312 Reacties

5 jaar geleden

Reactie op laura zwaard

Wat een fijne knusse sfeer!
Wat lief! Het is eigenlijk allemaal zeer low budget (verf was al zo, meubeltjes bijna allemaal gekregen, hier en daar een extra accessoire wel toegevoegd), aangezien ik een single mama ben. Maar hij zal niets tekort komen ;)

5 jaar geleden

Reactie op elketje

Wat lief! Het is eigenlijk allemaal zeer low budget (verf was al zo, meubel ...
Dat maakt toch helemaal niet uit. Ik zelf koop ook alle meubeltjes en dergelijke voor in de babykamer 2 hands, uit principe voor de massaproductie. Zoveel mooie spullen en soms met een beetje creativiteit ziet er uiteindelijk beter uit dan een gekochte babykamer set. 馃槉 Sfeer noemen we dat hihihi hi en het is nog leuk vaak ook want mensen al vaak een verhaal bij een meubelstuk.

5 jaar geleden

Reactie op XMiniMeX

Dat maakt toch helemaal niet uit. Ik zelf koop ook alle meubeltjes en derge ...
Same here! Leve marktplaats en een handige man! 馃槈 ben ook totaal niet van de complete en kant-en-klare kinderkamers met alles van dezelfde stijl 馃き馃檮 juist de uitdaging om alles leuk bij elkaar te scoren 馃槄

5 jaar geleden

Reactie op Sylvia2019

Same here! Leve marktplaats en een handige man! 馃槈 ben ook totaal niet van ...
Helemaal mee eens. Zo leuk om de kringloopwinkels af te gaan en zelf dingetjes bij elkaar te zoeken + de spullen die k heb gekregen van familie die het niet meer nodig hebben. Alles samen maakt het een heel persoonlijk en fijne sfeer

5 jaar geleden

Reactie op XMiniMeX

Dat maakt toch helemaal niet uit. Ik zelf koop ook alle meubeltjes en derge ...
Ja helemaal mee eens! Wij hebben ook het meerendeel van vrienden overgenomen/ gekocht. Zij blij dat ze er vanaf zijn en wij blij dat we iets hebben :) Wel een extra verf pot gekocht voor de muren omdat ik wel een tintje roze wilde voor onze dochter. Met dank aan Pinterest denk ik dat we er wel iets moois van kunnen maken.

5 jaar geleden

Reactie op Disna84

Onze kleurstyle.. Met een dino thema 馃
Leuk ik gebruik ook groen, okergeel en beetje natuurlijke tinten verder. Vind het nog steeds een mooie combinatie.

5 jaar geleden

Reactie op ieveaaenaa

De grootste klussen zitten erop. Blij mee! Jungle thema, maar dat is niet t ...
Super mooi behang!

5 jaar geleden

Reactie op Shnq

Leuk ik gebruik ook groen, okergeel en beetje natuurlijke tinten verder. Vi ...
Heel leuk idd. We hebben bij de kwantum gordijnen in die 3kleuren besteld, oker, groen&creme

5 jaar geleden

Reactie op Suusk88

Dankje! Het moest eigenlijk meer okergeel worden maar uiteindelijk moesten ...
Ah die heb ik ook nog steeds verliefd op dit pakje

5 jaar geleden

Hier het kamertje zo goed als klaar馃グ馃グ

5 jaar geleden

Reactie op baby2opkomst

Hier het kamertje zo goed als klaar馃グ馃グ
Mooi hoor! 馃グ (Ik denk dat het een meisje word? 馃槈)

5 jaar geleden

Reactie op baby2opkomst

Hier het kamertje zo goed als klaar馃グ馃グ
Heel leuk馃槏! Waar is je stoel van?

5 jaar geleden

Reactie op DebSo

Mooi hoor! 馃グ (Ik denk dat het een meisje word? 馃槈)
Hihi zou je denken馃グ haha

5 jaar geleden

Reactie op Sun

Heel leuk馃槏! Waar is je stoel van?
Gaaf is die he! We hebben 鈥榤 zelf gepimpt, wit geschilderd en opnieuw bekleed. Was n stoel van mijn partner鈥檚 ouders die tig jaar bij hun in huis stond (zijn ouders zijn overleden). Dus mooi en bijzonder dat die straks in onze meid d鈥檙 kamertje staat鉂わ笍

5 jaar geleden

Reactie op baby2opkomst

Hier het kamertje zo goed als klaar馃グ馃グ
Wat leuk die houten stok met kleertjes eraan! Willen wij ook zoiets, waar heb je die vandaan? En bevestigd in t plafond?

5 jaar geleden

Reactie op baby2opkomst

Gaaf is die he! We hebben 鈥榤 zelf gepimpt, wit geschilderd en opnieuw bekle ...
Heeel tof!! Zit een mooi verhaal achter voor de kleine straks馃!

VRIEND

5 jaar geleden

Houten naam plaat boven de commode 馃槃

5 jaar geleden

Reactie op CSC020

Houten naam plaat boven de commode 馃槃
Heel leuk! Waar heb je die laten maken?

VRIEND

5 jaar geleden

Reactie op berdien

Heel leuk! Waar heb je die laten maken?
Ja zeker, heel blij mee! Wel zelf goud gespoten. Had het besteld via https://wearegolden.nl/shop/teksten-namen/houten-woorden-namen/

5 jaar geleden

Reactie op T_Hrdnk

Wat leuk die houten stok met kleertjes eraan! Willen wij ook zoiets, waar h ...
Jaaa die is zo leuk! Dit is een stok die mijn partner buiten heeft gevonden, van de boom (liguster) gezaagd, bast eraf en schuren, hihi馃槄 maar ik begreep dat kwantum of karwei ze ook heeft/had (maar dat heb ik niet zelf gezien en op internet vond ik weinig). In het plafond met pluggen en een oogschroef. Sisaltouw bij de gamma. 馃槂