312 Reacties

5 jaar geleden

Reactie op Marjolein84

Gave gewaagde kleur zeg!!! Hoeveel weken ben je?
Haha thanks, idd een gewaagde kleur, willen de rest, behalve wat oranjebruine accessoires wel rustiger houden.. Nu 25+5 weken.. De tijd vliegt voorbij met een druktemakertje van 3,5 thuis. Jij al een paar weken verder zie ik, alles goed?

5 jaar geleden

Het begin is er...
Jaaaaa jullie hebben ook allemaal vosjes! Love IT!

5 jaar geleden

Reactie op Suusk88

Jaaaaa jullie hebben ook allemaal vosjes! Love IT!
Jaa wat leuk! Die in jullie vensterbank is ook leuk... Waar heb je die gekocht? 馃槉

5 jaar geleden

Haha thanks, idd een gewaagde kleur, willen de rest, behalve wat oranjebrui ...
Weet je ook wat het gaat worden?? Klopt ik ga al heel snel richting de 30wk alweer... Het enige ik ben behoorlijk rond qua buik nu... M'n bekken vinden dat wat minder... Gaat echt wel zo hard!! Super veel zin in dat zeker... Ik heb hier ook een mannetje van 2.5+ die gelukkig nog wel z'n middagdutje doet maar wel in de overstap naar niet slapen... Hoe gaat het met jou?

5 jaar geleden

Jaa wat leuk! Die in jullie vensterbank is ook leuk... Waar heb je die geko ...
Bij de Action na een tip van mijn schoonmoeder. Iedereen stuurt nu vossendingen naar ons door 馃馃榿

5 jaar geleden

Reactie op Marjolein84

Weet je ook wat het gaat worden?? Klopt ik ga al heel snel richting de 30wk ...
We krijgen er nog een mannetje bij, en jullie? .. Ryan is helemaal trots dat hij grote broer wordt, zo leuk! Hier ook bekken en rugklachten.. Heel anders als bij de eerste zwangerschap.. Maar verder voel ik me goed, 2de kerstdag uitgerekend... Spannend!

5 jaar geleden

We krijgen er nog een mannetje bij, en jullie? .. Ryan is helemaal trots da ...
Wij krijgen nu een meisje!! Dat is echt even switchen kan ik je vertellen haha Zijn helemaal ingesteld op jongens nu.. Hebben een zoon... Haha!! Dus nu namen errors en wennen aan de jurkjes enz... Ik ervaar ook zeker dat m'n zwangerschap nu echt heel anders is niet omdat het nu een meisje is!! Denk ook wel wat zwaarder omdat je er al 1 rond hebt lopen 馃槈

5 jaar geleden

Dit is ons kamertje tot nu toe 馃グ Qua spullen hebben we eigenlijk alles nu, maar qua accessoires en aankleding is het nog lang niet af. We willen nog iets leuks boven de commode, dus ik ben druk aan het zoeken.. Ik heb het bedje even snel opgemaakt voor de sfeer, maar moet alles nog wassen enzo! De kast staat aan de andere kant met daar bovenop een rieten cactus en een mandje voor wat kleine prulletjes.

5 jaar geleden

Reactie op Charlie020

Dit is ons kamertje tot nu toe 馃グ Qua spullen hebben we eigenlijk alles nu, ...
Oh haha cool ik heb ook dat tijgerkleedje bij de Kwantum gescoord gisteren! Die is tof 馃槵

5 jaar geleden

Reactie op Sylvia2019

Oh haha cool ik heb ook dat tijgerkleedje bij de Kwantum gescoord gisteren! ...
Ik heb hem van Doing Goods 馃槆 Zij hebben heel veel verschillende dieren, super leuk!

5 jaar geleden

Baby kamer voorlopig niet nodig, baby slaapt lekker naast mama 馃槏

5 jaar geleden

Reactie op kellyjullie2017

Baby kamer voorlopig niet nodig, baby slaapt lekker naast mama 馃槏
Ieder z'n ding toch馃槈

5 jaar geleden

Reactie op Suusk88

Bij de Action na een tip van mijn schoonmoeder. Iedereen stuurt nu vossendi ...
Hebben jullie de vossenslofjes van de Hema ook al gespot? 馃槣

5 jaar geleden

Reactie op laura zwaard

Hebben jullie de vossenslofjes van de Hema ook al gespot? 馃槣
Nee!! Nou moet ik weer naar de HEMA 馃槀馃き Ik heb dit voorjaar een pakket besteld om een groeimeter te borduren met allemaal bosdieren waaronder een vosje. Daar omheen is het thema van de kinderkamer gevormd. En nu ineens overal vosjes in de winkel, love IT!

5 jaar geleden

Reactie op Sylvia2019

Leukk!! Waar heb je dat toffe wandkleed van?
Weet niet of je het al weet, maar zo niet: volgens mij is die van oyoy 馃槈

5 jaar geleden

Reactie op Suusk88

Nee!! Nou moet ik weer naar de HEMA 馃槀馃き Ik heb dit voorjaar een pakket be ...
O,k ik begrijp helemaal wat je bedoelt! Kom ook ineens overal vosjes tegen, maar om nou alles naar je door te sturen 馃槀 toch nog 1 tipje, ken je mevrouwaardbei.nl al, daar hebben ze ook een aantal vosjes, oa een nachtlampje. Te schattig! Succes met je overkill aan vosjes 馃槈馃

5 jaar geleden

Reactie op laura zwaard

O,k ik begrijp helemaal wat je bedoelt! Kom ook ineens overal vosjes tegen, ...
Wat doe je me aan!!!? Alles is leuk op die webshop 馃槺馃挄

5 jaar geleden

Reactie op Suusk88

Wat doe je me aan!!!? Alles is leuk op die webshop 馃槺馃挄
Oeps sorry 鈽猴笍

5 jaar geleden

Reactie op laura zwaard

O,k ik begrijp helemaal wat je bedoelt! Kom ook ineens overal vosjes tegen, ...
Thx voor deze leuke tip!

5 jaar geleden

Reactie op Sylvia2019

Oh haha cool ik heb ook dat tijgerkleedje bij de Kwantum gescoord gisteren! ...
Ik ook!馃槂