562 Reacties

5 jaar geleden

19+5 weken van mijn meisje en heb al een zoontje van 2,5

5 jaar geleden

Halverwege, 20 weken💕

5 jaar geleden

19+2 hier. Flinke toeter alweer! Zwanger van ons 2e kindje (meisje nu)

5 jaar geleden

Bijna 18 weken.

5 jaar geleden

17.4 week. Zwanger van 2de kindje

5 jaar geleden

Reactie op Annika

Ik de 31e, vind het ook erg spannend!
Snap ik! Heb ik zelf ook enorm haha

5 jaar geleden

18 weken vandaag!

5 jaar geleden

Inmiddels alweer 21+2

5 jaar geleden

Reactie op esmetr

Inmiddels alweer 21+2
Hoeveel weken zit er tussen elke foto misschien? :) mooie groei hoor!

5 jaar geleden

Reactie op Alyssia💓

Hoeveel weken zit er tussen elke foto misschien? :) mooie groei hoor!
Verschilt een beetje, probeer elke 4 weken, maar dat is tussen de 1e 2 dus mislukt😅 Foto 1; 7 weken Foto 2; 13 weken Foto 3; 17 weken Foto 4; 21 weken

5 jaar geleden

Reactie op esmetr

Verschilt een beetje, probeer elke 4 weken, maar dat is tussen de 1e 2 dus ...
Ik vind het een mooie vooruitgang hoor! Helaas ondervond ik pas dat ik zwanger was met 12 weken, het was geen geplande zwangerschap maar wel ontzettend welkom. Door de overrompeling dan ook vergeten verschillende foto’s te maken, ik probeer nu elke week wel een foto te maken. Ik volg je graag verder in je buikfotos! ❤️ Is het een jongetje of een meisje?

5 jaar geleden

Reactie op esmetr

Inmiddels alweer 21+2
Super mooi 😍

5 jaar geleden

Reactie op Alyssia💓

Ik vind het een mooie vooruitgang hoor! Helaas ondervond ik pas dat ik zw ...
Hier was het ook een verassing hoor :) en vanaf 12 weken kun je ook nog prachtige foto’s maken toch! Helemaal als je het elke week doet! Vorige week te horen gekregen dat het een jongetje is! 💙 ook tegen alle verwachtingen haha. Weet jij al wat het wordt?

5 jaar geleden

Reactie op esmetr

Hier was het ook een verassing hoor :) en vanaf 12 weken kun je ook nog pra ...
Ooohhh een jongetje 🥰 ! Ik verwacht een meisje op 30/12/2019 🎀 Momenteel ben ik 18 weken, dus gaat snel vanaf nu! Buik groeit ook steeds sneller momenteel. Maandag 5 aug mijn tweede echo!! Wanneer ben jij uitgerekend?

5 jaar geleden

Reactie op Alyssia💓

Ooohhh een jongetje 🥰 ! Ik verwacht een meisje op 30/12/2019 🎀 Momenteel ...
5 aug pas je tweede echo? Ik ben 29/12 uitgerekend en heb 2 echo’s gehad. Verder nu pas weer met 20-weken.

5 jaar geleden

Reactie op Sylvia2019

5 aug pas je tweede echo? Ik ben 29/12 uitgerekend en heb 2 echo’s gehad. V ...
Oh wacht sorry, lees nu pas dat je er met 12 weken pas achter kwam. Dat verklaart natuurlijk ;-)

5 jaar geleden

Reactie op Sylvia2019

Oh wacht sorry, lees nu pas dat je er met 12 weken pas achter kwam. Dat ver ...
Ja, achteraf vind ik het wel jammer natuurlijk. In Belgie doen ze elke maand natuurlijk een echo maar voordat ik een afspraak kon maken voor de 2e waren we al een dikke maand vooruit vanwege de drukte(?) Dus dan maar meteen rest vn de zwangerschap de echo’s plannen 🥰 Pretecho is ook nog een optie natuurlijk, eventjes afwachten. Ik weet in ieder geval dat alles al goed & gezond is en dat alles erop en eraan zit 🥰. Vond ik heel belangrijk hihi

5 jaar geleden

Foto net gemaakt; 18 weken. Straks een pretecho en dan weten we wat het geslacht is. Dan het nog een geheim voor iedereen weten te houden ;-)

5 jaar geleden

Reactie op Sylvia2019

Foto net gemaakt; 18 weken. Straks een pretecho en dan weten we wat het ges ...
Wauw Sylvia! Wat heb je een mooie vorm in je buik, ook nog een mooie heuplijn te zien, stiekem beetje jaloers (hihi) Spannend hoor!!! Geheimhouding geslacht is moeilijk, naam vind ik wel gemakkelijker. Heb afgesproken met mijn vriend om dit voor ons twee te houden en dat kunnen we ook wel. PS: kunnen wij elkaar geen priveberichten sturen @Sylvia2019?

5 jaar geleden

Reactie op Alyssia💓

Ooohhh een jongetje 🥰 ! Ik verwacht een meisje op 30/12/2019 🎀 Momenteel ...
Ooh wat leuk💖💖 Spannend je 2e echo! Hier 7 dec uitgerekend