11 Reacties

3 jaar geleden

Ik doe er vaak een beetje roomkaas of kinder smeerkaas, ander hier ook een vies gezicht.. 🙈

3 jaar geleden

Ik purreer ze meestal en doe er vaak een beetje geraspte appel doorheen

3 jaar geleden

Hier ook een ramp met aardappelpuree of gekookte aardappels. Ik denk dat het ook droog is, vind ik zelf namelijk ook haha

3 jaar geleden

Beetje boter erdoor dat het smeuïg word of een beetje appelmoes is hier een favoriet

3 jaar geleden

Aardappels in rode schil gaat hier de voorkeur het meest naar uit. Misschien kun je die eens proberen

3 jaar geleden

Ik gebruik veel kruiden in het eten zoals Italiaanse kruiden oregano maar ook venkelzaad etc bij aardappelen is een beetje kerrie ook heel lekker (mijn zoontje vind het in geval lekker) hopelijk heb je hier wat aan! Mocht ze geen aardappel eten is het geen ramp gewoon af en toe blijven maken maar niets forceren. Is voor jou ook een stuk leuker;)

3 jaar geleden

Wij prakken of hakken ze, met vlees oid door de groente heen met wat vocht erbij en hij smult..

3 jaar geleden

Mijn kind eet juist aardappelen prima, maar rijst of pasta is drama, spuugt hij gelijk uit.

3 jaar geleden

Mijn dochter spuugt alles uit op het moment, en het liefst sputterend zodat alles in een straal van een meter om haar heen eronder zit. Dit is een fase.. hoop ik.. Ik lees even mee

3 jaar geleden

Je kan zoete aardappel proberen uit de oven of airfryer, is kei gezond en hun denken dat ze een frietje eten..

3 jaar geleden

Reactie op momof3kids1

Je kan zoete aardappel proberen uit de oven of airfryer, is kei gezond en h ...
Niets uit de airfryer is meer gezond hoor ..