5 Reacties

3 jaar geleden

Hoi, ik heb mijn bloed even laten checken voor tekorten omdat ik ook een dieet volg owv allergie bij mijn dochter (koemelkeiwitallergie en soja-allergie). Ik had een mild ijzer, zink en vitamine D tekort waarvoor ik nu supplementen neem. Klachten had ik niet echt. Wel enorme vermoeidheid (en lage afweer) maar link ik eerder aan het enorme slaaptekort. Nu ik meer slaap is dat dan ook beter. Misschien kan je ook even je bloed laten nakijken? Ik zou de klachten niet perse linken aan de borstvoeding. Persoonlijk zou ik niet stoppen met borstvoeding, maar merk zelf ook dat mijn omgeving dit al gauw de oplossing vindt voor alles.. om één of andere reden vinden veel mensen het nu wel genoeg geweest. Mijn dochter en ik voelen niet de behoefte om te stoppen en gaan dit ook voorlopig nog niet doen. Succes alvast.

3 jaar geleden

Vermoeidheid zou ermee te maken kunnen hebben, heb ik ook en elke dag een halfuur middagdutje en ik voel me daarna weer een stuk fitter. Ik hoorde van anderen in mijn omgeving dat ze tijdens de borstvoedingsperiode ook een middagdutje nodig hadden. De andere klachten zou ik er niet aan linken, nooit van gehoord in elk geval. Zou idd even langs de dokter gaan..

3 jaar geleden

Het moe zijn herken ik wel. Mijn zoontje is 11 mnd en ben ook nog best vaak moe. Maar ons lichaam is ontzettend hard aan het werk om bv aan te maken vergeet dat niet he ;-) de andere klachten zou ik zo niet koppelen aan de bv. Virusje? Zo lang jij niet wilt stoppen met bv en jou uk vindt het ook nog heel fijn zou ik het nog lekker geven! Laat je omgeving maar lekker praten! Doen waar jij je goed bij voelt. Dus eventueel ook even langs de huisarts voor een check up ;-)

3 jaar geleden

Zou ff je bloed laten nakijken Ik herken alleen de vermoeidheid maar dat komt door te weinig slaap bij mijn zoon lief slaapt nog niet door en komt graag voor z'n voeding

3 jaar geleden

Hier hetzelfde! Heb bloed laten prikken maar alles was in orde... Denk zelf dat het compleet ontzwangert zijn ook meespeelt. Al die newborn hormonen zijn nu echt weg. De nachten worden nu eigenlijk zwaarder, maar dat komt ook omdat ik nu een stuk meer doe qua sport en hobbies, misschien ben je onbewust ook weer meer aan het doen? Ik neem nog steeds wel moeder en kind multivitamines en visolie met dha, heb wel het idee dat dat helpt! 😊