97 Reacties

4 jaar geleden

Ik ben zwanger van de eerste. Nu 35+3 dagen. Was heeel erg slank nu 20 kilo aangekomen. Best veel. Maar ik weet dat het wel weer goed komt..

4 jaar geleden

Reactie op Rachelleo1

Ik ben zwanger van de eerste. Nu 35+3 dagen. Was heeel erg slank nu 20 kilo ...
Hier precies hetzelfde! Vandaag 35+4 dagen en zwanger van de eerste. Was altijd super slank, maar de kilo's zijn er de laatste weken echt aan gevlogen! Heb 0 cravings gehad en de hele zwangerschap gezond gegeten, maar toch 20 kilo aangekomen 😅

4 jaar geleden

Reactie op Charlie020

Hier precies hetzelfde! Vandaag 35+4 dagen en zwanger van de eerste. Was al ...
Oh erg he. Ja ik heb wel veel gesnoept 😅. Dus jij bent 19 december uitgerekend? Spannend.

4 jaar geleden

Voel me nog superfit en redelijk 'licht' met 38+1, maar ben wel 22kg aangekomen 😳 maakte me eerst wel zorgen (zit nu op 93kg en 1.83 lang), maar mn verloskundige wil me niet eens wegen, toch wel een geruststelling 🙈 ben ook zo benieuwd hoeveel gewicht er direct na de bevalling af is!

4 jaar geleden

Reactie op Sanonino

Voel me nog superfit en redelijk 'licht' met 38+1, maar ben wel 22kg aangek ...
Dat verschilt per persoon... Bij m'n eerste was ik het ook zo weer kwijt.. Bij m'n tweede nu maak ik mij er ook niet druk om...

4 jaar geleden

Reactie op Rachelleo1

Oh erg he. Ja ik heb wel veel gesnoept 😅. Dus jij bent 19 december uitgere ...
Ja klopt. Ik krijg wel een keizersnede over precies 3 weken, dus hij komt iets eerder 🤗 Heel spannend allemaal!!

4 jaar geleden

Reactie op Charlie020

Ja klopt. Ik krijg wel een keizersnede over precies 3 weken, dus hij komt i ...
Mag ik vragen waarom je eerder een keizersnede krijgt? Ben ik stiekem een beetje benieuwd naar ☺️

4 jaar geleden

Reactie op Annika

Mag ik vragen waarom je eerder een keizersnede krijgt? Ben ik stiekem een b ...
Ik heb een placenta praevia totalis.. De placenta ligt volledig over de baarmoedermond, dus de baby kan er gewoon echt niet op een natuurlijke manier uit helaas 😣

4 jaar geleden

Reactie op Charlie020

Ik heb een placenta praevia totalis.. De placenta ligt volledig over de baa ...
Wat vervelend! Sterkte! ❤️

4 jaar geleden

Reactie op Charlie020

Ik heb een placenta praevia totalis.. De placenta ligt volledig over de baa ...
Ooh jeetje wat erg... Nu dus plannen wanneer jullie kleine word geboren? Sterkte en geniet toch ondanks dat je het anders in gedachten had... Nu je kracht houden voor het herstel hierna!!

4 jaar geleden

Ik ben nu 34weken +3dagen en 10 Kg aangekomen dit is mijn 2de zwangerschap 7 jaar geleden was ik 25 kg bij gekomen beide keren zwanger van een meisje

4 jaar geleden

Reactie op Charlie020

Ik heb een placenta praevia totalis.. De placenta ligt volledig over de baa ...
Bij de eerste is het bij ons een keizersnede geworden en voor ons was dat een mooie ervaring. Zodra ze er uit was werd ze ons getoond en ze was binnen no time bij me op de borst ❤️

4 jaar geleden

Klinkt allemaal normaal hoor :) Het is bij iedereen zo verschillend, een “gemiddelde” bestaat volgens mij echt niet! Ik ben nu ruim 36 weken zwanger van de eerste en 8,5 kg aangekomen.

4 jaar geleden

Ik zit nu op 35 weken en +10 kilo. Voor mn gevoel zit het ook alleen bij mn buik, heerlijk! 😊

4 jaar geleden

Reactie op Suzanne0307

Ik zit nu op 35 weken en +10 kilo. Voor mn gevoel zit het ook alleen bij mn ...
Idem hier vandaag 35weken en net 10 kg erbij gaat goed 👍 vorige zwangerschap al 23kg bij aan 35 weken maar dat is ook alweer 7 j geleden

4 jaar geleden

Ik ben 36+1 dag zwanger. En 5,2 kilo aangekomen op het moment. De kleine eet mij gewoon op 😊.

4 jaar geleden

Ik ben nu 15 kg aangekomen, morgen 41 weken.. ben heeeeeel benieuwd hoeveel er overblijft als de baby er eindelijk uit is!