9 Reacties

3 jaar geleden

Hier hetzelfde. Ik laat haar maar. Het wordt vanzelf minder. Op de dagen dat ik aan t werk ben, dan zal ze het zonder moeten doen en ik ben nu ze 1 is wel gestopt met kolven. Ik hoop dat ze op die manier vanzelf zonder leert te gaan slapen overdag. Als ik thuis ben vind ik het niet zo erg om te geven.

3 jaar geleden

Ik heb tijdens de kerstvakantie de borstvoeding afgebouwd. Hij kreeg nog voordat hij naar bed ging savonds en in de ochtend. Ik heb eerst de avond weggelaten en toen de stuwing daarvan weg was ben ik gestopt met de ochtend. Wel ruim een week last gehad van stuwing (maar wilde niet gaan afkolven met de angst om de productie op gang te houden, dus heb veel de stuwing weg gemasseerd voor zover dat kon). Bruce krijgt z’n speentje altijd als ie naar bed gaat, maar weet niet of dat voor jouw kleintje voldoende is, succes in elk geval!

3 jaar geleden

Mijn dochter is vrij "verslaafd" dusja geen tips 😅. Ze wil ook geen speentje.

3 jaar geleden

Bij mijn zoontje lukte dit eerst ook niet, maar uiteindelijk toch twee voedingen afgebouwd in 3 maanden tijd.. Wat warme koemelk en meer andere voeding geven, zorgden ervoor dat 't op den duur kon. Hij accepteert geen speentje. Heb nu 3 voedingen over, en laat dat voorlopig zo.. Geef het de tijd, dan komt er vanzelf een moment waarop je denkt: nu kan het. Succes!

3 jaar geleden

Een andere slaap associatie gaan aanleren ipv borst/melk... Ik gaf nog tweemaal daags bv, nu smorgens vervangen door 'gewone' melk in een fles en warm gemaakt om te wennen aan de overstap... Avond geef ik nog gewoon bv

3 jaar geleden

Reactie op Mrke

Een andere slaap associatie gaan aanleren ipv borst/melk... Ik gaf nog twee ...
Hoeveel ml gewone melk doe je dan in de fles? En je productie kan alleen s avonds voeden aan?

3 jaar geleden

Reactie op RNBE

Ik heb tijdens de kerstvakantie de borstvoeding afgebouwd. Hij kreeg nog vo ...
Bedankt voor je reactie! Krijgt hij altijd al een speentje? Of sinds het afbouwen pas?

3 jaar geleden

Reactie op Sofievdb

Mijn dochter is vrij "verslaafd" dusja geen tips 😅. Ze wil ook geen speent ...
Die van mij ook niet meer vanaf 2 maandjes. Terwijl ze ontzettend zuigbehoefte heeft

3 jaar geleden

Reactie op angelvb91

Bedankt voor je reactie! Krijgt hij altijd al een speentje? Of sinds het af ...
Nee die heeft hij altijd al gehad. Maar eigenlijk alleen voor het slapen gaan, nooit heeft nodig gehad om hem te sussen/rustig te krijgen. Zodra hij z’n speen ergens ziet liggen ‘hup in z’n mond’ maar als ik z’n speen dan afpak maakt ie er niets van😅