64 Reacties

5 jaar geleden

Hey! Ons kleintje beweegt ook enorm hoor, iedere dokter/verpleegster die ik zie zegt me constant dat het een enorm actieve baby is 馃槂 ben eens benieuwt wat hij zal doen als hij geboren is, nog een kleine 13weken als alles goed gaat en dan zullen we wel zien he 馃槂 ik vind het alvast enorm spannend!!

5 jaar geleden

Reactie op NaomiJ

Hier ook, ben nu 25,5 en heb al een week gehad dat mijn rechter ribben heel ...
Ohhh nooooo 馃槄

5 jaar geleden

Reactie op laura zwaard

Ja bij mij gaat hij ook tekeer. Voel hem al vanaf 14.5 weken, ben nu 25.4. ...
Laura, dat had ik ook. Ik slaap nu met de voorkant van h bed omhoog, het helpt wel!

5 jaar geleden

Heel herkenbaar! Hier een kleine kickbokser! Zo druk dat het soms gewoon pijnlijk is. De kleine laat zich tijdens een echo ook niet goed in beeld brengen.

5 jaar geleden

Reactie op M77Bilbao

Laura, dat had ik ook. Ik slaap nu met de voorkant van h bed omhoog, het he ...
Gaat dus wel weer over begrijp ik? Ga eens kijken wat ik met mijn bed kan doen. Thanks voor je tip

5 jaar geleden

Reactie op laura zwaard

Ja bij mij gaat hij ook tekeer. Voel hem al vanaf 14.5 weken, ben nu 25.4. ...
Hier is Maalox het enige die helpt tgn het zuur. Hield me anders ook elke nacht wakker...

5 jaar geleden

Hier is het vooral sochtends feest! Smiddags wat rustiger en dan savonds laat weer wat actiever. Snachts slaap hij gelukkig (moet wel 4/5 keer plassen haha). Ik merk ook dat hij reageert op stemmen nu. Zodra mijn vriend en ik wakker worden en in gesprek gaan, begint hij met bewegen! En wanneer mijn vriend thuis komt van werk en we weer beginnen te praten begint hij meteen te bewegen, zo leuk! 馃グ Hebben jullie dat ook? Ik ben nu 26+4.

5 jaar geleden

Hier ook 25/3 en een voetballertje! Hij begint steeds krachtiger en langer te bewegen, ondanks de placenta aan de voorkant. Ik geniet er alleen maar van! Vorig jaar zwanger van een ziek meisje en zij bewoog nauwelijks. Het bewegen geeft me daardoor echt een geluksgevoel. De gynaecoloog zegt: een beweeglijk baby鈥檛je is een blij baby鈥檛je. Vanaf de 12 weken echo en daarna bij iedere echo beweegt hij zoveel! En nu vooral als ik in bed lig, 鈥榮 nachts trappelt hij mij wakker, 鈥榮 ochtends ook als ik net wakker ben en gedurende voel ik hem nu ook krachtiger! Slaapt hij nog wel? Hihi Geniet er allemaal van dames!

5 jaar geleden

Reactie op Charlie020

Hier is het vooral sochtends feest! Smiddags wat rustiger en dan savonds la ...
Leuk is dat he?! Bij mij ook voornamelijk beweging gedurende de dag en in de nacht rustig. Ik hoop dat dat zo blijft na de bevalling!

5 jaar geleden

Zeker haha echt hele aardverschuiving soms馃槀poeee lijkt wel fanatieke dan onze eerste...

5 jaar geleden

Reactie op laura zwaard

Gaat dus wel weer over begrijp ik? Ga eens kijken wat ik met mijn bed kan d ...
Vior mij werkt het wel zo. Een stukje Rennie dowt ook wonders馃 succes!! Het is zo vervelend..

5 jaar geleden

Reactie op Charlie020

Hier is het vooral sochtends feest! Smiddags wat rustiger en dan savonds la ...
Ohhh wat leuk! We gaan vanavond langer tegen Alain praten馃槏 we doen dat altijd savonds voor bedtijd鈽猴笍

5 jaar geleden

Reactie op Ingeltje1985

Leuk is dat he?! Bij mij ook voornamelijk beweging gedurende de dag en in d ...
We hebben pech dan. Mijn oudere zoon was dezelfde, snachs wakker, overdag aan het slapen馃檧

5 jaar geleden

Reactie op laura zwaard

Gaat dus wel weer over begrijp ik? Ga eens kijken wat ik met mijn bed kan d ...
Een kussen of handoek onder h matras werkt goed ook! Wees creatief hahaa

5 jaar geleden

Ik ben zelf 26+3 een over actieve baby hoor ik de vk nog zeggen. Van s ochtends tot s avonds wanneer ik ga slapen schoppen schoppen en nog eens schoppen. Even op controle bij de vk wilde ze het hartje horen haha wat denk de kleine man laat ik lekker tegennhet apparaatje schoppen. Dus volkomen normaal zeggen ze

5 jaar geleden

Ons ventje is ook erg druk. Gelukkig heeft hij mij nog niet wakker gemaakt 鈥榮 nachts. Overdag is hij regelmatig aan het bewegen 馃グ Soms steekt er een voetje/knietje/handje uit en als ik daarop druk dan trekt hij het terug. Dat is zo schattig!

5 jaar geleden

Reactie op Annika

Ons ventje is ook erg druk. Gelukkig heeft hij mij nog niet wakker gemaakt ...
Jaaa dat gebeurt hier ook! Voel je ineens zo'n hele harde bobbel, doe zich net zo snel weer terug trekt als je het aanraakt 馃挄馃挄 super schattig

5 jaar geleden

Hier overdag erg actief en de nachten laat hij mij gelukkig nog mooi met rust. 29-1 weken.

5 jaar geleden

Dames!! Van de week vertelde de verloskundige mij dat het vrij logisch was als het je tweede is.. Is ruimte gecre毛erd door de eerste馃構 dus meer ruimte om te spartelen... Ik dacht oh ja klinkt ook wel logisch馃ぃ

5 jaar geleden

Reactie op Marjolein84

Dames!! Van de week vertelde de verloskundige mij dat het vrij logisch was ...
Ok, maar mijn eerste was 20 jaar geleden馃槀馃槀馃槀