16 Reacties

4 jaar geleden

Een vriendin vertelde dat je na het wassen het in direct zonlicht moet leggen. Dan bleken de vlekken weg 😁

4 jaar geleden

Een vriendin vertelde dat je na het wassen het in direct zonlicht moet legg ...
Eens proberen! Het hangt nu buiten te drogen in de zon. Duimen maar, voor kaka helpt dat in alle geval 🙈

4 jaar geleden

Ik doe altijd koud water met zout in een emmertje. Kleding/was laten weken voor paar uurtje en daarna in de wasmachine. Werkt heel goed

4 jaar geleden

In de zon hangen of vanish gebruiken kan misschien helpen.

4 jaar geleden

Voor de flesjes en kolfapparatuur spoel ik eerst met koud water (anders stollen de eiwitten en blijft het eraan plakken) misschien is dit ook zo met stof? 🤷

4 jaar geleden

Insmeren met ossengalzeep of groene zeep, voor je 't in de wasmachine doet..

4 jaar geleden

Ossengalzeep helpt bij mij voor alle vlekken :)

4 jaar geleden

Ik gebruik de vlekverwijderaar spray van vanisch op de melk vlekken in kleding en dat werkt goed. Of een siliconen slabje gebruiken 😁

4 jaar geleden

Reactie op Wendy6

Ossengalzeep helpt bij mij voor alle vlekken :)
Ossengalzeep is idd echt geweldig voor vlekken vanisch heb ik ook wel maar krijg ik ook wel eens rare vlekken van die er niet meer uitgaan. Persoonlijk vind ik het chemische troep ook omdat het de kleding dunner maakt als je te lang boent heb je zo een gat in je kleding

4 jaar geleden

Ik krijg die vlekken dus in m’n voedingsbhs door het lekken🤯

4 jaar geleden

Reactie op RNBE

Ik krijg die vlekken dus in m’n voedingsbhs door het lekken🤯
Ik heb herbruikbare compressen, zou ze niet kunnen missen!!

4 jaar geleden

Reactie op Laura_-24

Ik heb herbruikbare compressen, zou ze niet kunnen missen!!
Ja die gebruik ik ook maar in m’n slaap blijven ze niet goed zitten en gaat het alsnog mis, ben geen rustige slaper helaas😂

4 jaar geleden

Ik was slabs en hydrofiel doeken en alles op 90 graden. Verder alles op 60 graden. Heb nergens een vlek hier

4 jaar geleden

Reactie op RNBE

Ja die gebruik ik ook maar in m’n slaap blijven ze niet goed zitten en gaat ...
Ik gebruik ze ook maar niet ‘s nachts. Eerst had ik elke nacht een bij met compressoren aan maar daardoor blijven je borsten “on zindelijk”, dus nu alleen een hemdje en dat gaat prima. Als ik ‘s nachts bv geef dan houd ik de andere kant wel even dicht.

4 jaar geleden

Ik spray er altijd vlekken verwijderaar van dasty en gaat er altijd uit.