562 Reacties

4 jaar geleden

Fotoshoot zelf gedaan 36 wkn 🥰

4 jaar geleden

37 weken 💕

4 jaar geleden

Reactie op Suusk88

37+5 Steeds als ik denk: zoveel groter kan mijn buik toch niet meer worden? ...
Is het een tweeling ?

4 jaar geleden

Reactie op Dianelys

Is het een tweeling ?
Hoe vaak ik dat heb moeten horen.. maar het is er één. Ik ben nu 38wkn zwanger en maar 6kg aangekomen. Van achteren zie je niet dat ik zwanger ben, alles wordt naar voren gedragen en het kindje loopt wat voor op de curve. Vandaar de enorme buik.

4 jaar geleden

Reactie op Suusk88

Hoe vaak ik dat heb moeten horen.. maar het is er één. Ik ben nu 38wkn zwan ...
Ik moet zeggen dat je buik voor je termijn echt niet extreem groot lijkt. 😊 Wel vervelend die opmerking steeds. 6 kg is heel netjes. Ik ben plus 10kg nu. Ook alles op de buik😂

4 jaar geleden

Reactie op Suusk88

Hoe vaak ik dat heb moeten horen.. maar het is er één. Ik ben nu 38wkn zwan ...
Hier het zelfde. De opmerking weet je zeker dat er niet nog eentje zich verstopt in je buik... Nee die zit er niet😂. Hier nu 36 weken zwanger. En draag ook alles naar voren, als ze mij van achteren zien schrikken de meeste als ik me omdraai😂. had ook echt al heel snel een buikje vanaf 11de zwangerschapsweek al zwangerschapsbroeken. Ben zelf nu 16 kilo aangekomen. Maar was ook extreem dun en afgetraind na mijn winterseizoen in de bergen (50 kg) . Dan kom ik standaard in de zomer 5 a 6 kg aan. Dus 10 a 11 kg zwangerschapskilos.

4 jaar geleden

Hier het zelfde. De opmerking weet je zeker dat er niet nog eentje zich ver ...
Moet het echt bijna dagelijks horen 😅 hier inderdaad ook al eind eerste trimester zwangerschapsbroeken moeten kopen terwijl ik toen alleen nog maar was afgevallen. Ach, ik ben er zelf trots op. Dat lijf draagt al bijna 9 maanden een baby, dat is wel echt het allermooiste wat het ooit gedaan heeft. En jouw buik is ook prachtig!! 💕

4 jaar geleden

35+5. Ook hier is de baby al goed ingedaald en krijg af en toe krampen.. spannend!

4 jaar geleden

Vandaag 36+6 🌸

4 jaar geleden

37+4 dagen, kleine is ingedaald!!

4 jaar geleden

37weken, nog 11dagen en ze gaan inleiden 😍

4 jaar geleden

Reactie op saraya

37weken, nog 11dagen en ze gaan inleiden 😍
Waarom gaan ze je inleiden als ik vragen mag?

4 jaar geleden

Reactie op Flowermdk

Waarom gaan ze je inleiden als ik vragen mag?
Zwangerschaps diabetis met insuline. Dan moeten ze inleiden

4 jaar geleden

Zondag 35 weken 🤗 eerste week verlof zit er al op, heerlijk relaxen en fijne dingen doen rondom huis. Zo nog even de babykamer (opnieuw 😱😅) behangen en schilderen. Ach zo blijven we bezig 😬

4 jaar geleden

Reactie op saraya

37weken, nog 11dagen en ze gaan inleiden 😍
Wat lijkt me dat gek! Dat je kan aftellen wanneer je kindje komt! 😌

4 jaar geleden

Reactie op Annika

Wat lijkt me dat gek! Dat je kan aftellen wanneer je kindje komt! 😌
Ja echt wel. This extreem. Maar wanneer je kan aftellen gaat het dubbel zo traag hoor 😅

4 jaar geleden

Reactie op saraya

Ja echt wel. This extreem. Maar wanneer je kan aftellen gaat het dubbel zo ...
Dat geloof ik zo! Maar als je terugkijkt lijkt het weer zo snel gegaan te zijn 😁

4 jaar geleden

35 weken Ik kan niet wachten 🤗

4 jaar geleden

Reactie op saraya

Ja echt wel. This extreem. Maar wanneer je kan aftellen gaat het dubbel zo ...
Haha, ik hoopte zo hard dit niet te lezen 😂 Ik bespreek volgende week normaal de datum om ingeleid te worden!

4 jaar geleden

38+4 vandaag! Het grote wachten is begonnen... Zo frustrerend dat je qel dingen wil doen (zoals de spiegel even schoonmaken 🙈) , maar mn lichaam is er zolangzamerhand wel klaar mee 😬