

4 jaar geleden

31+2 en nu 6.7 aangekomen. Zit al vanaf 24 augustus thuis in de zw met bekken instabiliteit. Ben benieuwd wat de laatste weken nog gaan doen qua gewicht.

4 jaar geleden

Ben nu 28 weken en zit op zo鈥檔 7 kg. Alles is in verhouding toch wel gegroeid, buikje, billen, borsten.... bij de eerste zwangerschap stond ik op het punt van de bevalling op exact 80 kg rond; 15 kg in totaal aangekomen! Hoop daar nu ook ongeveer te eindigen al lijkt mijn buik qua formaat echt een stuk flinker al dan de eerste keer. Ik denk dat het bij iedere vrouw echt anders is dus vergelijken is lastig. Als ik lees dat iemand 30 kg in totaal is aangekomen dan schrik ik wel! Maar goed ik haal het in vergelijking met mijn lijf en ik ben maar klein met mijn 1.65 m lengte 馃檲馃槀 als ik dat gewicht zou zijn aangekomen hadden ze me echt het ziekenhuis in moeten rollen 馃槀

4 jaar geleden

Vandaag 29 weken, in verwachting van een tweeling. Ongeveer 16 kilo aangeko ...
Mooie grote buik voor een tweeling! 馃グ lijkt alleen je buik!

4 jaar geleden

Reactie op Sylvia2019

Ben nu 28 weken en zit op zo鈥檔 7 kg. Alles is in verhouding toch wel gegroe ...
Ik ben ook niet zo groot (1.63), ook 7 kg aangekomen en ook 28 weken zwanger 馃槉 Vooral bij m'n buik en love handles Elke vrouw en elke zwangerschap is anders daarom zou ik me pas zorgen gaan maken als je te weinig of veel te veel aankomt. Als je al weet dat het er ook weer af gaat dan is het weer een ander verhaal, knap vind ik dat hoor, 27kg afvallen!

4 jaar geleden

Reactie op Judithvanb

Ik ben ook niet zo groot (1.63), ook 7 kg aangekomen en ook 28 weken zwange ...
Grappig dat we gelijk lopen! 馃榾 ook zo rond 29 dec uitgerekend? En eerste of tweede zwangerschap?

4 jaar geleden

Ik ben tot nu toe ongeveer 11 kilo aangekomen.. Nu 30 weken. Het zijn vooral mijn buik en borsten en van achter zie je eigenlijk niet dat ik zwanger ben. Ik hou wel wat vocht vast en heb onwijs dikke worsten vingertjes nu 馃槄 Ze doen ook echt best wel pijn. Heeft iemand anders daar ook last van?

4 jaar geleden

Ik ben nu 30+3 en 14kg aangekomen. Zit vrijwel alleen bij mijn buik en borsten. De laatste weken heeft mijn buik ook echt een groeispurt gemaakt! Hopelijk blijft het een beetje beperkt 馃ぃ

4 jaar geleden

Bij de vorige 2 kids 12 en 13 kilo aangekomen. Op het eind kan het wat harder gaan. Nu 32 weken zwanger en nog maar 1.2kg aangekomen.

4 jaar geleden

Ja hier bij mij groeit mijn buik ook ineens wat harder. Vandaag 28 weken zwanger van mijn eerste kindje. Ben ongeveer 4 kilo aangekomen en alleen me buik is gegroeid en borsten. Ben benieuwd hoe het de komende weken zal gaan. Succes iedereen met de laatste loodjes :)

4 jaar geleden

Ik ben nu 28 weken. Woog bij week 6 65 kilo en afgelopen vrijdag 79.1馃槺. Het is gelukkig wel heel gelijdelijk gegaan en ook verdeeld over buik billen en borsten. Hopelijk blijft het hier een beetje bij maar ben er bang voor haha.

4 jaar geleden

Herken wel dat mn buik nu sneller groeit. 30,2 week zwanger en 6,5 kilo aangekomen. Ben benieuwd wat er nog bij komt

4 jaar geleden

Reactie op Ro92

Ik ben nu 28 weken. Woog bij week 6 65 kilo en afgelopen vrijdag 79.1馃槺. He ...
Bijna gelijk aan mijn situatie! Hoop ook dat het niet veel meer wordt 馃槵