562 Reacties

4 jaar geleden

🥰

4 jaar geleden

+ 32-weken Frisse neus halen 🥰

4 jaar geleden

35weken

4 jaar geleden

32 weken

4 jaar geleden

35+5!! Laat m’n verlof maar beginnen!!

4 jaar geleden

Net foto's binnen van onze foto shoot afgelopen weekend. 💕💕💕 Van deze foto's gaan we een serie maken 'trouwen - zwanger - mamas' De volgende shoot staat voor over een paar weken gepland, als de baby er is.

4 jaar geleden

34 weken 😊😊😊

4 jaar geleden

Reactie op Suusk88

Net foto's binnen van onze foto shoot afgelopen weekend. 💕💕💕 Van deze f ...
Prachtig!! 🤗 Heel mooi dat de liefde extra wordt bezegeld door mama’s te worden 👩‍❤️‍👩. Niet zwanger op je eigen bruiloft toch?

4 jaar geleden

Reactie op jol1tje

Prachtig!! 🤗 Heel mooi dat de liefde extra wordt bezegeld door mama’s te w ...
Nee gelukkig niet 😬 bij ons is het natuurlijk wat meer plannen dus we wilden eerst trouwen en daarna beginnen met kinderwenstraject. We zijn getrouwd op 30/06/2017 en die tweede foto is van afgelopen weekend. We willen er een reeks van maken als de baby geboren is en als mijn vrouw tzt weer zwanger is 💕

4 jaar geleden

33 weken💙

4 jaar geleden

Een gipsbuikje gemaakt met 35w+1d ❤️

4 jaar geleden

Reactie op saraya

Een gipsbuikje gemaakt met 35w+1d ❤️
Super leuk. Ik wil het ook nog doen. Heb je het zelf gedaan?

4 jaar geleden

Reactie op Mandy21

Super leuk. Ik wil het ook nog doen. Heb je het zelf gedaan?
Ja, hebben we zelf gemaakt, een echte aanrader, wij moesten toch veel lachen! Maar als je kan probeer te zitten op een barkruk of zo. Want een uur rechtstaan was redelijk lang. Voeten, enkels, handen en polsen volledig gezwollen en paars...

4 jaar geleden

Reactie op saraya

Ja, hebben we zelf gemaakt, een echte aanrader, wij moesten toch veel lache ...
Hahhhahahh ik ga stuk 😀😀 Ja ik wilde iemand in huren om het voor me te doen ik dacht dat gaat nooit lukken om het zelf te doen. Pffff ja een uur is wel erg lang. Jeetje. Nu lekker bijkomen dus en de beentjes weer hoog leggen.

4 jaar geleden

Reactie op Mandy21

Hahhhahahh ik ga stuk 😀😀 Ja ik wilde iemand in huren om het voor me te d ...
Zeg, dat is niet nodig hoor, laten maken kost gemiddeld 120€ en op bol.com heb je al een pakket voor 16,99€. Dus het overwegen waard he! En je mag zeker zijn, voetjes op de salontafel. Lui lekker 🤪

4 jaar geleden

Reactie op saraya

Zeg, dat is niet nodig hoor, laten maken kost gemiddeld 120€ en op bol.com ...
Ja klopt. Incl afwerken kwam ik op zo’n 140 a 160 euro uit. Vond het een risico om het zelf te doen ik dacht dat kan nooit goed gaan. Maar ik zie dat die van jou goed is gelukt. 😀😀 Hahahhahaha gelijk heb je. Ga je hem nog afwerken ?

4 jaar geleden

Reactie op Mandy21

Ja klopt. Incl afwerken kwam ik op zo’n 140 a 160 euro uit. Vond het een r ...
Dat is toch gek? 😜 en het is altijd plezanter als u partner aan u buik zit dan een wild vreemde he. En we zijn er nog niet helemaal uit wat we ermee gaan doen. Ik had hem graag ingekaderd maar weet niet zo goed wat ik er mee moet.. moet zowizo wel nog 3dagen laten drogen. Dus heb nog eventjes bedenk tijd 😁

4 jaar geleden

Precies 33 weken vandaag 💙💙

4 jaar geleden

Vandaag fotoshoot gedaan met 33+1

4 jaar geleden

Vandaag 36 + 1 💙