562 Reacties

4 jaar geleden

Reactie op Sanonino

Hahaha, geen alcohol drinken wordt je wel moeilijk gemaakt zo 😅😅 heb ook ...
Ja absoluut! En zeker nu wegen de laatste loodjes in ieder geval fysiek minder zwaar... 😉☺️ Nu hopen op een even zo voorspoedige bevalling! We got this 💪🏼

4 jaar geleden

Morgen nog eens controle maar we weten nu al dat we de 40w niet zullen halen... En daar ben ik niet kwaad van. Zou nu al de 4kg gehaald hebben (uitgerek dat 18 dec 🤦‍♀️)

4 jaar geleden

Morgen nog eens controle maar we weten nu al dat we de 40w niet zullen halen... En daar ben ik niet kwaad van. Zou nu al de 4kg gehaald hebben (uitgerek dat 18 dec 🤦‍♀️) #mamavanbas #wachtenopbroertje

4 jaar geleden

Vandaag 36+3😊🥰

4 jaar geleden

Reactie op Shelfie

😊 Ja die echte groeispurt naar voren is wel uitgebleven... nu geniet ik er ...
Jaa dat is wel weer een voordeel haha! Grote buik gaat je alleen maar in de weg zitten

4 jaar geleden

Reactie op Shelfie

37 + 2 💙 Na dreigende vroeggeboorte en ziekenhuisopname met 28 wk heel bli ...
Ik zou willen dat ik zo’n schattig buikje als die van jou had. 😅 Die van mij zit zo ongelofelijk in de weg met alles zo’n beetje! Nog een paar weekjes en dan verlang ik waarschijnlijk weer terug naar de buik en de gezellige beweginkjes. 🥰 Hebben trouwens sommige blauwe plekken op hun buik van het getrappel? Het schijnt dat mijn man als baby mijn schoonmoeder toen zo hard getrapt had dat ze echt blauwe plekken op haar buik kreeg.

4 jaar geleden

38+3 nu 💙

4 jaar geleden

Reactie op Annika

Ik zou willen dat ik zo’n schattig buikje als die van jou had. 😅 Die van m ...
Je hebt in ieder geval wel een hele mooi buik! 😊 Mijn kleine man is ook echt behoorlijk actief, en heeft ook nog steeds regelmatig de hik. Hij bouwt gewoon nog even zijn eigen feestje in mijn buik 😉 Maar gelukkig geen blauwe plekken van al het getrappel hier!

4 jaar geleden

Hier ook aardig gegroeid, mag nu wel stoppen van mij 🙈 37+3

4 jaar geleden

39+0

4 jaar geleden

Reactie op Shelfie

Je hebt in ieder geval wel een hele mooi buik! 😊 Mijn kleine man is ook e ...
Dank je! ☺️

4 jaar geleden

39 weken.. 💗

4 jaar geleden

Dames geniet nog even van je buik! Want dit is één week verschil en it's gone!! Lekker knuffelen met de baby in je armen is geweldig maar een lege platte buik is wel even gek hoor. Dus streel nog even 😘🥰

4 jaar geleden

Zo komt mijn Billy bij me liggen🤩 hij is vaak voorzichtig en durft niet zo om op mijn buik te liggen. Zo schattig💖

4 jaar geleden

Zo trots op mn kleine man die baby in buik kusje gaf voor eerst♡♡ smelt moment

4 jaar geleden

39 weekjes, 2e kindje, nu een meid. Benieuwd wanneer ze zich aankondigt ❤️❤️ Al 1,5e week veel oefenweeen, dus kan zomaar doorzetten.

4 jaar geleden

38+5 💕 Vandaag word ik ingeleid, spannend 😊

4 jaar geleden

Reactie op Miranda-24

38+5 💕 Vandaag word ik ingeleid, spannend 😊
Succes! 💪🏻😘

4 jaar geleden

40 weken vandaag! Wanneer kondigd de kleine meid zich aan.. Spannend!

4 jaar geleden

Reactie op Miranda-24

38+5 💕 Vandaag word ik ingeleid, spannend 😊
Veel succes ❤