31 Reacties

4 jaar geleden

Ik was pas geleden bij prenatal zij zeiden als het hoofd boven de maxi cosi uitsteekt dan moet je een autostoel kopen

4 jaar geleden

Ze moet goed zelfstandig kunnen zitten. En ik meende dat je ze tot 1 jaar in iedergeval achterwaarts moet vervoeren ook in een auto stoel.

4 jaar geleden

Reactie op Nanet

Ze moet goed zelfstandig kunnen zitten. En ik meende dat je ze tot 1 jaar i ...
De autostoel die ik nu heb gekocht kan achterste Voren ze kan ook zelfstandig zitten al

4 jaar geleden

Mijn dochter weegt hetzelfde. Wij hebben Cybex. Maar kan ze tot 13 kg in. Mssn kun je er een onderdeel uit halen? Wij konden een onderdeel er uit vissen en zat ze direct ook beter er in. Voorlopig blijft ze nog wel ff hierin bij ons :)..

4 jaar geleden

Kan je niet een inleg ding/kussentje uit je autostoeltje halen zodat je dochter wat meer ruimte heeft?

4 jaar geleden

Reactie op Simoneflikflak

Kan je niet een inleg ding/kussentje uit je autostoeltje halen zodat je doc ...
Alles is er al uit.. 😅

4 jaar geleden

Ligt eraan wat voor auto stoel je hebt besteld. Onze zoon is nu ruim 5 maanden en zit al een tijdje in een autostoeltje die achterstevoren kan en die geschikt is vanaf 6 kg. Even op de verpakking lezen vanaf hoeveel kg het kan en even kijken of je dochter goed in het stoeltje past, dan zou het gewoon kunnen 😁

4 jaar geleden

Reactie op Judith89h

Mijn dochter weegt hetzelfde. Wij hebben Cybex. Maar kan ze tot 13 kg in. M ...
Nee kan niks meer uit.. wij hadden een ‘normale’ maxi cosi die kon tot 9 kilo geruikt Worden geloof ik

4 jaar geleden

Reactie op Loasw

Ligt eraan wat voor auto stoel je hebt besteld. Onze zoon is nu ruim 5 maan ...
Hij kan vanaf 9 kilo gebruikt worden vandaar dat ik nog wat twijfelde omdat ze nu 8 kilo is, hij kan ook achterstevoren

4 jaar geleden

Ravi is over 9 dagen 6 maanden en zit sinds een paar dagen in een autostoel! 😃

4 jaar geleden

Overigens wel een autostoel die vanaf 4 maanden geschikt is!

4 jaar geleden

Reactie op Myhrre

Ik was pas geleden bij prenatal zij zeiden als het hoofd boven de maxi cosi ...
Ik was gisteren ook in de prenatal. De mevrouw zei dat ze tot 1 jaar in de maxi cosi moest blijven zitten 😂 mijn dochter is over 4 dagen 6 maanden zit zelfstandig en wilt alles zien dus maxi cosi is een groot huil drama! Ik heb nu via bol.com de maxi cosi smart besteld dus past op onze basis.. deze kan tot 15 maanden achterstevoren geplaatst worden 👌 morgen in huis dus vanaf morgen gaat ze gewoon die stoel in 😁 ps..nu is alles 20% korting bij bol.com maar ook bij prenatal

4 jaar geleden

Kunnen jullie kindjes nu al zelf zelfstandig gaan zitten?😳

4 jaar geleden

Reactie op ManonRylana

Kunnen jullie kindjes nu al zelf zelfstandig gaan zitten?😳
Ja! Sinds een paar weken komt ze ook zelf overheid (kost nog wel heel wat moeite maar het lukt!)

4 jaar geleden

Reactie op lisaswuste

Ja! Sinds een paar weken komt ze ook zelf overheid (kost nog wel heel wat m ...
Wauw wat knap🤩

4 jaar geleden

Reactie op ManonRylana

Kunnen jullie kindjes nu al zelf zelfstandig gaan zitten?😳
Nee, mijn zoontje nog niet. Ik moet hem helpen en vasthouden 🥰

4 jaar geleden

Reactie op Paula Smeets

Ik was gisteren ook in de prenatal. De mevrouw zei dat ze tot 1 jaar in de ...
Mijn zoontje van 6 maanden is al bijna te groot voor de MC 😄

4 jaar geleden

Loïs is nu bijna 7 maanden en ik vond de maxi cosi er ook niet heel comfortable meer uit zien. Heb sinds vorige week de BeSafe Izi turn autostoel. Hier kunnen ze in tm 4 jaar. Deze autostoel kan zowel achteruit als vooruit, in liggende stand en zittende stand. En je kan de stoel draaien, je kan je haar heel makkelijk in het zitje zetten. Ik kon de maxi Cosi bijna niet meer dragen.

4 jaar geleden

Reactie op Loasw

Ligt eraan wat voor auto stoel je hebt besteld. Onze zoon is nu ruim 5 maan ...
Hi Hi, even een vraagje, ik heb ook een kinderstoel voor vanaf 4 maanden gekocht. Zie alleen dat als hij in slaap valt dat zijn hoofdje voorover gaat. Ziet er niet echt fijn uit. Heb jij dat ook? Alvast dank voor je reactie 🙏🏽

4 jaar geleden

Reactie op Emma101

Hi Hi, even een vraagje, ik heb ook een kinderstoel voor vanaf 4 maanden ge ...
Hi, je heb daar speciale banden voor dat hun hoofdje wordt tegen gehouden