31 Reacties

4 jaar geleden

Ik vind het erg lastig, ik lees bij een reactie dat je kindje achterwaarts vervoerd moet worden maar in de omschrijving van onze stoel staat dit; Tot je kind 9 kilo weegt, wordt deze autostoel tegen de rijrichting in op de bank in de auto geplaatst. Vanaf 9 kilo dient deze stoel met de rijrichting mee te worden geplaatst.

3 jaar geleden

Ons zoontje is bijna 10 maanden en ik begin me ook af te vragen of hij nu uit de maxi cosi moet en in een ander stoeltje. Zijn er al kindjes hier die in een ander stoeltje zitten? En wat voor stoeltje komt er na de maxi cosi? 🙈

3 jaar geleden

Wij gebruiken de Römer dualfix deze kan zowel voorwaarts als achterwaarts en was vanaf de geboorte beschikbaar. Wij zijn hem pas gaan gebruiken dat ze 6 maanden was.

3 jaar geleden

Reactie op MissPL

Ons zoontje is bijna 10 maanden en ik begin me ook af te vragen of hij nu u ...
Zodra de kleine goed kan zitten kun je dat prima doen.. Onze dame (10mnd)zit inmiddels vooruit in maxi cosie stoel van der grote broer! En die draait echt een must! In principe kun je de kleine tot dat ie echt uit de maxicosi gegroeid is derin laten en dan de overstap maken.. Ik mis het sjouwen met de maxicosi niet😜

3 jaar geleden

Als ze niet meer in de maxi cosi passen, dus als het hoofdje er bovenuit komt, dan moeten ze in een grotere autostoeltje. Dat heb ik gelezen ergens.

3 jaar geleden

Onze dochter zit al vanaf 6 maanden in een autostoel. Ze huilde heel erg als ze in de maxi cosi moest zitten. Sinds ze in de autostoel zit heeft ze plezier in de auto! Ik denk dat ze misselijk werd van achterstevoren zitten..

3 jaar geleden

Reactie op Marjolein84

Zodra de kleine goed kan zitten kun je dat prima doen.. Onze dame (10mnd)z ...
Wij hebben de maxicosi pebble. Die kun je ook in de isofix klikken.

3 jaar geleden

Reactie op Paula Smeets

Onze dochter zit al vanaf 6 maanden in een autostoel. Ze huilde heel erg al ...
Ze moet officieel tot 15 maanden achterstevoren, ik geloof zelfs dat ze daarvoor bekeuren?

3 jaar geleden

Onze zoon zit al twee weken in een autostoel. De maxi cosi was voor hem al te klein en hij zat daar niet comfortabel.

3 jaar geleden

Wij hebben vanaf ongeveer 6 maand al een ‘ding’ autostoel .. Die kun je ook beetje in de lig-stand zetten en 360 gaden draaien.. Heeuull ideaal 🤗 Die wat wij hebben kunnen ze vanaf de geboorte tot aan 12 jaar mee!

3 jaar geleden

Tot 15.maand achterstevoren? Ik heb haar door de lengte nu in de 0 groep autostoel tot 10kg en ze zit op 11mnd die stoel kan toch niet andersom of ook?