28 Reacties

5 jaar geleden

19+4 begin het nu pas echt te voelen, wel de ellende dat het overdag erg rustig is en in de avond nacht wanneer koeler en ik niet kan slapen ervan hahahaha. Net zo stront vervelend als zijn of haar moeder, zegt me vent 🤣

5 jaar geleden

Vandaag was het de hele dag druk in mijn buik, hij duwde zelfs zijn hand omhoog die rustig op mijn buik lag. Mijn man heeft hem nu voor het eerst gevoeld, hij schrok zich kapot! Ik voel de baby al 4 weken nu.

5 jaar geleden

Hi, vandaag 21+1, voelde mijn kleine jongen wel veel meer. Maar nu sinds gister met die warmte toch wel wat minder.

5 jaar geleden

Gister toch voor de zekerheid de verloskundige gebeld. De warmte zou niks uit moeten maken hoe druk of rustig de baby is

5 jaar geleden

Bij mij voel ik nu al 1,5 week niks tot nauwelijks meer, terwijl ik daarvoor een week lang met tussenpozen gerommel onderin mijn buik voelde! Denk toch wel zeker te weten dat hij dat was, maar nu is hij dus al lang stil. Mijn buik blijft maar groeien dus we maken ons geen zorgen, maar verlang nu wel weer naar het gevoel!

5 jaar geleden

Ik ben nu 18 weken van mijn eerste kindje. Helaas durf ik niet met zekerheid te zeggen hoe het voelt als die kleine popeye actief is. Heb eerlijk gezegd wel meer last van winderig heid?? Kunnen jullie mij wellicht wegwijs maken waar ik bijv op kan letten om beweging te voelen? Alvast enorm bedankt!

5 jaar geleden

Met 19 +3 weken (een paar dagen geleden!) Voelde ik het voor het eerst. Was in de ochtend en heel ontspannen. Weet niet of het iets met het weer te maken heeft. Vandaag nog niks gevoeld maar ik wacht rustig af, de baby laat het vanzelf wel weer weten

5 jaar geleden

Reactie op Alyssia💓

Ik ben nu 18 weken van mijn eerste kindje. Helaas durf ik niet met zekerhei ...
Zelfde hier, ik voel wel iets, maar ben niet zeker denk dan dat het mss gwn mijn darmen zijn ofzo, ma voelt toch precies net iets anders.. vraag me ook af waar je op moet letten of hoe je het herkent