5 Reacties

2 jaar geleden

Dat klopt, ik ben nu 11 weken zwanger en nacht van 5 op 6 december een flinke bloeding gehad. Gelukkig geen miskraam. Gister weer voor het eerst aan het werk een hele dag en toen weer een bloeding gehad terwijl ik bij een cliënt thuis werkte. Gelukkig werk ik daar al 11 jaar in het gezin. Maar geen maandverband vol, maar een stortvloed. Wederom gaat het ook nu goed met de baby en die merkt er niets van. Laagliggende placenta dus mag even niets meer op dit moment. Liggen/zitten in bed en op de bank. Kan tot de 20 weken duren voor het eventueel over zal zijn...blijft onzeker!!

2 jaar geleden

Reactie op MieKarin

Dat klopt, ik ben nu 11 weken zwanger en nacht van 5 op 6 december een flin ...
Jeetje zeg, dat lijkt me ook wel echt heftig als het er ineens als een stortvloed uit komt. Krijg je ook extra controles nu door dat bloedverlies?

2 jaar geleden

Ja heel heftig, vooral de eerste keer dat het gebeurde, ik dacht gelijk aan een miskraam omdat er ook iets in de wc plopte. Ik heb nu idd in 1 week tijd 2 echo's extra gehad na de bloedingen om te kijken hoe het met de baby is. We mogen altijd bellen als we onszelf er niet fijn bij voelen oid voor nog een echo...

2 jaar geleden

Reactie op MieKarin

Ja heel heftig, vooral de eerste keer dat het gebeurde, ik dacht gelijk aan ...
Fijn dat dat mogelijk is💕 Heb zelf vorige maand ook een miskraam gehad, dus snap indd dat je daar als eerst aan denkt. Bij ons was het bloedverlies dan niet onverwachts omdat wij die week ervoor al een slechte echo hadden, maar kan me goed voorstellen hoe enorm je schrikt als je uit het niets ineens bloed verliest. Hoop voor je dat alles goed mag gaan verder en dat het bloeden gauw voorbij is😊

2 jaar geleden

Reactie op MieKarin

Ja heel heftig, vooral de eerste keer dat het gebeurde, ik dacht gelijk aan ...
Aahh, das geen leuk nieuws. Sterkte! Ja hopen wij ook al is het wel tot week 10 onzeker. Hoop gewoon dat als me baarmoeder groeit, de placenta meer omhoog gaat.