40 Reacties

5 jaar geleden

Ik heb precies hetzelfde probleem, meisjes namen genoeg maar de meeste jongensnamen vind ik niet leuk of mijn vriend wijst ze af. Hij is Spaans dus dat levert nog extra problemen op. 1 naam vind ik wel heel leuk maar of we die ook kiezen? We zullen zien 😉

5 jaar geleden

Ons meisje gaat Isra heren, daar waren we snel over uit. Jongensnamen vond ik ook lastiger, mijn man is Turks dus ik wilde ook geen Jan of Piet (no offense voor de zoontjes die wel zo genoemd worden! Past gewoon niet bij ons 🤗). Maar als jongensnaam waren we erover uit dat het Ilay zou worden. Wellicht voor een tweede maar eerst mag de eerste eens komen haha.

5 jaar geleden

Mijn vriend en ik wisten al voordat we bezig waren om zwanger te worden voor beide de naam. Nu krijgen we een jongen en zijn we het er nog steeds mee eens. Wel is deze naam een stuk populairder dan een jaar geleden, mja wij blijven hem mooi vinden. Wel hadden we voor een jongen maar 1 naam en een meisje 2 namen. Zal lastiger worden bij een 2e kindje!

5 jaar geleden

Reactie op jasmijnbloemheuvel

Mijn vriend en ik hadden het voordat ik zwanger werd al altijd over een bep ...
Wat handig die app, ik ga hem ook downloaden haha! Misschien worden we het dan eens met elkaar😂

5 jaar geleden

Reactie op GulerDH

Ons meisje gaat Isra heren, daar waren we snel over uit. Jongensnamen vond ...
Ik snap je hoor, mijn vriend is Surinaams dus een typische Nederlandse naam willen wij ook niet ook omdat het dus niet bij ons past. Wij hebben nu 1 naam waar we het over eens zijn, maar nog niet overtuigd. We blijven de strijd aangaan haha

5 jaar geleden

jongens namen hadden wij redelijk wat op de lijst die we leuk vinden. en zijn nu denk ik er uit. wat meisjes namen vinden wij t echt lastig. wij zijn allebei van de korte krachtige namen. en liefst oerhollands. gelukkig hebben we nog even. nu 25weken zwanger

5 jaar geleden

Zwitsal heeft ook een leuke baby naam app. Ik ben al een paar keer.in de bieb geweest voor een boekje maar is steeds uitgeleend :( Hier ook nog lastig ....

5 jaar geleden

Mijn dochters heten Fien, Mia en Roosje en de kleinste gaat Ayla heten wat hert/gazelle betekent 😍 Ik vind het ook wel spannend wat de reacties gaan zijn...

5 jaar geleden

Reactie op eleen90

Ik snap je hoor, mijn vriend is Surinaams dus een typische Nederlandse naam ...
Hebben jullie al een naam? :)

4 jaar geleden

Wat vinden jullie van de naam Julian? Ik vind het zelf een hele leuke combi van Judith (mijn naam) en Antonio (mijn vriend) Of is Julan leuker en origineler?

4 jaar geleden

Reactie op Judithvanb

Wat vinden jullie van de naam Julian? Ik vind het zelf een hele leuke combi ...
Julan! Mooi! Past ook leuker bij jullie namen vind ik

4 jaar geleden

Reactie op Keeponblooming

Julan! Mooi! Past ook leuker bij jullie namen vind ik
Dankje voor je reactie 😄

4 jaar geleden

Reactie op Judithvanb

Wat vinden jullie van de naam Julian? Ik vind het zelf een hele leuke combi ...
Ik wilde eerst ook Julian (naar mijn idool Julian Casablancas) maar mijn man wil dat helaas niet. Dan houdt het op 😅

4 jaar geleden

Reactie op Annika

Ik wilde eerst ook Julian (naar mijn idool Julian Casablancas) maar mijn ma ...
Jammer is dat hè.... ik had eigenlijk eerst Robin of Teun in m'n hoofd maar dat vind m'n vriend niet leuk of is lastig uit te spreken in Spanje 😂

4 jaar geleden

Reactie op Judithvanb

Jammer is dat hè.... ik had eigenlijk eerst Robin of Teun in m'n hoofd maar ...
We zijn nog aan het twijfelen tussen een paar namen! We vinden het zo lastig 😅

4 jaar geleden

Ik en mijn man zitten totaal niet op een lijn qua meisjes namen. Ik denk dat we lootjes moeten trekken. Haha. Nee maar dat vind ik het lastigste

4 jaar geleden

Reactie op Loes F

Mijn dochters heten Fien, Mia en Roosje en de kleinste gaat Ayla heten wat ...
Leuke namen :) Ik had Mia ook op mijn lijstje staan maar onze dochter gaat Fiene heten. Waren we eigenlijk heel snel over eens net als haar tweede en derde naam aangezien ik haar naar mijn zusje en overleden moeder wil vernoemen. Had die twee namen al jaren in mijn hoofd en gelukkig vind mijn man ze ook mooi. Voor een jongen duurde het langer. Toch ook best een hele verantwoordelijkheid een naam verzinnen voor een baby. Succes allemaal.

4 jaar geleden

De meisjesnaam waren we t heel snel over eens,moet nog even geheim blijven39+4 zwanger nu,jongens naam duurde wat langer...misschien een voorteken dat we de meisjesnaam meteen wisten:)

4 jaar geleden

Onze zoon heet Tycho, waren we het vrij snel over eens. Over een meisjesnaam twijfelden we. Hadden eerst Lisa maar hebben er later Fleur van gemaakt. Maar bleek niet nodig want we kregen een jongen

4 jaar geleden

Onze zoon die 3 weken geleden is geboren heet Miel!