17 Reacties

3 jaar geleden

Ik ben vooral even heellll moe van alle aandacht die die nodig heeft. Hij is me toch wild! Wil geen seconde meer in de box. Wil alleen maar klimmen, staan, kruipen, stoeien. Heeft er iemand ook tips om hem minderrrr te doen?!?! Bijna 10m hier ;-)

3 jaar geleden

Reactie op 1251

Ik ben vooral even heellll moe van alle aandacht die die nodig heeft. Hij i ...
Jaa herkenbaar! 馃檲 Ik heb nu een deel van de woonkamer helemaal ge babyprooft... Alles is zacht met kussens, dus ze kan daar klimmen en klauteren wat ze wil, zonder dat ik er constant naar hoef te kijken of mee te doen 馃槄

3 jaar geleden

Reactie op 1251

Ik ben vooral even heellll moe van alle aandacht die die nodig heeft. Hij i ...
Herkenbaar 馃榾

3 jaar geleden

Reactie op 1251

Ik ben vooral even heellll moe van alle aandacht die die nodig heeft. Hij i ...
Zorg dat hij af en toe even alleen is in een ruimte waar dat veilig is, en met wat speelgoed dat hij leuk vindt.. Ik weet niet of dat bij jullie ook zo is, maar wij moeten echt even uit de buurt van onze zoon zijn zodat hij zelfstandig gaat spelen, anders blijft hij aandacht vragen..

3 jaar geleden

Als je nog van plan bent om een loopauto oid aan te schaffen, dan raadt ik 1 met beugel een duwstang aan. Die kan nl zodra je kindje zelfstandig kan zitten,en gebruiken wij nu elke dag wel even, zorgt voor een leuke afwisseling! Rondjes rijden in huis :)

3 jaar geleden

Reactie op 1251

Ik ben vooral even heellll moe van alle aandacht die die nodig heeft. Hij i ...
Ook hier heeel herkenbaar !

3 jaar geleden

Reactie op Lovemyson

Als je nog van plan bent om een loopauto oid aan te schaffen, dan raadt ik ...
Oja, en een spiegel of iets spiegelends op ooghoogte van je kind zetten.. Wij hebben een kachel met spiegelende ruiten en in een andere ruimte een lage spiegel. Onze kleine vent kan zich daar best een tijd vermaken, al 'brabbelend' tegen 'dat andere jongetje'..

3 jaar geleden

Reactie op 1251

Ik ben vooral even heellll moe van alle aandacht die die nodig heeft. Hij i ...
Herkenbaar, zulke dagen heb ik ook 馃檲. Liam wil alleen maar staan, stappen en AAN ALLES ZITTEN! Hij pakt alles van de tafel en begint aan kabels te trekken. Maja het hoort erbij haha. Ik vind die ontwikkeling en hoe snel het nu gaat echt fantastisch om te zien maar man vermoeiend is het soms wel ja. Rustig bij je zitten is verleden tijd 馃檲

3 jaar geleden

Reactie op Sanonino

Jaa herkenbaar! 馃檲 Ik heb nu een deel van de woonkamer helemaal ge babyproo ...
Op een of andere manier vindt mijn mini monster toch weer net iets om los te trekken, eraf te gooien of om aan te gaan hangen ;-)

3 jaar geleden

Reactie op Lovemyson

Zorg dat hij af en toe even alleen is in een ruimte waar dat veilig is, en ...
Deed ie vanaf t begin dan lekker zn ding? Of heeft ie dat moeten leren? Hier gilt meneer al als ik 3min. In de keuken ben en hij zit in de box.

3 jaar geleden

Reactie op MissPL

Herkenbaar, zulke dagen heb ik ook 馃檲. Liam wil alleen maar staan, stappen ...
Zo fijn dat ik niet de enige ben! Heel leuk en horentorendol tegelijkertijd. Kabels in z'n mond ja, hier ook!! Hangen aan de koorden van de luxaflex etc. Soms na de fles valt ie savonds in mn armen in slaap en geniet ik weer even van "mn kleine baby".

3 jaar geleden

Reactie op MissPL

Herkenbaar, zulke dagen heb ik ook 馃檲. Liam wil alleen maar staan, stappen ...
Vooral happen ook he, alles moet in de mond. Hij heeft alleen vandaag al de plint bij mijn ouders van de muur afgetrokken, een vaas met bloemen omgegooid (terwijl mijn man ernaast zat) vervolgens lekker wrijven door het water en mijn slippers in de mond gestoken. Je kan ze geen seconde alleen laten. Maar ik vind het ook heerlijk om hem zo te zien, al mis ik mijn kleine baby af en toe wel

3 jaar geleden

Niet thuis, maar elke dag even wandelen, naar de kinderboerderij, een binnen speeltuin, meenemen naar de supermarkt

3 jaar geleden

Reactie op Bodhi

Vooral happen ook he, alles moet in de mond. Hij heeft alleen vandaag al de ...
Whahaha. Precies dit. Je zit er naast, kijkt een seconde weg en bammmm! ;-)

3 jaar geleden

Bellen blazen vind Daan ook leuk om naar te kijken!! Maar de laatste tijd heeft hij weinig oog voor zn speelgoed. Hij wil, net al veel kids hier lees ik, alleen maar staan en kruipen...

3 jaar geleden

Reactie op Lovemyson

Zorg dat hij af en toe even alleen is in een ruimte waar dat veilig is, en ...
Hahah zelfde hier met mijn dochtertje, ze kan zo goed alleen spelen, maar op moment dat we in beeld komen is het feestje voorbij馃槀 wat ik dan nog kan doen is koekje geven dan kan ik weer even iets voor me zelf doen

3 jaar geleden

Ik vind het ook wel lastig merk ik. Soms ook het idee dat ik hem continue moet vermaken. Terwijl hij best wel even zelf kan spelen. Maar vind het lastig 馃檲馃檲