64 Reacties

5 jaar geleden

Reactie op M77Bilbao

Ok, maar mijn eerste was 20 jaar geleden馃槀馃槀馃槀
Dan lijkt mij dat hetzelfde idee馃槣

5 jaar geleden

Zijn er ook mama鈥檚 en mama鈥檚 in spe die geen druktemaker in hun buik hebben? Mijn dochtertje beweegt wel dagelijks maar voel het enkel als ik op mijn rug rustig een tijdje lig. Haar eerste schopjes een paar weken geleden waren heel duidelijk, nu is het echter al een tijdje een stuk minder hard. Word er een beetje onzeker van als ik alle berichten lees over hard schoppende baby鈥檚. Ik ben nu 27+2.

5 jaar geleden

Reactie op Nienefee

Zijn er ook mama鈥檚 en mama鈥檚 in spe die geen druktemaker in hun buik hebben ...
Ik heb precies hetzelfde als jij. Ik ben nu 28+3 en voel de baby sochtends een beetje als ik ontbijt, dan soms smiddags weer even als ik zit, en savonds voor het slapen gaan als ik lig. Maar zeker niet de hele dag door en ook niet veel en intens. Ik denk gewoon een rustige baby :) ik maakte me ook al een beetje zorgen maar misschien heeft de baby ook nog gewoon genoeg ruimte in veel vruchtwater. En/of hebben we erg relaxte babies ;)

5 jaar geleden

Reactie op Nienefee

Zijn er ook mama鈥檚 en mama鈥檚 in spe die geen druktemaker in hun buik hebben ...
Heb ik ook hoor nienke. Ik ben 30 weken en heb hetzelfde. Heb het ook tegen de verloskundige gezegd maar zij zei dat iedere baby anders is. Het gaat erom dat als je hem/haar ineens veel minder voelt dan normaal dat je dan ff alert moet zijn. Maar wij hebben dus gewoon andere/rustigere kindjes

5 jaar geleden

Reactie op Nienefee

Zijn er ook mama鈥檚 en mama鈥檚 in spe die geen druktemaker in hun buik hebben ...
Heb ik ook, nu 27+3 ook een rustige baby zegt de gyneacoloog , ik snap die onzekerheid als je al die actieve baby鈥檚 zo leest. Maar ze zijn gewoon heel relax.

5 jaar geleden

Reactie op Nienefee

Zijn er ook mama鈥檚 en mama鈥檚 in spe die geen druktemaker in hun buik hebben ...
Ik heb een heel beweeglijke baby en voelde hem eerst veel heftiger.. Nu kwam ik er bij een echo bij 28 weken achter dat mijn placenta deels aan de voorkant ligt (voorheen lag hij aan de achterkant) dus dat verklaarde meteen waarom ik hem een stuk minder heftig voel nu 馃槄 Was al helemaal in de stress maar we zagen hem alle kanten op gaan tijdens de echo. Ik ben nu 28+3.

5 jaar geleden

Bedankt voor de reacties :) voel me wel een enorm opgelucht nu dat ik lees dat er meer rustige baby鈥檚 zijn.

5 jaar geleden

Reactie op Nienefee

Zijn er ook mama鈥檚 en mama鈥檚 in spe die geen druktemaker in hun buik hebben ...
Hier ook even 'paniek'... Zoontje was altijd heel actief, tot een week terug. Even een extra afspraak bij de gynaecoloog gemaakt. Blijkt dat de baby helemaal onderaan, dwars ligt 茅n mijn placenta voor ligt ook. Toch geruststellend om even op extra controle te gaan :)

4 jaar geleden

Ik voel de baby nu steeds harder en sinds gister doet het ook echt pijn bij mijn ribben. Zitten is niet fijn, maar zal toch moeten aangezien ik een kantoor baan heb. Nog meer mensen die hier last van hebben en evt tips??

4 jaar geleden

Reactie op xroxanne

Ik voel de baby nu steeds harder en sinds gister doet het ook echt pijn bij ...
Mss toch even wat vaker een stukje lopen op kantoor en hopen dat de kleine dan een andere positie in neemt haha Maar het hoort er wel wat bij hoor...

4 jaar geleden

Gisteren de 3D/4D echo gehad, maar hij werkte niet echt mee. Hij ligt met zijn hoofd helemaal bovenin bij mijn ribben en als een slangenmensje dubbelgevouwen. Dat schijnt zijn favoriete positie te zijn (bij 20-weken echo lag hij ook zo) als hij zijn beentjes strekt. Zijn scheenbenen liggen dan echt tegen zijn neusje aan. We hebben al gezien dat hij op mijn man lijkt. 馃グ 7 oktober mag ik terugkomen, misschien dat hij dan minder zijn armen en benen voor zijn gezichtje heeft. Lachen en fronsen kan hij al goed! Zo bijzonder om te zien!

4 jaar geleden

Reactie op Annika

Gisteren de 3D/4D echo gehad, maar hij werkte niet echt mee. Hij ligt met z ...
Oo fijn dat ik niet de enigste ben. Hahah. Vorige week ook de 3d echo gehad en precies hetzelfde. Ze kon er helemaal niks mee dus mag ik terug komen. Hahahah

4 jaar geleden

Reactie op Lauraa92

Oo fijn dat ik niet de enigste ben. Hahah. Vorige week ook de 3d echo gehad ...
Ja, je hebt het niet in de hand he? 馃槈

4 jaar geleden

Reactie op Annika

Ja, je hebt het niet in de hand he? 馃槈
Nee. Gewoon wachten tot dat ze anders gaan liggen! Niks aan te doen! Komt allemaal goed馃槉

4 jaar geleden

27+4 vandaag. Ik voel haar smorgens, overdag en savonds als ik rustig op de bank zit. Snachts is ze vrij rustig. Alleen als ik op mn linker zij ga liggen dan begint ze te protesteren met andere woorden draai de andere kant maar op馃檲

4 jaar geleden

Reactie op Annika

Gisteren de 3D/4D echo gehad, maar hij werkte niet echt mee. Hij ligt met z ...
Ohhhhh馃樄 mijn baby is al gedraaid, zijn hoofd naar beneden en zijn voeten naar boven. Nu voel ik de schoppen nog meer, hele dag en nacht. In de ochtend is hij vrij rustig, voor de 3D echo ook. Zijn gezicht馃槶馃槏 Ik kijk elke 2 minuten naar d foto馃槄

4 jaar geleden

Reactie op jessica1989-25

27+4 vandaag. Ik voel haar smorgens, overdag en savonds als ik rustig op d ...
Dat heeft die van mij ook. Overal lees ik dat je juist op je linkerzijde moet liggen maar daar heeft ze maling aan.

4 jaar geleden

Hebben jullie ook dat het per dag heel erg kan verschillen? Ik heb nu net 2 dagen achter de rug dat ze heel druk is en bijna de hele dag goed te voelen en nu vandaag voel ik haar op wel maar veel minder vaak. Vind het altijd wel fijn als ze zo druk is, maar dan is het ook gek als ze ineens weer rustiger is.

4 jaar geleden

Reactie op s.j.s.2019

Hebben jullie ook dat het per dag heel erg kan verschillen? Ik heb nu net 2 ...
Bij mij is het ook zo.denk dat het is hoe ze liggen.voel hem soms ook echt boksen tegen mijn buik dat heel de buik meebeweegt en soms zijn het dan eens kleine stokjes dat ik voel.ook niet iedere dag gelijk.zolang ik hem voel ben ik blij

4 jaar geleden

Reactie op Sylvieallary

Bij mij is het ook zo.denk dat het is hoe ze liggen.voel hem soms ook echt ...
Blij om te horen dat ik niet de enige ben ;-) en is ook zo natuurlijk, ze zullen ook niet elke dag even actief zijn, ben ik ook niet ;-)