312 Reacties

5 jaar geleden

Wij hebben deze mooie kamer voor onze kleine man. Heel leuk om idee毛n van andere te zien馃槉

5 jaar geleden

Wij zijn hier zo rustig aan ook begonnen. Commode is bijna klaar. Omgetoverd van een wit landelijke lade kast naar naar jungle chic, met zelfgemaakte handgreepjes, commode. Wij hebben een babyhoek ik onze slaapkamer, want meer slaapkamers hebben we niet. Er komt nog een dakraam zodat we wat beter kunnen ventileren, wel zo gezond voor de kleine. Het wiegje waar ik zelf in heb gelegen gaan we ook nog opknappen, dus nog voldoende te doen hier.

5 jaar geleden

Reactie op esmetr

Nog niet klaar, maar zijn al een eind!
Heel tof je muurschildering!

5 jaar geleden

Reactie op laura zwaard

Wij zijn hier zo rustig aan ook begonnen. Commode is bijna klaar. Omgetover ...
Mooie handgreepjes! Heel tof...mag ik weten hoe je eraan komt?

5 jaar geleden

Reactie op zahra

Mooie handgreepjes! Heel tof...mag ik weten hoe je eraan komt?
Dank je wel! Ja tuurlijk, ik heb bij de dierentuin speelgoeddiertjes gekocht, die gehalveerd en goud gespoten en zo op het kastje geschroefd. Ik weet dat je ook gouden knopjes kunt kopen van het merk doing goods en gekleurde van het merk dear animals. Waren voor ons alleen niet de juiste diertjes.

5 jaar geleden

We moeten nog heel even geduld hebben. 23 september worst dakkapel geplaatst en dan moet vriendlief de boel nog afwerken voordat we echt aan de inrichting ed kunnen beginnen. Maar goed ben pas eind december uitgerekend en ze slaapt de eerste periode toch bij ons op de kamer.

5 jaar geleden

Reactie op laura zwaard

Heel tof je muurschildering!
Dankjewel馃グ

5 jaar geleden

Super leuk om alle kamertjes te zien! Dit is ons babykamertje en zo goed als af!馃А

5 jaar geleden

Reactie op Naan

Het wiegje moet nog :-) commode staat aan de andere kant van de kamer:-)
Leukk!! Waar heb je dat toffe wandkleed van?

5 jaar geleden

We moeten de maan en de wolk nog afmaken met oogjes (dicht met wimpers, ideetje van Pinterest), gordijnen moeten nog, de lamp moet nog opgehangen worden, ik wil nog rekjes ophangen voor kinderboekjes en zo wel meer kleine dingetjes, maar dit is in elk geval het idee :) (foto 1/2)

5 jaar geleden

Deze lamp dus nog, en die zwarte rekjes, plankje waar de kruiken nu op staan moet nog boven de commode, maar de basis is er. De kledingkast staat nog zeg maar rechts van waar ik sta, links van waar ik sta op de vorige foto, maar die ik gewoon hetzelfde als de andere meubels, niet perse foto waardig 馃槣We kunnen niet wachten! (foto 2/2)

5 jaar geleden

Reactie op GulerDH

We moeten de maan en de wolk nog afmaken met oogjes (dicht met wimpers, ide ...
Heel tof die wand, ben benieuwd naar het eindresultaat

5 jaar geleden

Wat grappig. Hier ook het dierenbehangetje馃憣馃徎. Alleen dan voor op de nieuwe kamer van mijn zoon van 1,5. Hij krijgt een nieuwe kamer zodat de babykamer weer vrijkomt voor de baby馃榿.

5 jaar geleden

Een deel van ons kamertje, aan de overkant staat mijn eigen oude babykast die we helemaal opgeknapt hebben馃グ

5 jaar geleden

Mijn oude opgeknapte babykast馃槏

5 jaar geleden

Reactie op Maudvp

Mijn oude opgeknapte babykast馃槏
Ja gaaf!! Mooi!

5 jaar geleden

Dr kamertje begint op te schieten en wordt prachtig馃グ

5 jaar geleden

Reactie op baby2opkomst

Dr kamertje begint op te schieten en wordt prachtig馃グ
Grappig om te zien hoeveel mensen de Hemnes ladekast als commode gebruiken! 馃槂 ik wil 鈥榤 ook gaan kopen.

5 jaar geleden

Dit is het eerste deel wat er klaar is. Volgende week de rest van de meubeltjes! Ben er zo blij mee. 馃挅馃挅

5 jaar geleden

Reactie op Annika

Grappig om te zien hoeveel mensen de Hemnes ladekast als commode gebruiken! ...
Jaaa super leuk! Vooral met die leren labeltjes vind ik tof馃槏