64 Reacties

5 jaar geleden

So leuk. Ik ook. Heel druk maar what a wonder!

5 jaar geleden

Ik heb een staand beroep op de dagen dat ik werk voel ik hem nauwelijks maar als ik weekend heb of dag vrij gaat het te keer haha ! Maar snachts geen last van de schopjes ik slaap zo vast dat ik soms wakker word met buikpijn omdat ik enorm moet plassen

5 jaar geleden

Ja bij mij hetzelfde. Soms vraag ik me af of ze wel eens tegoei slaapt 😅. Of zouden ze ook zoveel kunnen bewegen in hun slaap? 🤔

5 jaar geleden

Jup! Hier hetzelfde! Ben nu 26+3, voelde hem vanaf week 16 al, en sinds week 24 is hij echt extreem veel aan het schoppen alsof hij nooit slaapt! Je ziet hem aan de buitenkant ook gewoon haha!

5 jaar geleden

Reactie op Penelope

So leuk. Ik ook. Heel druk maar what a wonder!
Jaaaa, heel leuk❤️ wat gebeurt er dan over een maand, ben bang van mijn ribben😭🤣

5 jaar geleden

Ik voel helaas nog niks van mijn babygirl. Zo jammer! 😥 Ben nu 25+4.. We wachten nog maar even af=) Super leuk dat jullie de kleine al wel voelen♡

5 jaar geleden

Reactie op Sarah88

Ja bij mij hetzelfde. Soms vraag ik me af of ze wel eens tegoei slaapt 😅. ...
Wow, hahaaa slaapwandelen al👻

5 jaar geleden

Reactie op Debb90

Ik voel helaas nog niks van mijn babygirl. Zo jammer! 😥 Ben nu 25+4.. We w ...
Dat komt zeker snel🤗bij iedereen is verschillend. Leuk! Bijna dezelfde dag uitgerekend, toch? 27/12?

5 jaar geleden

Hier precies het zelfde. Ik begon mijn baby al met 20 weken 's avonds te voelen en ik ben nu 26+ 3 weken en ze is nog beweeglijker geworden. Het duurd echt wel ff voordat ik in slaap val kan ook niet op mijn zij liggen ik moet echt soort van recht op in mijn zwangerschapskussen liggen. En wanneer ik voor mijn gevoel eenmaal slaap word ik wakker omdat ik moet plassen dan kost het weer ff tijd voordat ik dan in slaap val. Maar ja je weet waar je het voor doet :)

5 jaar geleden

Reactie op GeorgyMorhea

Jup! Hier hetzelfde! Ben nu 26+3, voelde hem vanaf week 16 al, en sinds wee ...
Ik volg je al op insta, echt leuk🙌🏼 een dag koffie&taart doen?

5 jaar geleden

Reactie op MamaFluff

Hier precies het zelfde. Ik begon mijn baby al met 20 weken 's avonds te vo ...
Ik ook, 4-5 keer per nacht naar d wc.... ik slaap niet veel😋mijn baby ook niet hahaaa

5 jaar geleden

Vandaag 29 weken. Ik voel de baby al vanaf 14 weken. Maar de schattige schopjes zijn definitief gepasseerd station. Ik krijg regelmatig zo'n harde schop dat ik ineen duik 😂

5 jaar geleden

Hier ook inderdaad! 26+1weken vandaag :) Lig 's nachts ook vaak wakker van de stampen die ik krijg... Al zijn die bewegingen voor mij nog steeds het leukste deel van de zwangerschap!!

5 jaar geleden

Reactie op M77Bilbao

Dat komt zeker snel🤗bij iedereen is verschillend. Leuk! Bijna dezelfde dag ...
Ja bijna! Ik 26e 😄

5 jaar geleden

Haha heel herkenbaar! Af en toe het idee dat er een voetbalwedstrijd en kickboxwedstrijd tegelijker tijd gehouden word! Nu 24+6 en hij gaat echt tekeer. Maar ik vind het zo mega bijzonder en een fijn gevoel dat hij zo lekker aanwezig is

5 jaar geleden

Ik ben 25+2 en ik voel pas sinds 2 weken de baby echt goed. Terwijl mijn placenta achter ligt. De baby is echt rustig vergeleken met de vorige zwangerschap die deed karate sinds week 17. Maar het beweegt niet zoveel , maar als ik een schop krijg , dan krijg ik die ook!

5 jaar geleden

Ja bij mij gaat hij ook tekeer. Voel hem al vanaf 14.5 weken, ben nu 25.4. Heel de dag is het feest. Enige nadeel is dat hij ook lekker tegen mn maag duwt en ik daardoor onwijs veel last van maagzuur heb. Doet ondertussen ook echt pijn en kan er niet van slapen. Maar goed, alles voor de kleine man. Sinds een paar dagen zie je ook mijn buik bewegen, echt heel leuk. Zn vader zit dan vol bewondering te kijken, het lijkt wel een golfslagbad 😜

5 jaar geleden

Hier ook lekker bewegelijk, maar nog niet pijnlijk ofzo. Ik geniet er enorm van. En vooral s'nachts inderdaad😂 degene die de uitdrukking "slapen als een baby" heeft verzonnen, had vast geen baby😉

5 jaar geleden

Hier ook, ben nu 25,5 en heb al een week gehad dat mijn rechter ribben heel zeer deden. Kon ook ff niet zo veel hahaa maar ik blijf er heerlijk van genieten, buik gaay inderdaad ook flink al heen en weer!

5 jaar geleden

Heeeel herkenbaar! Hier 26+6 en non stop getrappel