48 Reacties

4 jaar geleden

Reactie op MissPL

Mijn zoontje rolde met 3 maanden al en dat vond k dood eng 馃槄. We hebben ee ...
Echt he...ze doen het gewoon in hun eigen tempo hoor... En je gevoel zit eigenlijk altijd wel goed. Daarbij vind ik ook dat geen moeder/vader iets doet met de intentie nou laat ik mijn kind een ongelukkig maken... Elk kindje is uniek. Door de corona had ik eerst een telefoon gesprek met het CB voorafgaand van de inentingen dus ik vertelde dat ze wou zitten.. En dit ook doet...als ze mijn vingers te pakken krijgt trekt ze zich zelf op. Nou dit kon niet...was veel te vroeg. Euh......Ja kan er niets aan doen zij wilt dit. Toen de afspraak...heeft ze getest, reactie jeetje wat een sterke baby...En ja hoor handjes vast en mevrouw zat. Heupjes waren helemaal goed toen was het allemaal in eens niet meer erg. Erg vermoeiend dat alles eigenlijk via het boekje moet... Mijn kindje heeft dat boekje niet doorgelezen hoor in mijn buik...En ze heeft het er ook niet uit mee genomen.

4 jaar geleden

Mijn zoontje is bijna 5 maanden en rolt al zeker een dikke maand van zijn buik naar rug en is nu ook iedere x aan het proberen om van zijn rug naar buik te draaien maar dat lukt nog niet helemaal maar wij hebben een nichtje van 8 maanden oud en die rolt sinds kort pas om dus ik denk dat het helemaal nog niet erg is dat ze het nog niet kunnen

4 jaar geleden

Ben maar blij, mijn dochter van 5 maanden rolt vlot van haar rug naar haar buik.. ook in bed en in de wandelwagen.. had van mij nog wel even mogen wachten hoor!

4 jaar geleden

Ze is daarnet ineens van dr rug naar dr buik gerold! Super smooth en vanuit het niets ineens... 馃槄 Het gebeurt dus gewoon plotseling 馃檲

4 jaar geleden

Reactie op Sanonino

Ze is daarnet ineens van dr rug naar dr buik gerold! Super smooth en vanuit ...
Hier zelfde verhaal. Ineens van buik naar rug en andersom! Ik stond versteld en sprong een gat in de lucht van trotsheid 馃グ

4 jaar geleden

Sinds gisteren kan mijn zoontje van 22 weken draaien naar zijn buik uit zich zelf! Hij doet het wel enkel nog naar zijn linker kant toe en draait nog niet terug. Fijn om toch een kleine vooruitgang te zien

4 jaar geleden

Reactie op MissPL

Oh ik durf dat dus echt nog niet 馃檲. Misschien als hij straks terug kan rol ...
Wat was de oplossing Hier begint dochterlief ook

4 jaar geleden

Ons zoontje is vorige week begonnen met omrollen van rug naar buik. (Toen we heb 2 weken geleden op z鈥檔 buik legde rolde hij naar z鈥檔 rug, nu lijkt hij t wel te zijn vergeten haha) Elke x als hij in z鈥檔 box ligt of op bedje draait hij op z鈥檔 buik, mega trots natuurlijk maar vind het ook een beetje eng..