562 Reacties

4 jaar geleden

Geen recente foto van deze week(vandaag precies 37 weken voltooid, morgen alweer de 38e week in🥰) maar wel een foto van m’n maternity shoot! Alweer 1,5 maand terug.. super trots op de fotos natuurlijk ! Mocht je er meer willen zien, ik post ze op m’n instagram: @Slaybygeorgymorhea.

4 jaar geleden

37+2!

4 jaar geleden

36 weken nu! Zo totaal anders dan bij mijn eerste zwangerschap, toen droeg ik veel lager en nu vrij hoog, bijzonder om mee te mogen maken!

4 jaar geleden

Reactie op M10e

36 weken nu! Zo totaal anders dan bij mijn eerste zwangerschap, toen droeg ...
Oohh die broek/legging(?) ziet er zo leuk (& comfortabel, meest belangrijk op het moment 🙈) uit! Waar heb je die vandaan? 😊

4 jaar geleden

Reactie op Sanonino

Oohh die broek/legging(?) ziet er zo leuk (& comfortabel, meest belangr ...
https://youtu.be/URd0yqbm59U 😊

4 jaar geleden

Reactie op ieveaaenaa

https://youtu.be/URd0yqbm59U 😊
Leuk filmpje maar ben ook wel benieuwd waar die leuke broek nu exact wegkomt :)

4 jaar geleden

Reactie op niene87

Leuk filmpje maar ben ook wel benieuwd waar die leuke broek nu exact wegkom ...
Staat in de omschrijving..... Asos

4 jaar geleden

Reactie op ieveaaenaa

https://youtu.be/URd0yqbm59U 😊
Aaahhh ik zag die omschrijvingen niet :) en je spreek we over Asos maar wist niet of alles daar weg kwam hahaha

4 jaar geleden

Reactie op M10e

36 weken nu! Zo totaal anders dan bij mijn eerste zwangerschap, toen droeg ...
Wat leuk!! Ik volg jullie al jaren op youtube!

4 jaar geleden

Vandaag precies 39 weken zwanger van onze babygirl! 🤰🏻💕

4 jaar geleden

Vandaag foto’s gemaakt in het bos. Dank aan m’n creatieve zusje #trots #37weken

4 jaar geleden

35.5 sinds dat ik verlof heb groeit mijn buik iedere dag! Hebben jullie dat ook?

4 jaar geleden

Dit was gisteren met 36 weken. M'n buik is ineens zo plat aan de voorkant/bij m'n navel. Het was een mooi bolletje.. 😢

4 jaar geleden

Gipsbuik laten maken bij 35+3.

4 jaar geleden

37 + 2 💙 Na dreigende vroeggeboorte en ziekenhuisopname met 28 wk heel blij om nu ‘à terme’ te zijn! (En we kunnen nu bijna niet meer wachten... 🙈🤗)

4 jaar geleden

Reactie op Shelfie

37 + 2 💙 Na dreigende vroeggeboorte en ziekenhuisopname met 28 wk heel bli ...
Wat een bescheiden buikje voor 37 weken!

4 jaar geleden

Reactie op Shelfie

37 + 2 💙 Na dreigende vroeggeboorte en ziekenhuisopname met 28 wk heel bli ...
Idd mooi bescheiden buikje! 😊 Ben je toevallig ook lang? Ben vandaag uitgerekend, maar met een trui aan zie ik er nog steeds niet heel zwanger uit 🙈

4 jaar geleden

Reactie op Kim1991

Wat een bescheiden buikje voor 37 weken!
😊 Ja die echte groeispurt naar voren is wel uitgebleven... nu geniet ik er maar van dat ik nog steeds zelf mijn veters kan strikken 😉

4 jaar geleden

Reactie op Sanonino

Idd mooi bescheiden buikje! 😊 Ben je toevallig ook lang? Ben vandaag uitge ...
Dankje! 😊 Ik ben 1m76 Herken helemaal wat je zegt! En met een grote trui aan kan ik mensen nog steeds verrassen door te zeggen dat ik zwanger ben, laat staan bijna uitgerekend... dit weekend in een restaurant vroeg de serveerster nog of ik wel echt zeker wist dat ik geen wijntje wilde... 🙈 Maar, spannend, vandaag je uitgerekende datum!!! Dat zal dan echt niet lang meer duren 🤗

4 jaar geleden

Reactie op Shelfie

Dankje! 😊 Ik ben 1m76 Herken helemaal wat je zegt! En met een grote trui ...
Hahaha, geen alcohol drinken wordt je wel moeilijk gemaakt zo 😅😅 heb ook nog geen enkele keer in het ov gehad dat iemand voor me opstond oid 🙈 maarja, een klein buikje heeft ook weer veel voordelen! 😊 (en ik ben zelf eigenlijk wel blij dat ik geen striae heb gekregen...) nog eventjes! 😊