28 Reacties

5 jaar geleden

Ik zit nog steeds op een teken van leven te wachten,🙄 m'n placenta zit aan de voorkant waardoor ik het later voel.. 20+1...

5 jaar geleden

Ik wacht nog steeds op een gevoel. Ik heb tot nu toe niet echt iets gevoeld

5 jaar geleden

Ik voel die kleine wel goed! Nu met die hitte merk ik wel dat ons kleintje iets rustiger is dan normaal, maar zodra ik iets te druk heb gedaan of te zwaar heb getild dan krijg ik van binnenuit op mn kop haha

5 jaar geleden

Hi! Momenteel zit ik in Italië Toscane. Het is hier bloedje heet. Ik voel haar niet zo heel veel. Pas op de momenten dat ik lang zit of ga slapen. Hoe gaan jullie met de warmte om?

5 jaar geleden

Reactie op Kim1991

Ik zit nog steeds op een teken van leven te wachten,🙄 m'n placenta zit aan ...
Ik heb precies hetzelfde kim. Ik ben ook aan het wachten tot ik iets voel.. ook placenta aan de voorkant en 20+2... lijkt me zo fijn als je iets voelt

5 jaar geleden

Ik ben ook nogsteeds aan het wachten helaas.. nu 20+3 en voel nog niks, zo vreemd dat er iets in mijn buik zit en ik er niks van voel.. hopen dat ze snel van zich laat horen😍

5 jaar geleden

Mijn baby heeft het vandaag wel heel druk gehad, mijn placenta zit aan de voorkant waardoor ik het soms heel zachtjes voel en je kan het van buiten af niet zo makkelijk zien butt todayyy n vriendin bleef maar kijken naar mn buik 😂.

5 jaar geleden

Ze is vandaag wel rustiger, maar net toen ik even lag, werd ze actief! Ik heb ‘t geluk dat m’n placenta aan m’n rugzijde zit, dus voel haar al een paar weken als ze richting mn buikwand zwemt...

5 jaar geleden

Ik voel hem steeds meer en steeds duidelijker, eerst alleen als ik in bed lag maar soms ook als ik zit nu. 18 weken en 2 dagen zwanger.

5 jaar geleden

Ik ben vandaag 18+2, heb gister de kleine meid inderdaad een stuk minder tot niet gevoeld dan alle andere afgelopen dagen... 🤩

5 jaar geleden

Ik voelde de kleine gister ook niet zoveel. Pas later op de avond dat het al wat koeler begon te worden. Nu 21+1.

5 jaar geleden

Ik voel de baby ook wat minder de afgelopen dagen. Af en toe eventjes. Hoop dat ik de kleine gauw weer wat vaker voel en een duidelijke en zienbare schop zal ook leuk zijn..19+2

5 jaar geleden

Reactie op Anastaschia

Mijn baby heeft het vandaag wel heel druk gehad, mijn placenta zit aan de v ...
Wauw, dat is gaaf! Hoever ben je? Mijn placenta is ook voorliggend en voel helaas nog niks.

5 jaar geleden

Reactie op zahra

Ze is vandaag wel rustiger, maar net toen ik even lag, werd ze actief! Ik h ...
Ik heb dat ook! Voel dan ook precies hoe t ligt, zo bijzonder, zit dan zo weinig ruimte tussen, wel super fijn om alles zo goed te kunnen voelen!

5 jaar geleden

Mijn jongen voel ik de hele dag door.een echte druktemaker.

5 jaar geleden

Reactie op Maudvp

Wauw, dat is gaaf! Hoever ben je? Mijn placenta is ook voorliggend en voel ...
Ik ben 21 weken en 2 dagen jaa ik voel zijn schopjes ook heel de tijd op andere plekken. Hoeveel weken ben jij ?

5 jaar geleden

Reactie op Anastaschia

Ik ben 21 weken en 2 dagen jaa ik voel zijn schopjes ook heel de tijd op an ...
Wat leuk! Ik ben nu 20+4 dagen en denk dat ik haar af en toe heel licht voel. Helaas niet duidelijk of het de baby is op dat moment of een rommel in mijn buik

5 jaar geleden

Ik voel nu sinds een paar dagen duidelijk savonds als ik op de bank zit en sochtends in bed een soort “plopjes” onder in mijn buik. Voelde al een tijdje wel wat gerommel maar ik heb nu wel echt het idee dat het de baby is! Vanochtend heb ik hem volgens mij zelfs aan de buitenkant even gevoelt, lag toen op mijn rug 😌 Zijn echt momentjes van een paar seconde maar wel heel bijzonder! Hoop dat ik snel wat duidelijkere schopjes en beweging voel want vind het nu nog moeilijk inschatten wat nou wel en niet de baby is. Ik ben nu 18 weken + 5 dagen.

5 jaar geleden

Reactie op char

Ik heb precies hetzelfde kim. Ik ben ook aan het wachten tot ik iets voel.. ...
Jaa het lijkt mij ook fijn om is wat te voelen! We wachten ongeduldig af haha🙈

5 jaar geleden

Hier is de kleine meid net even druk aan t draaien en kickboxen geweest... Maar tis weer rustig. Maar ook wij willen met deze warmte niet te veel bewegen he 😝 18+3