562 Reacties

5 jaar geleden

Reactie op xroxanne

Thanx! Ja voel me goed gelukkig! 2e kindje, heb een zoon van 7 en krijg nu ...
Bij ons dus ook de tweede. Eerste is een meid, eind mei net 2 geworden. We weten al wat dit is maar we houden dit nog geheim ;-)

5 jaar geleden

25 weken van ons eerste kindje

5 jaar geleden

Week 25 van ons little boy 💙

5 jaar geleden

26 weken 💗

5 jaar geleden

26 wkn 💕💕💕

5 jaar geleden

Hoi dames, Wat een prachtige buiken allemaal! Omdat ik heb gemerkt dat er veel onzekerheid is over de grootte van de buik bij een bepaalde week, wil ik hier een reeks artikelen over schrijven. Voor elke week van de zwangerschap ben ik op zoek naar meerdere foto's. Heb jij foto's van alle weken of van een aantal weken en vind je het leuk om die terug te zien in een artikel? Reageer dan op je eigen foto of mail je foto('s) naar roos@24baby.nl en wie weet staat jouw prachtige buik binnenkort te stralen op 24Baby.nl! Alvast heel erg bedankt 😘 Groetjes, Roos P.S. Zonder toestemming gebruik ik nooit zomaar foto's! Je hoeft dus niet bang te zijn dat ik random foto's van het forum gebruik 😊

5 jaar geleden

25+2

5 jaar geleden

26 weken

5 jaar geleden

27 weken,nog precies 3 maanden te gaan! 😊 Voelt toch wel dat het aftellen dan kan beginnen 😉 Zo leuk om te zien hoe elke buik verschilt!

5 jaar geleden

Vandaag precies 25 weken zwanger van een eeneiige tweeling 🥰.

5 jaar geleden

Vandaag 24 weken

5 jaar geleden

27 weken zwanger!💞

5 jaar geleden

Reactie op EsmèeMichel

Vandaag precies 23 weken. Ons eerste kindje en het is een meisje💕💕
Hoi Esmee, beetje gekke vraag misschien, maar heb jij een jurk aan op die foto? En mag ik vragen waar je die gekocht heb? Vind hem zo leuk!!

5 jaar geleden

Reactie op Manonb

Hoi Esmee, beetje gekke vraag misschien, maar heb jij een jurk aan op die f ...
Hoi Manon, Klopt inderdaad, dankjewel😊 Het jurkje is van mango. Zit onwijs lekker en rekt goed mee!

5 jaar geleden

27+2 vandaag💕

5 jaar geleden

Reactie op EsmèeMichel

Hoi Manon, Klopt inderdaad, dankjewel😊 Het jurkje is van mango. Zit onwijs ...
Top!! Dank je wel voor je reactie!! Echt een hele gave jurk! Groetjes Manon

5 jaar geleden

26w+3d 😍😍

5 jaar geleden

Wat hebben jullie mooie ronde buiken 😍! Ik ben morgen 25 weken onderweg. Ik voel hem al bewegen vanaf de 15e week. Maar laatste dagen lijkt er geen rem op zijn te zitten, hij beweegt echt continu. Iemand die dat ook heeft? Lees steeds dat ze zo’n 90% van de tijd slapen, maar die van mij viert alleen maar feest..

5 jaar geleden

Reactie op laura zwaard

Wat hebben jullie mooie ronde buiken 😍! Ik ben morgen 25 weken onderweg. I ...
Hier ook een feest beest. Ben nu 26 weken en laatste week is zoals je zegt continu feest. Vooral avonds en snachts lastig als je toch wel graag wil slapen... 😅😅

5 jaar geleden

Reactie op Tanya-24

Hier ook een feest beest. Ben nu 26 weken en laatste week is zoals je zegt ...
Haha ja zeg dat wel, overdag vind ik het ook niet zo erg.. ben blij dat hij laat weten dat hij er is. Maar please mag ik slapen!?