33 Reacties

4 jaar geleden

Ja, ik heb het inderdaad ook geprobeerd om er wat meer stukjes in te laten ...
De kleine keuken heeft potjes met broodbeleg zoals mango pompoen of rode biet aardbei en appel peer stroop. Ons zoontje vind deze erg lekker. Zijn bij bijvoorbeeld de AH en Jumbo te kopen. Beetje vleeswaren en plakje kaas heb ik ook al geprobeerd op brood, maar was nog niet zo'n succes als bijvoorbeeld de pindakaas

4 jaar geleden

Reactie op GemmavZ

Leuk om te lezen! avocado ga ik ook eens proberen :) en smikkels - Cousco ...
Pas op met vleesvervangers, ze bevatten veel zout. Aanbeveling is na 1 jaar oud. We zijn vegan thuis, daarom😁

4 jaar geleden

Avocado rijst en ei

4 jaar geleden

Erwten roomkaas en aardappel

4 jaar geleden

Mais pompoen en pasta

4 jaar geleden

- Zoete aardappel met bloemkool en erwten - Aardappels met zalm en broccoli - Witlof met peer en rozijnen - Aardappels met spinazie, wortel en ei - Babypasta met gehakt en groentesaus (wortel, courgette, tomaat en paprika) - Aardappels met broccoli en kip - babyrijst met worteltjes en kip - Aardappels met sperziebonen en zalm

4 jaar geleden

Kort vraagje; koken jullie de kip of bakken? En daarna pureren?

4 jaar geleden

Reactie op viv6

Kort vraagje; koken jullie de kip of bakken? En daarna pureren?
Ik doe de kip ongeveer 10 min koken en daarna pureren met de rest.

4 jaar geleden

Oeh spruitjes mais en zoete aardappel is hier ook succes

4 jaar geleden

Fruithapje: Nectarine appel en banaan Aardbei appel en banaan Groente maaltijd: Zoete aardappel met wortel en brocolli Aardappel zalm en brocolli Italiaanse gewokte groente met aardappel Tomatensaus van wortel ui en tomaat met babypasta Rijst met gehakt en wortel Couscous met gestoomde groente en olijfolie

4 jaar geleden

Bij mijn dochter is gestoomde witvis met broccoli en rijst of aardappel favoriet maar mijn dochter lust alles ze vind een potje/portie vaak niet genoeg🙈

4 jaar geleden

Ik heb een site waar ik alle recepten afhaal www.smikkels.nl. hier staat ook per leeftijd in wat ze mogen eten