21 Reacties

4 jaar geleden

Prenatal!

4 jaar geleden

Noppies

4 jaar geleden

Wij hebben er eentje van izipizi, super tevreden van!

4 jaar geleden

BabyBanz bij bv bol.com!

4 jaar geleden

Hier 1 van de prenatal😎

4 jaar geleden

Stomme vraag misschien.. maar wat moeten baby’s met een zonnebril? Ik heb er dan 2 gekregen van noppies maar hier wordt het niet gebruikt .. waar is het voor nodig?

4 jaar geleden

Reactie op lisaswuste

Stomme vraag misschien.. maar wat moeten baby’s met een zonnebril? Ik heb e ...
Sommige kleintjes hebben erg last van de zon die van mij heeft hele lichte ogen en doet niet anders dan tranen en wrijven wanneer ze geen schaduw heeft. Nu heb ik zonnescherm op de maxi cosi maar soms komt het eronder door dan is een zonnebril toch wel ideaal in plaats van een doek erover.

4 jaar geleden

Reactie op XMiniMeX

Sommige kleintjes hebben erg last van de zon die van mij heeft hele lichte ...
Dan is het inderdaad wel handig! Bedankt voor de uitleg!

4 jaar geleden

Reactie op lisaswuste

Stomme vraag misschien.. maar wat moeten baby’s met een zonnebril? Ik heb e ...
Baby ogen hebben nog niet net zoveel pigment als volwassenen, waardoor uv-straling schadelijk is (dus in de zon kijken). Een brilletje of een petje met klep of een zonnescherm beschermt.

4 jaar geleden

Ik ben ook nog wat aan het rondkijken op het moment valt me oog op de dooky zonnebril omdat die met een bandje achter het hoofdje ( als een soort haarbandje). Ben bang als ik een gewone zonnebril neem dat ze die niet lang ophoudt. Dus ik lees nog even mee 😊.

4 jaar geleden

Babybanz en cébé zonnebrillen lopen mooi mee met het gezichtje en houden ze redelijk goed op. Verder voor zonbescherming is het vooral belangrijk dat er uv 400 op het brilletje of kaartje staat, liefst glazen in een donkere uni kleur. Voor kinderen is het dragen van een zonnebril juist belangrijk, de ooglens is nog heel helder en uv licht heeft "vrije" toegang tot het netvlies wat op latere leeftijd problemen kan geven. Ray-ban is super leuk maar vooral voor mama.

4 jaar geleden

Ik heb een super leuke zonnebril gekocht bij @lovebyjacky. Super schattige ronde zonnebril

4 jaar geleden

Heb er eentje bij prenatal gekocht. Mijn zoontje is 6,5 maand. Blijft prima zitten (ook omdat hij het wel best vind dat die zonnebril op zn gezicht staat, hihi 😎) hadden best een uitgebreid aanbod voor jongens én meiden.

4 jaar geleden

Bedankt allemaal we zijn voor die van prenatal gegaan en stoer dat ze zichzelf vindt😊

4 jaar geleden

Wel handig zn zonnebril. Maar kmoet wel eerlijk zeggen dat ik een zonnehoedje of pet veel liever en schattiger vind staan bij een baby dan zn bril

4 jaar geleden

O kijk eens! Blijft wel zitten maar doe hem nooit op eigenlijk!

4 jaar geleden

Izipizi supermooi ❤️

4 jaar geleden

Geen idee van welk merk deze is, maar doorgaans houdt ie hem maar de volle 10 seconden op 😂

4 jaar geleden

Wij hebben er 1 van Primark en van de Hema die van Primark laat ze op als je haar handjes in het begin weghoud van d'r gezicht. Die van hema met zo'n bandje trekt ze steeds af

4 jaar geleden

Deze komt bij de Primark vandaan maar zet 'm eigenlijk nooit bij hem op