562 Reacties

5 jaar geleden

Reactie op laura zwaard

Wat hebben jullie mooie ronde buiken 😍! Ik ben morgen 25 weken onderweg. I ...
Nope you’re not alone!! M’n kleine meid lijkt veel op dr papa, teveel energie🙈

5 jaar geleden

Reactie op laura zwaard

Wat hebben jullie mooie ronde buiken 😍! Ik ben morgen 25 weken onderweg. I ...
Ha! Same! Zit in Mn 26e week (25+5) en hij is zooooooooo druk. Overdag & s Nachts, alsof hij geen slaap nodig heeft😂😂

5 jaar geleden

Reactie op zahra

Nope you’re not alone!! M’n kleine meid lijkt veel op dr papa, teveel energ ...
Hahaha ik vermoed dat onze boy de zelfde wiebel voeten en benen heeft als zn vader, lijkt soms wel trilfunctie 🤪 fijn om te horen dat ik niet de enige ben 😁

5 jaar geleden

Reactie op GeorgyMorhea

Ha! Same! Zit in Mn 26e week (25+5) en hij is zooooooooo druk. Overdag & ...
Maar for real.. staat gewoon non-stop aan. 😂😂

5 jaar geleden

Reactie op laura zwaard

Maar for real.. staat gewoon non-stop aan. 😂😂
Hahaha en hoe! Heb gisteren gewoon zijn schopjes kunnen filmen zo hard. Je ziet precies waar in Mn buik hij schopt😂

5 jaar geleden

Reactie op GeorgyMorhea

Hahaha en hoe! Heb gisteren gewoon zijn schopjes kunnen filmen zo hard. Je ...
Haha super grappig! Dat is bij mij nog niet het geval. De grap is wanneer een ander zijn hand op mn buik legt wordt ie rustig. Maar als zijn papa zn hoofd op mijn buik legt duwt ie hem weg.. 😂

5 jaar geleden

Reactie op GeorgyMorhea

Ha! Same! Zit in Mn 26e week (25+5) en hij is zooooooooo druk. Overdag & ...
Ons ventje is ook ontzettend druk! Ik heb al genoeg filmpje waarop te zien is dat mijn buik behoorlijk heen en weer gaat. Hij heeft ook al een ritme: voornamelijk overdag tussen 11.00 en 13.00 uur is hij druk en daarna af en toe schopjes. Tussen 22.00 en 22.30 word hij weer actief. Gelukkig slaapt hij ‘s nachts. Ik teken ervoor als dit zo blijft wanneer hij geboren is 😌

5 jaar geleden

Reactie op Annika

Ons ventje is ook ontzettend druk! Ik heb al genoeg filmpje waarop te zien ...
Ow wat fijn dat hij snachts wel slaapt! Fingers crossed dat hij dit ritme aanhoud. Lijkt me fijn voor je dat hij straks snachts ook lekker veel slaapt als hij heerlijk in zn eigen bedje ligt. Ik ga ook eens kijken of ik een ritme kan ontdekken bij mijn ventje.

5 jaar geleden

Reactie op Annika

Ons ventje is ook ontzettend druk! Ik heb al genoeg filmpje waarop te zien ...
Ik heb hetzelfde! Tussen 10:00 en 13:00 maakt meneer salto’s en dan is het smiddags wat rustiger. Na 21:00 is het weer feest haha! 🕺🏼Snachts slaapt hij gelukkig. Hij ligt wel lekker dwars zei de verloskundige.. Zijn hoofdje duwt tegen mijn rechter zij. Dat verklaart meteen dat gevoel alsof er een knoop zit en de onwijze druk die ik vaak voel op die plek 😅

5 jaar geleden

Reactie op GeorgyMorhea

Hahaha en hoe! Heb gisteren gewoon zijn schopjes kunnen filmen zo hard. Je ...
Haha ik heb t nu 3 x geprobeerd, zodra ik ga filmen houdt ze op🙈🙈😂 en zodra ik stop, schopt ze lekker door!! Nu al eigenwijs haha

5 jaar geleden

24 +4 weken

5 jaar geleden

Inmiddels 26+4! En regelmatig de vraag of ik al bijna met verlof mag 😅😓

5 jaar geleden

25 + 5 🥰

5 jaar geleden

Reactie op laura zwaard

Wat hebben jullie mooie ronde buiken 😍! Ik ben morgen 25 weken onderweg. I ...
Ik ben vandaag 25 weken en voel gewoon nog helemaal niks 😫😓 Nu ligt de placenta ook aan de voorkant. Maar het is wel frustrerend!

5 jaar geleden

Reactie op Debb90

Ik ben vandaag 25 weken en voel gewoon nog helemaal niks 😫😓 Nu ligt de pl ...
Dat ken ik. Ik ben 25w en 5d en voel ook nog niks. Heb de placenta ook aan de voorkant zitten. De verloskundige zegt toch wel dat ik ze ga voelen maar ik ken het gevoel. Je leest dat iedereen der kindje voelt en jezelf voelt nog niks. Voor mij ook best frustrerend

5 jaar geleden

Reactie op Lauraa92

Dat ken ik. Ik ben 25w en 5d en voel ook nog niks. Heb de placenta ook aan ...
Vervelend he. Ik ben gisteren nog maar even extra naar de verloskundige geweest om het hartje te horen kloppen. Gaf mij toch wel een fijner gevoel! En indd ze zei me ook dat het niet lang meer zal duren:) Succes!

5 jaar geleden

Reactie op Charlie020

Ik heb hetzelfde! Tussen 10:00 en 13:00 maakt meneer salto’s en dan is het ...
Ik heb het idee dat die van mij ook over dwars ligt. Heel af en toe ligt hij in de lengte, hoofdje omhoog. Volgens mij heb ik hem al een keer over zijn hoofdje geaaid! 🥰

5 jaar geleden

Hier ook placenta aan de voorkant, maar wel het geluk dat ik haar al heel vroeg voelde. Mijn zoon heeft haar gisteren voor het eerst kunnen voelen. Ze is ook super druk, dus ik denk dat als die placenta niet aan de voorkant had gezeten ik pas echt goed lens was getrapt haha. Dus wel blij nu met die stootkussen daar.

5 jaar geleden

Reactie op Debb90

Ik ben vandaag 25 weken en voel gewoon nog helemaal niks 😫😓 Nu ligt de pl ...
Ow wat frustrerend ja. Echt het tegenovergestelde van mijn situatie. Lijkt me ook heel lastig, je mist denk echt het idee van leven in je buik dan!? Ik hoop voor je dat je ook snel je kindje gaat voelen. Is het ook je eerste kindje?

5 jaar geleden

Reactie op laura zwaard

Ow wat frustrerend ja. Echt het tegenovergestelde van mijn situatie. Lijkt ...
Ja dit is me eerste. Hd haar graag eerder gevoeld. Dit duurt zo wel heel lang 🙈