40 Reacties

5 jaar geleden

Wij waren er zo uit. Meidennaam hadden we t zelfde toevallig, jongensnaam word Luuk. We hebben 3 meiden met 2 lettergrepen maar we vinden dit een stoere naam. Love it♡

5 jaar geleden

Bij ons gaat het moeilijk. Was ook bij de andere 2 zo....we hebben 2 meiden en woensdag hopen we er achter te komen wat we dit keer krijgen 😄

5 jaar geleden

Met de jongensnaam had ik geen moeite en wist ik zelfs al voor dat ik zwanger was dat het een jongen werd. Al sinds ik een jaar of 8 was vond ik een naam mooi en die werd hem ook; Julian❤. En nu krijgen we een meisje en de meisjesnaam die ik nog veel langer al mooi vindt wordt hem totaal niet want m'n schoonouders hebben een kat met die naam haha. We gaan de meisjesnaam "recyclen" die we als reserve bedacht hadden voor mocht mijn zoon toch een meisje zijn geweest. Ook een hele mooie naam ❤.

5 jaar geleden

Bij de eerste wisten we het meteen voor een jongetje en dit werd ook een jongetje. Bij de tweede wisten we ook de jongensnaam meteen maar dit werd een meisje. Ik hoop wat dat betreft dat we nu een jongetje krijgen (weten we morgen) want what a hell of a job om een meisjesnaam te bedenken die we beiden leuk vinden!!!

5 jaar geleden

We waren het vrij snel eens over de namen. Maar twijfelen over de meisjesnaam, daar gaan we nog wat anders voor bedenken. Jongensnaam staat wel vast.

5 jaar geleden

Pff super lastig vinden wij het! Meisjesnaam hadden we al en die stond echt al vast, maar we krijgen een jongetje en hebben echt nog geen idee.. We willen allebei geen Hollandse naam, alleen dat weten we 😅

5 jaar geleden

Wij hadden direct een jongensnaam. “Gelukkig” bleek bij de geslachtsecho ook dat we een jongen kregen. We hadden ons geen raad geweten met een meisjesnaam! (Natuurlijk was een meisje net zo welkom hoor haha) maar men die namen wat hadden we daar moeite mee!

5 jaar geleden

Zo Herkenbaar Eleen! Wij krijgen ook een jongetje :-) dacht eerst dat het makkelijker zou zijn maar heb de droomnaam nog niet gevonden. Komt vanzelf een ingeving...

5 jaar geleden

Zeker herkenbaar! Ik heb al 3 namen in mijn hoofd en mijn man is er (nog) niet van overtuigd. Ik ben dan ook bang dat we er niet uit gaan komen terwijl we nog 19 weken hebben. Ik hoop zo dat hij overstag gaat! 💙🍼 Voor nu heet hij “Henkie” 😅

5 jaar geleden

Jongensnaam geen probleem die was 2 weken na we het wisten ineens gevonden, voor een meid zijn we het dus de hele tijd helemaal niet eens🙄😔 nu hopelijk met 21 weken weten we eindelijk wat het gaat worden. Let see if the battle will continue 😂

5 jaar geleden

Reactie op Annika

Zeker herkenbaar! Ik heb al 3 namen in mijn hoofd en mijn man is er (nog) n ...
Ik heb hetzelfde! Iedere keer ben ik in love met een naam en dan zegt mijn vriend: nee dit is het niet🧐. Heb nog 20 weken om hem te overtuigen haha

5 jaar geleden

Reactie op Keeponblooming

Zo Herkenbaar Eleen! Wij krijgen ook een jongetje :-) dacht eerst dat het m ...
Ik hoop het ook haha! Heb er eerder wel te licht over gedacht😂

5 jaar geleden

Ons eerste zoontje heet Zayne, toen ik een paar dagen na zijn geboorte gebeld werd door het consultatie bureau zei die vroeg “en wat een stoere naam heeft hij!” Dus ik helemaal trots “Ja.. toen hij geboren was vroeg de gynaecoloog naar zijn naam en toen ik die had gezegd zei hij.. ow das de derde dit jaar!” Zegt die vrouw.. “ach ja, maar is er maar 1 jullie .....” en noemde toen een andere naam... waarop mijn man en ik elkaar aankeken en tegelijk zeiden “die moeten we onthouden..” en nu ben ik bijna 23 weken zwanger van onze tweede zoon en die gaat de naam krijgen die de consultatie bureau mevrouw bedacht heeft 🤣🤣🤣🤣

5 jaar geleden

Reactie op eleen90

Ik heb hetzelfde! Iedere keer ben ik in love met een naam en dan zegt mijn ...
Zo jammer is dat he? 🤣

5 jaar geleden

Zo herkenbaar Eleen, We waren het helemaal eens over de meisjesnaam die ik al van kinds af aan mooi vindt. Ook hadden we zelfs nog twee alternatieven bedacht die we ook beide mooi vonden. En de jongens naam die ik van kinds af aan mooi vind die vind mijn vriend niets. En we hadden ook echt geen alternatief. Nu blijkt dat we een jongen krijgen en we vinden echt alle jongensnamen mwah...

5 jaar geleden

Reactie op char

Zo herkenbaar Eleen, We waren het helemaal eens over de meisjesnaam die ik ...
Precies dit! Of dat je een naam hebt en je die naam echt ineens overal hoort😫😂

5 jaar geleden

Mijn vriend en ik hadden het voordat ik zwanger werd al altijd over een bepaalde jongensnaam en nu krijgen we ook een jongetje! We vinden hem nog steeds erg leuk, maar willen ook wel verder kijken (erg lastig). Ik heb net maar die Kinder (Tinder) babynamen app gedownload, best handig voor de inspiratie! Nu moet mijn vriend hem nog even downloaden en eens zien of we nog meerdere matches hebben! 🙈 Wordt vervolg!

5 jaar geleden

Voor een meisje weten we de naam al. Maar na 3 jongens is de inspiratie echt wel op. En dit word waarschijnlijk weer een jongen🙈. Had navelstreng tussen de benen dus heb geen zekerheid

5 jaar geleden

Reactie op Vroontje

Voor een meisje weten we de naam al. Maar na 3 jongens is de inspiratie ech ...
Hoe heten de mannen? Kunnen we ff meedenken ;-)

5 jaar geleden

Had al een paar meisjes namen in gedachten, blijken we een jongen te krijgen. Ben totaal inspiratie loos.. Maar het belangrijkste is en blijft dat hij gezond is!